Боротьба з блокувальниками реклами на YouTube: Користувачі шукають кращі рішення

Якщо ви слідкували за нашими останніми новинами про спроби YouTube заблокувати блокувальники реклами, то, можливо, вже знаєте, що платформа досить серйозно поставилася до цього питання. Ця боротьба з блокувальниками реклами почалася як невеликий експеримент, але незабаром вона набула глобального масштабу.

На даному етапі ви не можете переглядати контент на YouTube, якщо ви використовуєте деякі популярні рішення для блокування реклами. Іншими словами, боротьба з блокуванням реклами на YouTube має певні успіхи. Згідно зі звітами різних розробників, які пропонують блокувальники реклами, у більшості рішень спостерігається зменшення кількості користувачів.

Але сталося і протилежне. Багато користувачів, які використовували звичайні блокувальники реклами для перегляду відео на YouTube, перейшли на кращі рішення.

Наслідки блокування реклами на YouTube

Як згадувалося раніше, минулого місяця сотні тисяч користувачів деінсталювали блокувальники реклами зі своїх пристроїв. І основною причиною цього є посилення боротьби з блокуванням реклами на YouTube. Водночас дані показують рекордну кількість інсталяцій альтернативних рішень, які ще не були включені до списку стрімінгової платформи.

Серед популярних варіантів — фільм Кшиштофа Модраса “Ghostery”. Він доступний у магазині розширень для Chrome, і протягом жовтня його встановили та видалили у 3-5 разів більше користувачів, ніж раніше. Понад 90% користувачів, які видалили блокувальник реклами, зазначили, що це сталося через те, що розширення не блокувало рекламу на YouTube.

YouTube Shorts

Але те ж саме розширення говорить про 30% збільшення кількості встановлень на Microsoft Edge. Це натякає на те, що користувачі шукали альтернативні браузери, щоб продовжувати користуватися YouTube без реклами.

Інший блокувальник реклами AdGuard повідомив, що вони бачать близько 6000 деінсталяцій щодня в Chrome. Але з другого тижня жовтня і до кінця місяця кількість деінсталяцій зросла до 1100 на день. AdGuard повідомляє, що кількість видалень сягнула піка в 52 тисячі 18 жовтня.Це час, коли YouTube почав повним ходом впроваджувати свої зусилля з блокування реклами.

Цікаво, що преміумверсія програмного забезпечення для блокування реклами має імунітет до зусиль YouTube. AdGuard повідомляє, що користувачі зрозуміли це, і компанія побачила збільшення кількості користувачів у преміумверсії. Якщо бути точним, то з 18 по 27 жовтня платна версія досягла 60 тисяч інсталяцій.

А як щодо інших варіантів?

Зараз здається, що зусилля з блокування реклами змусили користувачів шукати кращі альтернативи. Деякі користувачі навіть звертаються до таких рішень, як Newpipe. Це платформа, подібна до YouTube, яка пропонує відео без реклами. І це не те, чого ми не очікували.

Експерти в галузі вже попереджали YouTube про його спроби зупинити блокувальників реклами. Наприклад, Модрас сказав, що ці зусилля можуть призвести до більш складної тактики блокування. А ці складні тактики можуть призвести до створення ненавмисних лазівок у безпеці.

Stop YouTube Videos from Buffering

Але якщо ви шукаєте альтернативи, Origin у Firefox все ще працює на YouTube. Adblock Plus також запропонував рішення, яке може обійти стіну антиреклами на платформі.

YouTube Premium

Якщо ви не хочете використовувати рекламний блок, краще оформити підписку на YouTube Premium. Вона не лише пропонує перегляд без реклами. Ви також отримаєте підтримку офлайн-завантажень, кращу якість стрімінгу та безліч зручних функцій.Що ще важливіше, з підпискою ви допомагаєте платформі та творцям зробити ваш досвід кращим.

