Попрощайтеся з блокувальниками реклами на YouTube

Для когось це був повільний старт, але для Google справи на YouTube Premium, схоже, йдуть досить добре. У 2022 році кількість користувачів преміумпідписки на відеосервісі досягла 80 мільйонів. У світлі цього досягнення пошуковий гігант пообіцяв інвестувати більше коштів у свій портфель до 2023 року. Несподіванкою є те, що частина цих інвестицій, схоже, буде спрямована на те, щоб переконати користувачів безкоштовного рівня перейти на преміумсервіс YouTube. Схоже, що компанія намагається боротися з блокувальниками реклами, пропонуючи членство в YouTube Premium. Тепер, коли компанія виявляє ці блокувальники, це буде лише питанням часу, коли вона знайде спосіб зробити їх непридатними для використання.

Це початок священної війни проти блокувальників реклами?

За словами одного з редакторів, під час використання YouTube він побачив спливаюче вікно, яке повідомляло, що “Блокувальники реклами заборонені на YouTube”. У повідомленні пропонувалося натиснути кнопку “Дозволити рекламу на YouTube” у програмному забезпеченні, яке блокує рекламу, і далі пояснювалося, що реклама робить сервіс безкоштовним для мільярдів користувачів. Далі пропонується YouTube Premium як сервіс без реклами. Насправді у спливаючому вікні навіть була кнопка, за допомогою якої можна було легко зареєструватися на преміумпідписку YouTube.

YouTube
Автор зображення: Android Police

Модератори субредіту YouTube отримали відповідь від YouTube. Команда, відповідальна за сервіс, стверджує, що спливаюче вікно є справжнім. Це частина експерименту, який проводить компанія. Наразі експеримент здається обмеженим, але він є хорошим прикладом того, що так, Google буде боротися з Adblocker’ами.

Варто зазначити, однак, що ми не знаємо, чи буде це остаточним кінцем використання блокувальників реклами на YouTube. Зрештою, це свого роду квест “кота і щура”. Поки Google намагається розробити способи їх виявлення та боротьби з ними, розробники таких розширень також працюватимуть і знаходитимуть нові способи обходу виявлення. Якщо тільки пошуковий гігант не знайде дуже ефективний спосіб їх блокування.

YouTube Premium

Google пройшов довгий шлях, намагаючись запобігти використанню блокувальників реклами. Фірма заборонила додатки з блокуванням реклами в Play Store ще в 2016 році. Вона також впроваджує зміни в браузері Chrome, які можуть покласти край розширенню блокування реклами в найближчому майбутньому. Хоча це здається спокусливим для прихильників теорій змови, не всі блокувальники реклами були ефективними проти реклами YouTube. Тож, можливо, це радше рекомендація використовувати YouTube Premium, а не блокувати рекламні блоки. У будь-якому випадку, це, схоже, тренд на майбутнє.

Смерть YouTube Vanced була лише початком

Зрозуміло одне – Google не хоче, щоб YouTube Premium був доступним для тих, хто не є передплатником. Компанія побудувала свій преміумплан на відсутності реклами та інших зручних функціях, таких як фонове відтворення, завантаження відео та відтворення з вимкненим екраном. Минулого року компанії вдалося вбити YouTube Vanced. Це був популярний режим YouTube, здатний запропонувати користувачам усі ці функції. Безумовно, існують деякі альтернативи, але для більшості з них час завжди спливає. Компанія зробила це з YouTube Vanced і може легко зробити те саме з будь-якою іншою альтернативою, що з’явиться.

Ми побачимо, чи отримає цей експеримент більш широке розповсюдження найближчими днями. Наразі Преміумплан доступний за ціною близько $12 на таких ринках, як Сполучені Штати. Окрім окремого плану підписки, компанія також пропонує сімейний пакет. Ви платите більше, але можете поділитися підпискою з більшою кількістю членів сім’ї. Окрім потокового відео, одна підписка також надає доступ до музичного сервісу YouTube, який, по суті, є аналогом Spotify, Deezer та Apple Music.

