Оновлений App Store в iOS 17: Відкриваємо світ персоналізованого пошуку додатків
АвторStepan ZELINSKYНа читання 3 хвОпубліковано
З виходом iOS 17 компанія Apple запустила оновлений App Store. App Store надає більш персоналізовані рекомендації щодо додатків. Це оновлення має на меті покращити користувацький досвід, надаючи користувацькі опції, засновані на потребах та інтересах користувача. За словами Apple, новий App Store є частиною плану, який допоможе надалі показувати і рекомендувати гідні додатки.
Налаштування та параметри App Store
Щоб користувачі отримували найбільш релевантні рекомендації щодо додатків, Apple дозволяє їм налаштовувати свої уподобання та налаштування в App Store. Користувачі можуть керувати своїми підписками, переглядати та завантажувати покупки. Вони також можуть встановлювати обмеження для App Store у програмі “Налаштування”. Цей рівень кастомізації дає користувачам змогу адаптувати процес пошуку додатків до своїх конкретних потреб та вподобань.
Машинне навчання на пристрої
iOS 17 використовує машинне навчання на пристрої для надання індивідуальних підказок та рекомендацій. Ця технологія дозволяє iPhone аналізувати поведінку користувача, його вибір і моделі використання, не порушуючи конфіденційності. Обробляючи дані локально на пристрої, Apple гарантує, що персональні дані користувачів залишаються в безпеці. Втім, компанія все одно зможе пропонувати висококастомізовані сервіси для додатків.
Завершальні слова
Оновлений магазин додатків iOS 17 пропонує користувачам більш персоналізований досвід пошуку додатків. Завдяки кураторським рекомендаціям, розділу “За додатком”, персоналізованим пропозиціям Siri, а також індивідуальним налаштуванням і параметрам, користувачі можуть легко знаходити і досліджувати додатки, які відповідають їхнім інтересам і вподобанням. Це оновлення демонструє прагнення Apple забезпечити безпечну та цікаву екосистему додатків для своїх користувачів, а також підтримати розробників у досягненні ширшої аудиторії.
Обновленный App Store в iOS 17: Открываем мир персонализированного поиска приложений
АвторStepan ZELINSKYНа читання 3 хвОпубліковано
С выходом iOS 17 компания Apple запустила обновленный App Store. App Store предоставляет более персонализированные рекомендации по приложениям. Это обновление имеет целью улучшить пользовательский опыт, предоставляя пользовательские опции, основанные на потребностях и интересах пользователя. По словам Apple, новый App Store является частью плана, который поможет в дальнейшем показывать и рекомендовать достойные приложения.
Настройки и параметры App Store
Чтобы пользователи получали наиболее релевантные рекомендации по приложениям, Apple позволяет им настраивать свои предпочтения и настройки в App Store. Пользователи могут управлять своими подписками, просматривать и загружать покупки. Они также могут устанавливать ограничения для App Store в приложении “Настройки”. Этот уровень кастомизации дает пользователям возможность адаптировать процесс поиска приложений к своим конкретным потребностям и предпочтениям.
Машинное обучение на устройстве
iOS 17 использует машинное обучение на устройстве для предоставления индивидуальных подсказок и рекомендаций. Эта технология позволяет iPhone анализировать поведение пользователя, его выбор и модели использования, не нарушая конфиденциальности. Обрабатывая данные локально на устройстве, Apple гарантирует, что персональные данные пользователей остаются в безопасности. Впрочем, компания все равно сможет предлагать высококастомизированные сервисы для приложений.
Завершающие слова
Обновленный магазин приложений iOS 17 предлагает пользователям более персонализированный опыт поиска приложений. Благодаря кураторским рекомендациям, разделу “За приложением”, персонализированным предложениям Siri, а также индивидуальным настройкам и параметрам, пользователи могут легко находить и исследовать приложения, которые соответствуют их интересам и предпочтениям. Это обновление демонстрирует стремление Apple обеспечить безопасную и интересную экосистему приложений для своих пользователей, а также поддержать разработчиков в достижении более широкой аудитории.