Як зробити вашу маркетингову кампанію більш мобільною

У 2023 році вам буде важко знайти людину, яка активно користується інтернетом, але не робить цього зі свого мобільного пристрою. Завдяки доступності мобільних телефонів, які є досить маленькими, щоб носити їх із собою, але достатньо потужними для перегляду вебсторінок, вони швидко стали основним засобом для роботи в інтернеті. Насправді понад 92% всього користування інтернетом припадає безпосередньо на мобільні телефони.

Для маркетологів життєво важливо розуміти інтенсивність використання мобільних телефонів та адаптувати кампанії до цього середовища. Хоча ви розробляєте більшість речей, маючи на увазі вебсторінки, це не те, як світ сприйматиме вашу маркетингову рекламу. Оптимізація ваших кампаній для мобільних пристроїв радикально підвищить рівень взаємодії з вашими маркетинговими матеріалами.

Мобільна оптимізація була першочерговою метою маркетингових команд протягом останніх кількох років. Особливо в епоху SEO, що враховує ступінь адаптивності контенту для мобільних пристроїв, всі стали набагато більше усвідомлювати цей фактор. Зараз мобільна оптимізація вийшла за рамки лише контент-маркетингу і швидко стає все більшою проблемою для всіх.

У цій статті ми розглянемо, як зробити маркетингові кампанії адаптивними для мобільних пристроїв, торкнувшись усіх найкращих тактик і стратегій, які ви можете застосувати. Занурмось в тему.

marketing

Як зробити вашу маркетингову кампанію більш адаптивною для мобільних пристроїв

Мобільні телефони стали незамінними у нашому житті, формуючи основну частину засобів масової інформації, з якими ми взаємодіємо щодня. З огляду на це, важливо зробити всі маркетингові матеріали, які ми випускаємо, максимально зручними для мобільних пристроїв.

Щоб зробити контент придатним для мобільних пристроїв, найочевидніша порада — забезпечити гнучке форматування. Якщо у вас є контент, який не може динамічно змінювати свій розмір, він буде виглядати дивно при перегляді на будь-якому носії, який не є призначеним для нього. Однак, окрім цього, є ряд корисних доповнень, які ми можемо зробити до цифрового контенту, щоб зробити його ще кращим для мобільного споживання:

  • Використовуйте кнопки переміщення
  • Текст поверх зображень
  • Використовуйте заклики до дії

Розглянемо їх детальніше.

Використовуйте кнопки переміщення

Кнопки переміщення — це, мабуть, найбільш ігнорована стратегія для перетворення вашого поточного контенту для мобільного використання. Хоча ми можемо редагувати та змінювати контент, щоб він краще підходив для мобільних пристроїв, всі ці стратегії змінюють сам початковий маркетинговий матеріал. Кнопки руху, з іншого боку, трансцендентні, оскільки вони не вимагають внесення змін до оригіналу.

Кнопки переміщення — це місця у вашому контенті, які мобільний користувач може натиснути, щоб швидко переміщатися по вашому контенту. Найпоширенішою версією таких кнопок у довгому контенті є зміст. Коли людина потрапляє на довгу статтю, вона може просто натиснути на заголовок, який її зацікавив, зі свого мобільного пристрою, щоб перейти до нього.

Так само, якщо хтось читає електронний лист, ви можете додати кнопку “Перейти до початку”, яка поверне його на початок листа. Для маркетингових матеріалів, які довші за звичайні, такі кнопки просто необхідні.

Їхній вплив не помітний, поки ви не знайдете маркетинговий матеріал без них. Якщо у вас довгий пост без кнопок, мобільному користувачеві доведеться витратити час, щоб прокрутити його вниз. Це особливо актуально, якщо публікація містить інші елементи, які ви не оптимізували для мобільних пристроїв. Наприклад, якщо зображення поганого розміру, вашим мобільним користувачам, можливо, доведеться прокручувати їх вниз, витрачаючи ще більше часу, щоб дістатися до потрібної інформації.

Більшість мобільних користувачів не збираються миритися з погано оптимізованим контентом. Замість того, щоб нести тягар поганого форматування, вони просто закриють сторінку. Ось чому вкрай важливо оптимізувати ваш контент з першого дня, переконавшись, що він є максимально доступним для всіх.

Перевага тексту над зображеннями

Хоча зображення можуть бути чудовим способом передачі інформації, вони часто є одним із найскладніших маркетингових матеріалів для використання. Це пов’язано з їхніми розмірами, через які вони, природно, краще виглядають на тому чи іншому носії. Наприклад, якщо у вас є зображення певного розміру, призначене для комп’ютера, то на мобільному пристрої воно може виглядати здавленим.

Хоча ви можете створювати зручні для мобільних пристроїв зображення, які самі змінюють свій розмір, це додатковий крок, який деякі маркетингові команди можуть не захотіти робити. Замість цього вони можуть зосередитися на використанні тексту поверх зображень. Для мобільних користувачів необхідність прокручувати багато тексту – один з найшвидших способів втратити інтерес.