Минулого місяця компанія анонсувала низку нових функцій для покращення роботи з YouTube Premium. Подивимось, чи з’явиться щось ще найближчим часом.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
1
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Попрощайтесь с блокировщиками рекламы на YouTube

Для кого-то это был медленный старт, но для Google дела на YouTube Premium, похоже, обстоят довольно хорошо.  В 2022 году количество пользователей премиум подписки на видеосервисе достигло 80 миллионов.  В свете этого достижения поисковый гигант пообещал инвестировать больше в свой портфель до 2023 года.  Неожиданностью является то, что часть этих инвестиций, похоже, будет направлена ​​на то, чтобы убедить пользователей бесплатного уровня перейти на премиум-сервис YouTube.  Похоже, компания пытается бороться с блокировщиками рекламы, предлагая членство в YouTube Premium.  Теперь, когда компания обнаруживает эти блокировщики, это будет только вопрос времени, когда она найдет способ сделать их непригодными для использования.

Это начало священной войны против блокировщиков рекламы?

По словам одного из редакторов, во время использования YouTube он увидел всплывающее окно, которое сообщало, что “Блокировщики рекламы запрещены на YouTube”.  В сообщении предлагалось нажать кнопку “Разрешить рекламу на YouTube” в программном обеспечении, блокирующем рекламу, и далее объяснялось, что реклама делает сервис бесплатным для миллиардов пользователей.  Далее предлагается YouTube Premium как сервис без рекламы.  На самом деле, во всплывающем окне даже была кнопка, с помощью которой можно было легко зарегистрироваться на премиум подписку YouTube.

YouTubeАвтор изображения: Android Police
Модераторы субредита YouTube получили ответ от YouTube.  Команда, ответственная за сервис, утверждает, что всплывающее окно является настоящим.  Это часть эксперимента, проводимого компанией.  Пока эксперимент кажется ограниченным, но он является хорошим примером того, что да, Google будет бороться с Adblocker’ами.

Следует отметить, однако, что мы не знаем, будет ли это окончательным концом использования блокировщиков рекламы на YouTube.  В конце концов, это своего рода квест “кота и крыса”.  Пока Google пытается разработать способы их обнаружения и борьбы с ними, разработчики таких расширений будут работать и будут находить новые способы обхода обнаружения.  Если только поисковик не найдет очень эффективный способ их блокировки.YouTube Premium

Google прошел долгий путь, пытаясь предотвратить использование блокировщиков рекламы.  Фирма запретила приложения с блокировкой рекламы в Play Store еще в 2016 году.  Она также внедряет изменения в браузере Chrome, которые могут положить конец расширению блокировки рекламы в ближайшем будущем.  Хотя это кажется соблазнительным для сторонников теорий заговора, не все блокировщики рекламы были эффективны против рекламы YouTube.  Возможно, это скорее рекомендация использовать YouTube Premium, а не блокировать рекламные блоки.  В любом случае это, похоже, тренд на будущее.

Смерть YouTube Vanced была только началом

Понятно одно – Google не хочет, чтобы YouTube Premium был доступен для тех, кто не является подписчиком.  Компания построила свой премиум-план на отсутствие рекламы и других удобных функциях, таких как фоновое воспроизведение, загрузка видео и воспроизведение с выключенным экраном.  В прошлом году компании удалось убить YouTube Vanced.  Это был популярный режим YouTube, предлагающий пользователям все эти функции.  Безусловно, существуют некоторые альтернативы, но для большинства из них время всегда уходит.  Компания сделала это с YouTube Vanced и может легко сделать то же самое с любой другой альтернативой, что появится.

Мы увидим, получит ли этот эксперимент более широкое распространение в ближайшие дни.  Теперь Премиумплан доступен по цене около $12 на таких рынках, как Соединенные Штаты.  Кроме отдельного плана подписки компания также предлагает семейный пакет.  Вы платите больше, но можете поделиться подпиской с большим количеством членов семьи.  Кроме потокового видео, одна подписка также предоставляет доступ к музыкальному сервису YouTube, который, по сути, является аналогом Spotify, Deezer и Apple Music.

В прошлом месяце компания анонсировала ряд новых функций для улучшения работы с YouTube Premium.  Посмотрим, появится ли что-нибудь еще в ближайшее время.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua