Чат-бот My AI від Snapchat був у новинах з моменту його запуску. Минулого тижня додаток для обміну фотоповідомленнями в соціальних мережах запустив свій чат-бот. Ця дивовижна функція працює на основі технології GPT Open AI. Інструмент розроблений, щоб відповідати на повідомлення користувачів, як близький друг. Ось як це бачить Snapchat, але є й інша сторона історії.
За словами користувачів, My AI просто втручається в їхню конфіденційність і стає на шляху, коли вони намагаються спілкуватися зі своїми друзями. Скарги на чат-бот My AI зростають. Наразі My AI закріплено у верхній частині стрічки чатів користувачів. Він навіть з’являється поверх власних закріплених чатів користувачів. Щоб видалити My AI зі списку, вам потрібно буде придбати місячну підписку на Snapchat + за $3,99. Іншого способу видалити цього чат-бота немає.
Чат-бот My AI від Snapchat отримує більше скарг, ніж будь-коли!
Як тільки Snapchat випустив чатбота My AI, з’явилася маса однозіркових оглядів Snapchat. Ясно одне: більшість користувачів незадоволені цим чат-ботом ШІ. У вірусному відео TikTok користувач @fishneck сказав:
«Коли мій ШІ Snapchat вважає, що має право бути закріпленим над моїм коханим».
Підпис читає: «Будь ласка, ЯК МЕНІ ЦЬОГО ПОЗБУТИСЯ». Відео TikToker має понад 3,7 мільйона переглядів, 510 000 лайків і тисячі коментарів зі схожою реакцією. В одному коментарі йдеться: «4 долари варті того, щоб відкріпити». Інший користувач каже: «Я заблокував команді Snapchat надсилати мені матеріали; навіщо мені цей робот?»
Є незліченна кількість інших користувачів, які воліють залишити платформу, ніж платити Snapchat 3,99 долара за підписку, щоб приховати бота AI. Користувачі Snapchat скаржилися на новий сервіс, і більшість людей вважають, що він порушує їхню конфіденційність. Один користувач у Twitter висміяв чатбот Snapchat My AI.
This Snapchat AI just tried to gaslight me pic.twitter.com/daGCCXQToC
— wolfe (@rewolfe27) April 19, 2023
Сервіс ШІ Snapchat також зіткнувся з великою критикою, коли почав давати невідповідні та небезпечні відповіді. В офіційній заяві платформа соціальних медіа заявила, що My AI дає «невідповідні» відповіді лише 0,01% користувачів. В заяві йдеться, що компанія усвідомлює віковий фактор своїх користувачів і «наполегливо працювала над покращенням відповідей на невідповідні запити Snapchatter, незалежно від віку Snapchattter».