Сегмент Android-планшетів не демонструє жодних ознак уповільнення, оскільки компанії продовжують просувати нові продукти. Попит на планшети Android значно зріс у 2020 році завдяки поширенню віддаленої роботи та онлайн-навчання. Завдяки цьому попиту багато брендів увійшли в сегмент. Серед новачків була і компанія Oppo, яка з моменту свого дебюту минулого року випустила кілька планшетів для різних сегментів ринку. Перший планшет компанії отримав назву Oppo Pad і був випущений у лютому 2022 року. Незабаром після цього компанія випустила Oppo Pad Air та Oppo Pad 2. Зараз китайський бренд готує дорогу для новачка – Oppo Pad Neo. Пристрій щойно отримав схвалення від таїландської сертифікації NBTC.
Oppo Pad Neo – перший планшет бренду з підтримкою стільникового зв’язку
Oppo Pad Neo пройшов сертифікацію в NBTC Таїланду, що є важливим кроком перед його випуском. Oppo Pad Neo сертифікований під номером моделі OPD2303. Його список NBTC не розкриває багато специфікацій, лише підтверджує, що він підтримує LTE-зв’язок. Насправді це цікава деталь, оскільки вона означає, що планшет буде першим планшетом Oppo з підтримкою стільникового зв’язку
Oppo Pad Neo може представити нову лінійку для портфоліо планшетів Oppo. Ми вважаємо, що він буде позиціюватися нижче Oppo Pad 2, який є флагманським планшетом компанії. Очікується, що він буде позиціюватися вище, ніж бюджетний Oppo Pad Air
Хоча технічні характеристики наразі невідомі, ми впевнені, що він не розчарує з точки зору продуктивності. Оскільки це перший планшет бренду з підтримкою 4G/LTE, він повинен мати гідні технічні характеристики, щоб зробити угоду більш привабливою. Oppo Pad 2 оснащений чудовим процесором MediaTek Dimensity 9000 і має чудову частоту оновлення 144 Гц. Oppo Pad Neo може бути зменшеною версією Oppo Pad 2. Або краще сказати, новим пристроєм, який знаходиться між Oppo Pad 1 і Oppo Pad 2.
Більше специфікацій з’явиться незабаром
Враховуючи, що сертифікація NBTC вже на носі, це лише питання часу, коли в мережі з’явиться більше специфікацій. Одне можна сказати напевно: Oppo буде продовжувати розширювати свою присутність в сегменті планшетів, намагаючись завоювати більшу частку ринку.