Netflix, компанія, яка зробила революцію в перегляді фільмів і телешоу, закриває свій бізнес з доставлення DVD-дисків поштою після 25 років роботи. Компанія оголосила 18 квітня 2023 року, що припиняє послугу прокату DVD-дисків поштою, яка підготувала ґрунт для новаторського сервісу потокового відео. За словами співзасновника Netflix Теда Сарандоса, останні DVD-диски будуть відправлені 29 вересня 2023 року.
Кінець епохи
Послуга прокату DVD-дисків поштою від Netflix була запущена в 1998 році і швидко стала популярною альтернативою традиційним магазинам відеопрокату, таким як “Блокбастер”. Послуга дозволяла клієнтам брати напрокат DVD-диски онлайн і отримувати їх додому поштою. Клієнти могли зберігати DVD-диски стільки, скільки хотіли, і повертати їх у конвертах з передоплатою, коли вони закінчувалися. Послуга мала величезний успіх і допомогла Netflix перетворитися на компанію, якою вона є сьогодні.
Однак з розвитком потокового відео попит на прокат DVD з роками неухильно знижувався. Доходи Netflix від прокату DVD-дисків поштою з роками неухильно знижувалися, оскільки компанія намагалася підштовхнути користувачів до стрімінгового сервісу. У 2022 році дохід від DVD-сервісу склав $145,7 млн, що в перерахунку на середні ціни, які платили клієнти, означає приблизно 1,1-1,3 млн підписників. На противагу цьому, Netflix закінчив березень 2023 року з 232,5 мільйонами підписників по всьому світу на свій потоковий відеосервіс.
За останні 25 років Netflix доставив понад 5,2 мільярда DVD-дисків. Сьогодні сервіс все ще має менше ніж 1 мільйона підписників. Завтра вони отримають останню партію дисків. Тоді ж деякі користувачі отримають по 10 DVD-дисків як сувеніри.
Рішення про закриття бізнесу з розсилки DVD-дисків
Рішення Netflix закрити свій бізнес з розсилки DVD-дисків було непростим. Компанія надавала цю послугу протягом 25 років, і у неї була лояльна клієнтська база. Однак бізнес DVD скорочувався, і компанія відчувала, що не зможе надалі пропонувати якісні послуги. У блозі, в якому повідомлялося про це рішення, співголова Netflix Тед Сарандос написав:
“Нашою метою завжди було надання найкращого сервісу для наших користувачів, але оскільки DVD-бізнес продовжує скорочуватися, це стає дедалі складнішим завданням. Оголошення 2023 року нашим фінальним сезоном дозволяє нам підтримувати якість послуг до останнього дня і піти з життя на високій ноті”.
Netflix, компания, которая произвела революцию в просмотре фильмов и телешоу, закрывает свой бизнес по доставке DVD-дисков по почте после 25 лет работы. Компания объявила 18 апреля 2023 года, что прекращает услугу проката DVD-дисков по почте, которая подготовила почву для новаторского сервиса потокового видео. По словам соучредителя Netflix Теда Сарандоса, последние DVD-диски будут отправлены 29 сентября 2023 года.
Конец эпохи
Услуга проката DVD-дисков по почте от Netflix была запущена в 1998 году и быстро стала популярной альтернативой традиционным магазинам видеопроката, таким как “Блокбастер”. Услуга позволяла клиентам брать напрокат DVD-диски онлайн и получать их домой по почте. Клиенты могли хранить DVD-диски столько, сколько хотели, и возвращать их в конвертах с предоплатой, когда они заканчивались. Услуга имела огромный успех и помогла Netflix превратиться в компанию, которой она является сегодня.
Однако с развитием потокового видео спрос на прокат DVD с годами неуклонно снижался. Доходы Netflix от проката DVD-дисков по почте с годами неуклонно снижались, поскольку компания пыталась подтолкнуть пользователей к стриминговому сервису. В 2022 году доход от DVD-сервиса составил $145,7 млн, что в пересчете на средние цены, которые платили клиенты, означает примерно 1,1-1,3 млн подписчиков. В противоположность этому, Netflix закончил март 2023 года с 232,5 миллионами подписчиков по всему миру на свой потоковый видеосервис.
За последние 25 лет Netflix доставил более 5,2 миллиарда DVD-дисков. Сегодня сервис все еще имеет менее 1 миллиона подписчиков. Завтра они получат последнюю партию дисков. Тогда же некоторые пользователи получат по 10 DVD-дисков в качестве сувениров.
Решение о закрытии бизнеса по рассылке DVD-дисков
Решение Netflix закрыть свой бизнес по рассылке DVD-дисков было непростым. Компания предоставляла эту услугу в течение 25 лет, и у нее была лояльная клиентская база. Однако бизнес DVD сокращался, и компания чувствовала, что не сможет в дальнейшем предлагать качественные услуги. В блоге, в котором сообщалось об этом решении, сопредседатель Netflix Тед Сарандос написал:
“Нашей целью всегда было предоставление наилучшего сервиса для наших пользователей, но поскольку DVD-бизнес продолжает сокращаться, это становится все более сложной задачей. Объявление 2023 года нашим финальным сезоном позволяет нам поддерживать качество услуг до последнего дня и уйти из жизни на высокой ноте”.