У безперервних консольних війнах між Sony та Xbox від Microsoft, Sony продовжує зберігати своє домінування. Обидві компанії пропонують схоже обладнання та ігри, а також залучають схожу клієнтську базу. Нещодавно Microsoft придбала Activision Blizzard, поповнивши свій ігровий арсенал і зміцнивши свої позиції на ринку консолей, особливо завдяки популярній ігровій франшизі Call of Duty. Цей розвиток подій збільшив тиск на Sony, оскільки Microsoft традиційно була сильнішою в ігровому просторі для ПК. Sony постала перед труднощами у досягненні значного успіху на ринку комп’ютерних ігор, про що свідчить вихід Rift Apart. Однак франшиза Ratchet & Clank була ключовим успіхом для Sony протягом багатьох років, а остання версія PlayStation 5 отримала схвальні відгуки критиків і досягла вражаючого успіху.
Однак, схоже, що Ratchet & Clank: Rift Apart не зможе перенести свій успіх на PS5 у Steam. Вихід Ratchet & Clank: Rift Apart у Steam поставив під сумнів стратегію Sony щодо портування гри на ПК. Попри схвальні відгуки, гра не змогла набрати достатньої популярності на платформі. 26 липня гра офіційно з’явилася в Steam, але, за даними Dexerto, їй вдалося досягти піку лише у 8757 активних гравців. За даними Crast, гра має дуже сильний позитивний відгук – 84% на основі 670 відгуків користувачів. Однак, схоже, цього недостатньо, щоб переконати ПК-геймерів спробувати її.
Найкращі ігри для Sony PS у Steam
Показники Ratchet & Clank: Rift Apart у Steam досить низькі порівняно з деякими топовими іграми, які компанія випустила у Steam. Ознайомтеся з наведеним нижче списком від PlayStation Studios, в якому представлені ігри з найбільшою кількістю гравців у Steam одночасно.
- God of War – 73,529K
- Marvel’s Spider-Man Remastered – 66,436K
- Horizon Zero Dawn – 56,557K
- The Last of Us Part I – 36,496K
- Days Gone – 27,450K
Кількість активних користувачів для перерахованих вище ігор значно перевищує 9000. Таким чином, Ratchet & Clank: Rift Apart, яка наразі має лише близько 9000 активних користувачів, є відносно низьким показником. З усім тим, це не перший випадок, коли Sony намагається досягти успіху для своїх комп’ютерних ігор. За даними Sirus Gaming, PlayStation Classic, мініконсоль з 20 попередньо завантаженими іграми, також була випущена в Steam, але не набула значної популярності.
За даними The Verge та Game Rant, на Ratchet & Clank покладалися великі сподівання: Rift Apart у Steam через її успіх на PlayStation та схвальні відгуки критиків. Гра також пройшла перевірку Steam Deck, а це означає, що вона повинна була добре працювати на майбутньому портативному пристрої. Однак, гра не змогла залучити велику аудиторію після свого нещодавнього релізу на ПК. Через дуже високий успіх на PlayStation, низька кількість активних гравців на ПК дуже розчаровує.
Можливі причини провалу
Навіть найактивніші гравці Sony не потрапляють до ТОП-100 в Steam, де гра Tom Clancy’s The Division, що посідає 100 місце, має історичний пік у 114 228 гравців, згідно з даними SteamDB. Спекуляції щодо недоліків PlayStation в основному оберталися навколо поганого перенесення консольних ігор на ПК. Однак перші відгуки про PlayStation Classic, Ratchet and Clank свідчать про протилежне: гравці вихваляють їхній ігровий процес. Нещодавні низькі показники продажів вказують на те, що стратегія Sony може бути спрямована на нових клієнтів, які не знайомі з популярними іграми PlayStation. Як провідному розробнику консолей та ігор, Sony, можливо, доведеться переглянути свій підхід до релізів для ПК, якщо вона хоче продовжувати випускати свої ексклюзивні ігри на цю платформу.
Є кілька можливих причин, чому Ratchet & Clank: Rift Apart не змогла набрати популярність у Steam, попри схвальні відгуки. Ось деякі з них, про які ми можемо подумати
Пізній реліз
Однією з можливих причин є пізній реліз гри на ПК. Гра вийшла на PlayStation 11 червня 2021 року. Це означає, що компанії знадобилося трохи більш як два роки, щоб випустити ту саму гру на ПК. Ця затримка могла спричинити втрату інтересу до гри у деяких ПК-геймерів. Ймовірно, це пов’язано з тим, що гра вже доступна на іншій платформі.
Конкуренція
Ще однією причиною може бути конкуренція в Steam. Ринок ігор для ПК є висококонкурентним, і на платформі є багато інших ігор, доступних на інших платформах. Це означає, що навіть така високорейтингова гра, як Ratchet & Clank: Rift Apart, може мати труднощі з набором популярності, якщо вона буде випущена разом з іншими популярними іграми.
Відсутність маркетингу
Компанія Sony не провела належної маркетингової кампанії для ПК-релізу Ratchet & Clank: Rift Apart також може бути фактором, що сприяє цьому. Компанія не дуже активно просувала гру в Steam та на інших платформах, що могло призвести до низької видимості гри.
Консольна ексклюзивність
Нарешті, той факт, що Ratchet & Clank: Rift Apart спочатку була ексклюзивною грою для консолей, що також могло вплинути на її низькі показники у Steam. Геймери на ПК могли вагатися, чи купувати гру, яка спочатку не була розроблена для їхньої платформи.
Висновок
Погані показники Playstation Classic, Ratchet & Clank: Rift Apart у Steam, попри схвальні відгуки, ставить під сумнів стратегію Sony щодо портування ігор на ПК. Хоча компанія досягла успіху з деякими зі своїх релізів для ПК, схоже, що вона намагається набрати обертів з іншими. Можливо, Sony доведеться переглянути свій підхід до комп’ютерних ігор, якщо вона хоче досягти успіху на цьому висококонкурентному ринку. Якщо Sony справді потрібні комп’ютерні геймери, то їй варто переглянути час виходу своїх ігор на ПК. Компанія також повинна просувати свої ігри на ринку, можливо, навіть більше, ніж на PlayStation, де вона вже встигла завоювати ринок.