Замість довгих абзаців дотримуйтеся тексту, перш за все. Зосередьтеся на скороченні початкового тексту, щоб побачити, наскільки лаконічним він може бути, але при цьому передавати ту ж саму ідею. Зображення чудово виглядають у довгих текстах, але швидко стануть проблемою, якщо ви розмістите їх у невеликому просторі, наприклад, в електронному листі.

Перш за все, зосередьтеся на створенні короткого, лаконічного та ефективного тексту. Навіщо писати 100 слів, якщо можна сказати 10?

Використовуйте заклики до дії

У всіх своїх матеріалах для мобільного маркетингу ви завжди повинні намагатися включати сегменти із закликами до дії. Подібно до того, як кнопки дозволяють людям швидко переходити до довшого контенту, заклики до дії створюють простір, де користувачі можуть взаємодіяти з вашим контентом, щоб дізнатися більше. Можливо, вони побачили щось, що привернуло їхню увагу, або вони просто хочуть дізнатися більше про маркетинговий матеріал, який вони бачили – заклики до дії дадуть їм для цього простір.

У стандартному форматі листа ви також можете використовувати підписи для створення природних закликів до дії. В кінці листа ви можете ввести підпис iPhone використовуючи його як місце для розміщення іншої кнопки заклику до дії. До підпису також можна додавати додаткові елементи дизайну, що підвищить професійність ваших електронних листів.

Чим краще ваші емейли виглядають на мобільних пристроях, тим більша ймовірність того, що користувачі будуть взаємодіяти з ними.

Завершальні думки

Незалежно від того, наскільки ефективною є ваша маркетингова кампанія, вона буде неефективною, якщо ви не зможете змусити людей її побачити. Враховуючи, наскільки популярним є мобільний браузинг, життєво важливо, щоб ви оптимізували контент для цього формату в першу чергу.

Створюючи всі свої маркетингові матеріали, включаючи цільові сторінки, електронні листи та контекстно-медійну рекламу, з урахуванням вищезазначених принципів, ви будете набагато краще підготовлені. Без сумніву, використання кнопок переміщення, скорочення тексту, де це можливо, і часте додавання закликів до дії – це найкращий спосіб зробити ваші маркетингові матеріали більш зручними для мобільних пристроїв. Завдяки цьому ви отримаєте кращий мобільний трафік, залучення та взаємодію з усіма опублікованими маркетинговими матеріалами на мобільних пристроях.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Как сделать вашу маркетинговую кампанию более мобильной

В 2023 году вам будет трудно найти человека, который активно пользуется интернетом, но не делает этого со своего мобильного устройства. Благодаря доступности мобильных телефонов, которые являются достаточно маленькими, чтобы носить их с собой, но достаточно мощными для просмотра веб-страниц, они быстро стали основным средством для работы в интернете. На самом деле более 92% всего пользования интернетом приходится непосредственно на мобильные телефоны.

Для маркетологов жизненно важно понимать интенсивность использования мобильных телефонов и адаптировать кампании к этой среде. Хотя вы разрабатываете большинство вещей, имея в виду веб-страницы, это не то, как мир будет воспринимать вашу маркетинговую рекламу. Оптимизация ваших кампаний для мобильных устройств радикально повысит уровень взаимодействия с вашими маркетинговыми материалами.

Мобильная оптимизация была первоочередной целью маркетинговых команд в течение последних нескольких лет. Особенно в эпоху SEO, учитывающего степень адаптивности контента для мобильных устройств, все стали гораздо больше осознавать этот фактор. Сейчас мобильная оптимизация вышла за рамки только контент-маркетинга и быстро становится все большей проблемой для всех.

В этой статье мы рассмотрим, как сделать маркетинговые кампании адаптивными для мобильных устройств, затронув все лучшие тактики и стратегии, которые вы можете применить. Погрузимся в тему.

marketing

Как сделать вашу маркетинговую кампанию более адаптивной для мобильных устройств

Мобильные телефоны стали незаменимыми в нашей жизни, формируя основную часть средств массовой информации, с которыми мы взаимодействуем ежедневно. Учитывая это, важно сделать все маркетинговые материалы, которые мы выпускаем, максимально удобными для мобильных устройств.

Чтобы сделать контент пригодным для мобильных устройств, самый очевидный совет – обеспечить гибкое форматирование. Если у вас есть контент, который не может динамически изменять свой размер, он будет выглядеть странно при просмотре на любом носителе, который не является предназначенным для него. Однако, кроме этого, есть ряд полезных дополнений, которые мы можем сделать к цифровому контенту, чтобы сделать его еще лучше для мобильного потребления:

  • Используйте кнопки перемещения
  • Текст поверх изображений
  • Используйте призывы к действию

Рассмотрим их подробнее.

Используйте кнопки перемещения

Кнопки перемещения – это, пожалуй, самая игнорируемая стратегия для преобразования вашего текущего контента для мобильного использования. Хотя мы можем редактировать и изменять контент, чтобы он лучше подходил для мобильных устройств, все эти стратегии меняют сам исходный маркетинговый материал. Кнопки движения, с другой стороны, трансцендентны, поскольку они не требуют внесения изменений в оригинал.

Кнопки перемещения – это места в вашем контенте, которые мобильный пользователь может нажать, чтобы быстро перемещаться по вашему контенту. Самой распространенной версией таких кнопок в длинном контенте является содержание. Когда человек попадает на длинную статью, он может просто нажать на заголовок, который его заинтересовал, со своего мобильного устройства, чтобы перейти к нему.

Так же, если кто-то читает электронное письмо, вы можете добавить кнопку “Перейти к началу”, которая вернет его в начало письма. Для маркетинговых материалов, которые длиннее обычных, такие кнопки просто необходимы.

Их влияние не заметно, пока вы не найдете маркетинговый материал без них. Если у вас длинный пост без кнопок, мобильному пользователю придется потратить время, чтобы прокрутить его вниз. Это особенно актуально, если публикация содержит другие элементы, которые вы не оптимизировали для мобильных устройств. Например, если изображения плохого размера, вашим мобильным пользователям, возможно, придется прокручивать их вниз, тратя еще больше времени, чтобы добраться до нужной информации.

Большинство мобильных пользователей не собираются мириться с плохо оптимизированным контентом. Вместо того, чтобы нести бремя плохого форматирования, они просто закроют страницу. Вот почему крайне важно оптимизировать ваш контент с первого дня, убедившись, что он является максимально доступным для всех.

Преимущество текста над изображениями

Хотя изображения могут быть отличным способом передачи информации, они часто являются одним из самых сложных маркетинговых материалов для использования. Это связано с их размерами, из-за которых они, естественно, лучше смотрятся на том или ином носителе. Например, если у вас есть изображение определенного размера, предназначенное для компьютера, то на мобильном устройстве оно может выглядеть сдавленным.

Хотя вы можете создавать удобные для мобильных устройств изображения, которые сами меняют свой размер, это дополнительный шаг, который некоторые маркетинговые команды могут не захотеть делать. Вместо этого они могут сосредоточиться на использовании текста поверх изображений. Для мобильных пользователей необходимость прокручивать много текста – один из самых быстрых способов потерять интерес.

Вместо длинных абзацев придерживайтесь текста, прежде всего, текста. Сосредоточьтесь на сокращении исходного текста, чтобы увидеть, насколько лаконичным он может быть, но при этом передавать ту же самую идею. Изображения отлично смотрятся в длинных текстах, но быстро станут проблемой, если вы разместите их в небольшом пространстве, например, в электронном письме.

Прежде всего, сосредоточьтесь на создании короткого, лаконичного и эффективного текста. Зачем писать 100 слов, если можно сказать 10?

Используйте призывы к действию

Во всех своих материалах для мобильного маркетинга вы всегда должны стараться включать сегменты с призывами к действию. Подобно тому, как кнопки позволяют людям быстро переходить к более длинному контенту, призывы к действию создают пространство, где пользователи могут взаимодействовать с вашим контентом, чтобы узнать больше. Возможно, они увидели что-то, что привлекло их внимание, или они просто хотят узнать больше о маркетинговом материале, который они видели – призывы к действию дадут им для этого пространство.

В стандартном формате письма вы также можете использовать подписи для создания естественных призывов к действию. В конце письма вы можете ввести в конце письма подпись iPhone используя ее как место для размещения другой кнопки призыва к действию. К подписи также можно добавлять дополнительные элементы дизайна, что повысит профессиональность ваших электронных писем.

Чем лучше ваши емейлы выглядят на мобильных устройствах, тем больше вероятность того, что пользователи будут взаимодействовать с ними.

Заключительные мысли

Независимо от того, насколько эффективна ваша маркетинговая кампания, она будет неэффективной, если вы не сможете заставить людей ее увидеть. Учитывая, насколько популярен мобильный браузинг, жизненно важно, чтобы вы оптимизировали контент для этого формата в первую очередь.

Создавая все свои маркетинговые материалы, включая целевые страницы, электронные письма и контекстно-медийную рекламу, с учетом вышеупомянутых принципов, вы будете гораздо лучше подготовлены. Без сомнения, использование кнопок перемещения, сокращение текста, где это возможно, и частое добавление призывов к действию – это лучший способ сделать ваши маркетинговые материалы более удобными для мобильных устройств. Благодаря этому вы получите лучший мобильный трафик, вовлечение и взаимодействие со всеми опубликованными маркетинговыми материалами на мобильных устройствах.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua