Кілька днів тому Карл Пей, генеральний директор компанії Nothing, оголосив про запуск суббренду Nothing. Названий CMF by Nothing, бренд має на меті пропонувати доступні продукти з “позачасовим дизайном”. В анонсуючому відео Карл згадав, що суббренд незабаром випустить два продукти.
Що ж, схоже, перші вироби від CMF by Nothing вже не за горами. Нещодавно бренд зареєстрував пару навушників і смартгодинник у Бюро індійських стандартів (BIS). Ця реєстрація вказує на те, що обидва продукти суббренду незабаром будуть доступні в Індії.
Більше про два продукти CMF by Nothing’s
Не дивно, що CMF by Nothing зареєстрував свої перші пристрої в Індії. Зрештою, Nothing має сильну присутність на ринку з моменту випуску свого першого продукту. Але цікавим є той факт, що суббренд випустить смартгодинник. Чому? Nothing не має смартгодинників у власній лінійці.
Тим не менш, інформації про годинник не так багато. Можливо, він буде працювати на платформі Wear OS або на кастомізованій платформі Nothing. Але оскільки пристрій щойно пройшов сертифікацію Бюро індійських стандартів, більше інформації має з’явитися незабаром. Втім, ми знаємо, хто є оригінальним виробником смартгодинника CMF by Nothing.
Згідно з даними сайту Федеральної комісії з питань зв’язку (FCC), один і той самий виробник створив багато продуктів для різних брендів. Сюди входять HMDX, JVC, EMTEC та Blackweb. Однак на сайті ми не знайшли жодної конкретної інформації про моделі смартгодинників від цього виробника.
Щодо навушників, то це виробник раніше створених гарнітур для Cambridge Soundworks та Monster. Це два видатних бренди в аудіоіндустрії. Отже, майбутні навушники від CMF by Nothing мають бути дуже цікавими. Сподіваємося, що і смартгодинник не розчарує. Слідкуйте за нашими новинами, ми розповімо більше деталей про ці продукти, як тільки з’явиться більше інформації. Крім того, ми зв’язалися з Nothing, щоб дізнатися більше про суббренд. Ми повідомимо вам, як тільки Nothing відповість.