Онлайн-ігри на YouTube: Google тестує це прямо зараз

Нещодавно Google оголосив, що припиняє роботу свого хмарного ігрового сервісу Stadia. Однак є повідомлення, що пошуковий гігант працює над чимось новим та інноваційним під назвою Playables. Ця нова ініціатива дозволить користувачам грати в онлайн-ігри безпосередньо на платформі YouTube. Playables буде доступна як на вебверсії YouTube, так і на мобільних додатках для Android та iOS.

Інтеграція онлайн-ігор з платформою YouTube – це інноваційна ідея, яка має потенціал для революції в ігровій індустрії. Дозволяючи користувачам грати в ігри безпосередньо на платформі, YouTube створює новий спосіб для геймерів спілкуватися та взаємодіяти один з одним.

Playables від Google: Ігри приходять на YouTube

YouTube

Наразі Playables проходить внутрішнє тестування, до участі в якому запрошені співробітники Google. Поки що доступна лише одна гра – Stack Bounce. Це аркадна гра, мета якої – розбивати горизонтальні блоки за допомогою м’яча, що відскакує, рухаючись вертикально вниз.

Як повідомляється, проєкт Playables є частиною зусиль генерального директора YouTube Ніла Мохана, спрямованих на пошук нових сфер зростання. Оскільки витрати на рекламу на платформі знижуються. За допомогою Playables YouTube сподівається залучити більше користувачів і утримати їх на довший час.

Цей крок в ігрову індустрію не є несподіванкою. Google вже деякий час намагається вийти на ігровий ринок, але з перемінним успіхом. У 2019 році з великою помпою була запущена гра Stadia, але вона не змогла набрати обертів і зіткнулася з технічними проблемами. Рішення Google закрити внутрішні студії розробки ігор Stadia на початку цього року було сприйнято як ознака того, що компанія взагалі відмовляється від ігрового ринку.

Однак з Playables Google, схоже, застосовує інший підхід. Замість того, щоб намагатися конкурувати з відомими ігровими платформами, такими як Xbox і PlayStation, Google використовує популярність YouTube, щоб створити новий ігровий досвід для користувачів.

Потенціал для Playables величезний. YouTube вже є найбільшою у світі платформою для обміну відео, з понад двома мільярдами активних користувачів щомісяця. Інтегруючи ігри в платформу, YouTube може стати універсальним місцем для розваг. Залучаючи ще більше користувачів і утримуючи їх на довший час.

Поки що невідомо, наскільки успішним буде Playables. Але це, безумовно, захоплива подія як для геймерів, так і для користувачів YouTube. Якщо Playables буде успішним, він може назавжди змінити ігрову індустрію. І закріпити позицію YouTube як провідної розважальної платформи у світі.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Онлайн-игры на YouTube: Google тестирует их прямо сейчас

Недавно Google объявил, что прекращает работу своего облачного игрового сервиса Stadia. Однако есть сообщения, что поисковый гигант работает над чем-то новым и инновационным под названием Playables. Эта новая инициатива позволит пользователям играть в онлайн-игры непосредственно на платформе YouTube. Playables будет доступна как на веб-версии YouTube, так и на мобильных приложениях для Android и iOS.

Интеграция онлайн-игр с платформой YouTube – это инновационная идея, которая имеет потенциал для революции в игровой индустрии. Позволяя пользователям играть в игры непосредственно на платформе, YouTube создает новый способ для геймеров общаться и взаимодействовать друг с другом.

Playables от Google: Игры приходят на YouTube

YouTube

Сейчас Playables проходит внутреннее тестирование, к участию в котором приглашены сотрудники Google. Пока что доступна только одна игра – Stack Bounce. Это аркадная игра, цель которой – разбивать горизонтальные блоки с помощью отскакивающего мяча, двигаясь вертикально вниз.

Как сообщается, проект Playables является частью усилий генерального директора YouTube Нила Мохана, направленных на поиск новых сфер роста. Поскольку расходы на рекламу на платформе снижаются. С помощью Playables YouTube надеется привлечь больше пользователей и удержать их на более долгое время.

Этот шаг в игровую индустрию не является неожиданностью. Google уже некоторое время пытается выйти на игровой рынок, но с переменным успехом. В 2019 году с большой помпой была запущена игра Stadia, но она не смогла набрать обороты и столкнулась с техническими проблемами. Решение Google закрыть внутренние студии разработки игр Stadia в начале этого года было воспринято как признак того, что компания вообще отказывается от игрового рынка.

Однако с Playables Google, похоже, применяет другой подход. Вместо того, чтобы пытаться конкурировать с известными игровыми платформами, такими как Xbox и PlayStation, Google использует популярность YouTube, чтобы создать новый игровой опыт для пользователей.

Потенциал для Playables огромный. YouTube уже является крупнейшей в мире платформой для обмена видео, с более чем двумя миллиардами активных пользователей ежемесячно. Интегрируя игры в платформу, YouTube может стать универсальным местом для развлечений. Привлекая еще больше пользователей и удерживая их на более долгое время.

Пока что неизвестно, насколько успешным будет Playables. Но это, безусловно, захватывающее событие как для геймеров, так и для пользователей YouTube. Если Playables будет успешным, он может навсегда изменить игровую индустрию. И закрепить позицию YouTube как ведущей развлекательной платформы в мире.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua