Останніми роками Snapchat поступово втрачає свої позиції на користь конкурентів. Платформа соціальних мереж прагне продовжувати змагатися за авторів та користувачів. Наразі вона розпочинає новий шлях залучення більшої кількості авторів на борт за допомогою більш привабливих пропозицій. У новому звіті стверджується, що Snapchat розширює свою програму розподілу доходів. Причиною цього є охоплення більшої кількості авторів. Також додається більше публічних функцій, які допоможуть авторам легше знайти себе.
Snapchat окреслює вимоги для отримання доходу на платформі
Минулого року Snapchat запровадив нову рекламу в середині ролика. Це мало допомогти авторам заробляти гроші на платформі. Однак для того, щоб отримати право на заробіток на Snapchat, автори повинні відповідати певним критеріям. Для цього автор повинен мати щонайменше 50 000 підписників, 25 мільйонів щомісячних переглядів і щонайменше 10 постів на місяць.
З іншого боку, право визначати, хто має право на розподіл доходу, залишається за компанією. Однак ці показники дають авторам чіткіше уявлення про те, що їм потрібно зробити, щоб отримати право на участь у програмі. Хоча дохід від реклами — не єдиний спосіб заробляти гроші в Snapchat, автори вважають, що цей спосіб кращий і набагато прозоріший. Інший спосіб заробітку на платформі — через музичний фонд, орієнтований на створення музики. Цей фонд фактично платить авторам за популярний контент, що перебуває в центрі уваги.
Якщо ваш акаунт у Snapchat не отримує необхідної уваги або не зростає, компанія запровадила нову функцію, яка допоможе збільшити кількість переглядів. Завдяки публічним профілям та історіям, автори тепер можуть ділитися приватним контентом “друзів” та контентом для загального перегляду з одного і того ж акаунту. Усі користувачі також можуть переглядати аналітику та інші показники, щоб відстежувати ефективність свого акаунта.
Snapchat вивчає способи заробітку та досягнення успіху для авторів
Ще однією помітною зміною є те, що користувачі тепер можуть зберігати історії. Вони також можуть публікувати певний контент у своїх публічних профілях. На думку Snap, це дасть користувачам можливість стати більш плідними авторами. Це також стосується користувачів, які ще не мають права стати Snap Stars. Однак, більшість з цих нових функцій доступні для користувачів, яким виповнилося 18 років і більше.
Ці нові функції дозволять Snap звузити межі між публічним контентом і контентом друзів. Протягом певного часу Snap вихвалявся тим, що є основною платформою для обміну повідомленнями між справжніми друзями. Компанія також заявляла, що зникнення повідомлень зменшує соціальний тиск, на відміну від інших конкурентів. Однак, схоже, що це обмеження заважає творцям отримувати дохід. З цієї причини Snap шукає способи збалансувати обидва шляхи. Це дозволить авторам досягти успіху на Snap, отримуючи при цьому дохід.