Особисто я вважаю, що YouTube може зробити підписку простішою для користувачів, трохи знизивши ціну. Але судячи з минулих анонсів, які робила платформа, це навряд чи станеться. Ми повідомимо вам, коли з’явиться більше інформації з цього приводу.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Борьба с блокировщиками рекламы на YouTube: Пользователи ищут лучшие решения

Если вы следили за нашими последними новостями о попытках YouTube заблокировать блокировщики рекламы, то, возможно, уже знаете, что платформа довольно серьезно отнеслась к этому вопросу. Эта борьба с блокировщиками рекламы началась как небольшой эксперимент, но вскоре она приобрела глобальный масштаб.

На данном этапе вы не можете просматривать контент на YouTube, если вы используете некоторые популярные решения для блокировки рекламы. Другими словами, борьба с блокировкой рекламы на YouTube имеет определенные успехи. Согласно отчетам различных разработчиков, предлагающих блокировщики рекламы, у большинства решений наблюдается уменьшение количества пользователей.

Но произошло и обратное. Многие пользователи, которые использовали обычные блокировщики рекламы для просмотра видео на YouTube, перешли на лучшие решения.

Последствия блокировки рекламы на YouTube

Как упоминалось ранее, в прошлом месяце сотни тысяч пользователей деинсталлировали блокировщики рекламы со своих устройств. И основной причиной этого является усиление борьбы с блокировкой рекламы на YouTube. В то же время данные показывают рекордное количество инсталляций альтернативных решений, которые еще не были включены в список стриминговой платформы.

Среди популярных вариантов – фильм Кшиштофа Модраса “Ghostery”. Он доступен в магазине расширений для Chrome, и в течение октября его установили и удалили в 3-5 раз больше пользователей, чем раньше. Более 90% пользователей, которые удалили блокировщик рекламы, отметили, что это произошло из-за того, что расширение не блокировало рекламу на YouTube.

YouTube Shorts

Но то же самое расширение говорит о 30% увеличении количества установок на Microsoft Edge. Это намекает на то, что пользователи искали альтернативные браузеры, чтобы продолжать пользоваться YouTube без рекламы.

Другой блокировщик рекламы AdGuard сообщил, что они видят около 6000 деинсталляций ежедневно в Chrome. Но со второй недели октября и до конца месяца количество деинсталляций выросло до 1100 в день. AdGuard сообщает, что количество удалений достигло пика в 52 тысячи 18 октября. Это время, когда YouTube начал полным ходом внедрять свои усилия по блокировке рекламы.

Интересно, что премиум-версия программного обеспечения для блокировки рекламы имеет иммунитет к усилиям YouTube. AdGuard сообщает, что пользователи поняли это, и компания увидела увеличение количества пользователей в премиум-версии. Если быть точным, то с 18 по 27 октября платная версия достигла 60 тысяч установок.

А как насчет других вариантов?

Сейчас кажется, что усилия по блокировке рекламы заставили пользователей искать лучшие альтернативы. Некоторые пользователи даже обращаются к таким решениям, как Newpipe. Это платформа, подобная YouTube, которая предлагает видео без рекламы. И это не то, чего мы не ожидали.

Эксперты в отрасли уже предупреждали YouTube о его попытках остановить блокировщиков рекламы. Например, Модрас сказал, что эти усилия могут привести к более сложной тактике блокировки. А эти сложные тактики могут привести к созданию непреднамеренных лазеек в безопасности.

Stop YouTube Videos from Buffering

Но если вы ищете альтернативы, Origin в Firefox все еще работает на YouTube. Adblock Plus также предложил решение, которое может обойти стену антирекламы на платформе.

YouTube Premium

Если вы не хотите использовать рекламный блок, лучше оформить подписку на YouTube Premium. Она не только предлагает просмотр без рекламы. Вы также получите поддержку офлайн-загрузок, лучшее качество стриминга и множество удобных функций. Что еще важнее, с подпиской вы помогаете платформе и создателям сделать ваш опыт лучше.

Лично я считаю, что YouTube может сделать подписку проще для пользователей, немного снизив цену. Но судя по прошлым анонсам, которые делала платформа, это вряд ли произойдет. Мы сообщим вам, когда появится больше информации по этому поводу.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua