Tesla розгляне два випадки смертельних наслідків функції автопілота

Tesla, бренд електромобілів, відомий своїми інноваційними технологіями та функціями автономного водіння, готується до першого судового процесу, пов’язаного зі смертельним випадком через автопілот. Судовий процес відбудеться у Каліфорнії та Флориді, де сталися дві окремі аварії за участю автомобілів Tesla Model 3 з активною функцією автопілота (AP). Надалі в тексті статті літери “AP” будуть використовуватися для позначення “Автопілота”. Функція AP від Tesla – це вдосконалена система допомоги водієві, яка дозволяє автомобілю автоматично керувати, прискорюватися та гальмувати за певних умов. Вона покликана допомогти водієві та підвищити безпеку на дорозі. Однак ця функція стала об’єктом пильної уваги та суперечок через її обмеження та інциденти, пов’язані з нещасними випадками.

Autopilot function

AP використовує комбінацію датчиків, камер і радарів для виявлення та реагування на навколишнє оточення автомобіля. Вона може виконувати такі завдання, як центрування смуги руху, адаптивний круїз-контроль і автоматичне екстрене гальмування. Час від часу Tesla оновлює систему AP через OTA або бездротове оновлення програмного забезпечення.

Смертельна аварія з автопілотом Tesla: Судова тяганина

Майбутній судовий розгляд стосується двох окремих аварій, що призвели до смертельних випадків

Випадок 1

В одному випадку Tesla Model S на автопілоті потрапила в зіткнення, яке призвело до загибелі двох людей. Водій Tesla Model S зараз постає перед судом за цей інцидент. У позові стверджується, що система AP призвела до того, що Model 3 5o Майки Лі з’їхав з дороги на швидкості 65 миль/год, врізався в дерево і загорівся. Все це сталося за кілька секунд. Аварія, що сталася у 2019 році, забрала життя Лі та залишила двох людей важко пораненими.

Один з них – 8-річний хлопчик (йому зараз 12 років), у якого розірвало кишківник. Спадкоємці Лі та пасажири автомобіля звинувачують Tesla в тому, що компанія знала про проблеми з АП та іншими системами безпеки. Однак вони стверджують, що компанія все одно продала автомобіль з дефектами. Розгляд цієї справи розпочнеться в середині вересня в суді Каліфорнії.

Випадок 2

Друга справа розпочнеться на початку жовтня в суді штату Флорида. Вона стосується аварії 2019 року, в якій загинув власник Tesla Model 3 Стівен Баннер. Автомобіль Баннера в’їхав під причіп, який розтрощив дах автомобіля, і Баннер загинув на місці. Згідно з позовом, поданим дружиною Баннера, AP не встигла загальмувати або об’їхати причіп. Вона стверджує, що AP не зробила нічого, щоб спробувати уникнути аварії

Судові процеси навколо цих аварій включають як кримінальні, так і цивільні справи. У кримінальній справі водія Tesla Model S звинувачують у ненавмисному вбивстві. Водія судитимуть як головного винуватця загибелі людей. З іншого боку, сім’ї жертв подали цивільні позови як проти водія, так і проти компанії Tesla. Результати цих справ визначать ступінь відповідальності для системи AP.

Tesla Autopilot

Реакція компанії Tesla

Компанія Tesla заявила про помилку водія в обох аваріях, заперечила свою відповідальність і наполягала на тому, що система AP безпечна, коли її контролюють люди. На думку Tesla, водії повинні зосереджуватися на дорозі та міцно тримати руки на кермі.

“Сьогодні на дорогах немає безпілотних автомобілів”, – заявили в компанії.

Завершальні слова

Перший судовий процес над Tesla, пов’язаний зі смертельним випадком, відбудеться в Каліфорнії та Флориді. Судовий процес проллє світло на правові наслідки нещасних випадків за участю безпілотних автомобілів. Він також проллє світло на відповідальність водія і брендів. У міру того, як розгортатиметься судовий процес, експерти галузі, регулятори та широка громадськість уважно стежитимуть за його перебігом. Це пов’язано з тим, що він може сформувати майбутню тенденцію в галузі безпілотних автомобілів, особливо в США.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Tesla рассмотрит два случая смертельных последствий функции автопилота

Tesla, бренд электромобилей, известный своими инновационными технологиями и функциями автономного вождения, готовится к первому судебному процессу, связанному со смертельным случаем из-за автопилота. Судебный процесс состоится в Калифорнии и Флориде, где произошли две отдельные аварии с участием автомобилей Tesla Model 3 с активной функцией автопилота (AP). В дальнейшем в тексте статьи буквы “AP” будут использоваться для обозначения “Автопилота”. Функция AP от Tesla – это усовершенствованная система помощи водителю, которая позволяет автомобилю автоматически управлять, ускоряться и тормозить при определенных условиях. Она призвана помочь водителю и повысить безопасность на дороге. Однако эта функция стала объектом пристального внимания и споров из-за ее ограничений и инцидентов, связанных с несчастными случаями.

Autopilot function

AP использует комбинацию датчиков, камер и радаров для обнаружения и реагирования на окружающую обстановку автомобиля. Она может выполнять такие задачи, как центрирование полосы движения, адаптивный круиз-контроль и автоматическое экстренное торможение. Время от времени Tesla обновляет систему AP через OTA или беспроводное обновление программного обеспечения.

Смертельная авария с автопилотом Tesla: Судебная волокита

Предстоящее судебное разбирательство касается двух отдельных аварий, приведших к смертельным случаям

Случай 1

В одном случае Tesla Model S на автопилоте попала в столкновение, которое привело к гибели двух человек. Водитель Tesla Model S сейчас предстает перед судом за этот инцидент. В иске утверждается, что система AP привела к тому, что Model 3 5o Майки Ли съехал с дороги на скорости 65 миль/ч, врезался в дерево и загорелся. Все это произошло за несколько секунд. Авария, произошедшая в 2019 году, унесла жизнь Ли и оставила двух человек тяжело ранеными.

Один из них – 8-летний мальчик (ему сейчас 12 лет), у которого разорвало кишечник. Наследники Ли и пассажиры автомобиля обвиняют Tesla в том, что компания знала о проблемах с АП и другими системами безопасности. Однако они утверждают, что компания все равно продала автомобиль с дефектами. Рассмотрение этого дела начнется в середине сентября в суде Калифорнии.

Случай 2

Второе дело начнется в начале октября в суде штата Флорида. Оно касается аварии 2019 года, в которой погиб владелец Tesla Model 3 Стивен Баннер. Автомобиль Баннера въехал под прицеп, который разбил крышу автомобиля, и Баннер погиб на месте. Согласно иску, поданному женой Баннера, AP не успела затормозить или объехать прицеп. Она утверждает, что AP не сделала ничего, чтобы попытаться избежать аварии

Судебные процессы вокруг этих аварий включают как уголовные, так и гражданские дела. В уголовном деле водитель Tesla Model S обвиняется в непредумышленном убийстве. Водителя будут судить как главного виновника гибели людей. С другой стороны, семьи жертв подали гражданские иски как против водителя, так и против компании Tesla. Результаты этих дел определят степень ответственности для системы AP.

Tesla Autopilot

Реакция компании Tesla

Компания Tesla заявила об ошибке водителя в обеих авариях, отрицала свою ответственность и настаивала на том, что система AP безопасна, когда ее контролируют люди. По мнению Tesla, водители должны сосредотачиваться на дороге и крепко держать руки на руле.

“Сегодня на дорогах нет беспилотных автомобилей”, — заявили в компании.

Завершающие слова

Первый судебный процесс над Tesla, связанный со смертельным случаем, состоится в Калифорнии и Флориде. Судебный процесс прольет свет на правовые последствия несчастных случаев с участием беспилотных автомобилей. Он также прольет свет на ответственность водителя и брендов. По мере того как будет разворачиваться судебный процесс, эксперты отрасли, регуляторы и широкая общественность будут внимательно следить за его ходом. Это связано с тем, что он может сформировать будущую тенденцию в отрасли беспилотных автомобилей, особенно в США.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua