Підписники Twitter Blue тепер можуть редагувати свої твіти протягом години після публікації, що вдвічі перевищує попередній ліміт у 30 хвилин. Ця функція спочатку була доступна для підписників Twitter Blue, коли вона була офіційно запроваджена минулого року. Вона дозволяла змінювати лише оригінальні твіти, але не відповіді.
Оновлення відбулося після того, як Ілон Маск висловив зацікавленість у купівлі Twitter, але до того, як він це зробив. Навіть після оновлення Маском сервісу Blue і призначення нового генерального директора Лінди Яккаріно кнопка редагування залишається ключовою функцією пакета підписки, який також пропонує синю перевірену галочку і можливість писати пости довжиною до 4 000 символів.
Підписники Twitter Blue тепер можуть редагувати твіти до однієї години після публікації
Сторінка підтримки Twitter для синіх користувачів отримала оновлення, щоб відобразити нове одногодинне обмеження. Але багато твіттерів із синім тарифним планом скаржилися, що різні частини пакета не працюють для них. Функція зменшеної кількості реклами, яку рекламували з моменту листопадового перезапуску, досі не запрацювала. Крім того, деякі користувачі Twitter все ще чекають на розподіл доходів від реклами, який Маск пообіцяв у лютому. Нещодавно він заявив, що це все ще в процесі розробки та буде датовано його первісною заявою.
Попри ці питання, доступність редагування не викликала жодних серйозних проблем. А прямий доступ до історії відредагованих твітів, як правило, дозволяє легко виявити зміни. Twitter з обережністю поставився до цієї функції та, схоже, потрапив у правильне місце. Однак повільна реєстрація на Twitter Blue може викликати занепокоєння. А також повідомлення про те, що Twitter не платить орендну плату та інші збори. Зараз компанія коштує лише третину від тієї ціни, яку Маск заплатив за неї минулого року. А продажі реклами за п’ять тижнів цієї весни, як повідомляється, впали на 59 відсотків порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Насамкінець, нове годинне вікно редагування для підписників Twitter Blue є позитивним оновленням. Але Twitter все ще стикається з проблемами у впровадженні інших функцій, обіцяних у пакеті підписки. Фінансові труднощі компанії та повільне впровадження нових функцій користувачами також можуть завадити їй виконати ці обіцянки та залишатися конкурентоспроможною на ринку соціальних мереж.