Компанія Tesla почала поставляти оновлену Model 3 “Highland” в Німеччині, як показано на нових фотографіях. Оновлену версію Model 3 від Tesla, що отримала назву “Project Highland”, було помічено під час подорожей Німеччиною та Францією протягом останніх двох днів. Перша Model 3 “Highland” під щільною плівкою була помічена в Німеччині. Автомобіль пофарбований у сріблястий металік, а на задньому плані видніються особливі елементи.
Видача була здійснена в магазині Tesla в Білефельді, Німеччина. Знімки були зроблені користувачем під ніком “bei i3sMichael” і опубліковані на X користувачем @planwerk.
На фото також видно аеродинамічні колеса Model 3 Highland, коли автомобіль підключений до мережі для зарядки за межами сервісного центру в Білефельді. Автомобіль був показаний в італійських автосалонах цього місяця, після його запуску в Азії, Європі та на інших ринках. Перші постачання Model 3 Highland в Китай також заплановані на кінець цього місяця.
Новий Model 3 Highland також був помічений під час руху по частині знаменитого німецького автобану. Аналізуючи зображення, можна припустити, що автомобіль є фактично новою моделлю Model 3, оскільки камуфляж, задні відбивачі та задні ліхтарі виглядають ідентично до тих, що були знайдені на попередніх прихованих прототипах, помічених у США, Новій Зеландії та Китаї. Автомобіль має традиційний для седанів багажник. Новий Model 3 Highland має хромовану окантовку навколо вікон і дверних ручок.
Постачання Model 3 Highland в Німеччину є важливою віхою для Tesla. Німеччина є одним з найбільших ринків електромобілів в Європі. Tesla відклала орієнтовні дати постачання нових моделей Model 3 в Європі.
Висновок
Постачання Tesla Model 3 Highland в Німеччину є важливою віхою для Tesla. Німеччина є одним з найбільших ринків електромобілів в Європі. Оновлена Model 3 Highland була помічена під час руху по частині знаменитого німецького автобану. Виявляється, що автомобіль насправді є оновленою моделлю 3. Автомобіль має традиційний для седанів багажник і хромовану окантовку навколо вікон і дверних ручок. Тесла, можливо, хотіла перевірити, як поводить себе силова установка, коли вона зазнає навантаження на швидкісних дорогах країни, відомих як автобан. Так само, можливо, вона хотіла виміряти ефективність і з’ясувати, як система підвіски справляється з їздою на різних типах європейського асфальту.