Oppo збільшує свої загальні інвестиції в ШІ. Це рішення прийнято у формі амбітної заявки на перенесення потужності LLMs безпосередньо на смартфони. Але китайський гігант планує працювати лише з власною мовною моделлю. Це AndesGPT.
Запускаючи велику мовну модель локально, Oppo хоче зробити функції чату зі штучним інтелектом більш чутливими та надійними.
Oppo хоче, щоб її телефони краще розуміли клієнтів
Керівник дослідницького інституту Oppo Джейсон Ляо (Jason Liao) повністю підтримує цю ідею. На нещодавньому брифінгу для ЗМІ, що відбувся в Сінгапурі, він підтвердив, що компанія з ентузіазмом ставиться до цього плану. Він також пояснив, як інтеграція може змінити досвід користування смартфонами.
Однак попереду в Oppo великий виклик. Локально запустити сервіси штучного інтелекту на смартфонах — непросте завдання. Команда дослідницького інституту повинна зробити багато, щоб з’ясувати, як зробити інтеграцію безперебійною. Звичайно, дослідники також повинні виконати велику роботу з налаштування телефонів з достатніми обчислювальними потужностями для запуску моделі.
З усім тим, перехід до локалізованого штучного інтелекту є ключовим рішенням для Oppo. З його допомогою бренд виділить себе на ринку, повному запеклих конкурентів, таких як Xiaomi, Huawei, Vivo і Xiaomi. Всі ці конкуренти знаходяться на своєму власному шляху до ШІ.
Варто зазначити, що бачення Oppo не обмежується лише чат-ботом зі штучним інтелектом. Крім того, бренд хоче заглибитися в технологію комп’ютерного зору. Завдяки цьому бренд хоче випустити телефони, які бачать і розуміють навколишній світ. І завдяки цьому смартфони зрештою краще розумітимуть споживачів.