У 2023 році вам буде важко знайти людину, яка активно користується інтернетом, але не робить цього зі свого мобільного пристрою. Завдяки доступності мобільних телефонів, які є досить маленькими, щоб носити їх із собою, але достатньо потужними для перегляду вебсторінок, вони швидко стали основним засобом для роботи в інтернеті. Насправді понад 92% всього користування інтернетом припадає безпосередньо на мобільні телефони.
Для маркетологів життєво важливо розуміти інтенсивність використання мобільних телефонів та адаптувати кампанії до цього середовища. Хоча ви розробляєте більшість речей, маючи на увазі вебсторінки, це не те, як світ сприйматиме вашу маркетингову рекламу. Оптимізація ваших кампаній для мобільних пристроїв радикально підвищить рівень взаємодії з вашими маркетинговими матеріалами.
Мобільна оптимізація була першочерговою метою маркетингових команд протягом останніх кількох років. Особливо в епоху SEO, що враховує ступінь адаптивності контенту для мобільних пристроїв, всі стали набагато більше усвідомлювати цей фактор. Зараз мобільна оптимізація вийшла за рамки лише контент-маркетингу і швидко стає все більшою проблемою для всіх.
У цій статті ми розглянемо, як зробити маркетингові кампанії адаптивними для мобільних пристроїв, торкнувшись усіх найкращих тактик і стратегій, які ви можете застосувати. Занурмось в тему.
Як зробити вашу маркетингову кампанію більш адаптивною для мобільних пристроїв
Мобільні телефони стали незамінними у нашому житті, формуючи основну частину засобів масової інформації, з якими ми взаємодіємо щодня. З огляду на це, важливо зробити всі маркетингові матеріали, які ми випускаємо, максимально зручними для мобільних пристроїв.
Щоб зробити контент придатним для мобільних пристроїв, найочевидніша порада — забезпечити гнучке форматування. Якщо у вас є контент, який не може динамічно змінювати свій розмір, він буде виглядати дивно при перегляді на будь-якому носії, який не є призначеним для нього. Однак, окрім цього, є ряд корисних доповнень, які ми можемо зробити до цифрового контенту, щоб зробити його ще кращим для мобільного споживання:
- Використовуйте кнопки переміщення
- Текст поверх зображень
- Використовуйте заклики до дії
Розглянемо їх детальніше.
Використовуйте кнопки переміщення
Кнопки переміщення — це, мабуть, найбільш ігнорована стратегія для перетворення вашого поточного контенту для мобільного використання. Хоча ми можемо редагувати та змінювати контент, щоб він краще підходив для мобільних пристроїв, всі ці стратегії змінюють сам початковий маркетинговий матеріал. Кнопки руху, з іншого боку, трансцендентні, оскільки вони не вимагають внесення змін до оригіналу.
Кнопки переміщення — це місця у вашому контенті, які мобільний користувач може натиснути, щоб швидко переміщатися по вашому контенту. Найпоширенішою версією таких кнопок у довгому контенті є зміст. Коли людина потрапляє на довгу статтю, вона може просто натиснути на заголовок, який її зацікавив, зі свого мобільного пристрою, щоб перейти до нього.
Так само, якщо хтось читає електронний лист, ви можете додати кнопку “Перейти до початку”, яка поверне його на початок листа. Для маркетингових матеріалів, які довші за звичайні, такі кнопки просто необхідні.
Їхній вплив не помітний, поки ви не знайдете маркетинговий матеріал без них. Якщо у вас довгий пост без кнопок, мобільному користувачеві доведеться витратити час, щоб прокрутити його вниз. Це особливо актуально, якщо публікація містить інші елементи, які ви не оптимізували для мобільних пристроїв. Наприклад, якщо зображення поганого розміру, вашим мобільним користувачам, можливо, доведеться прокручувати їх вниз, витрачаючи ще більше часу, щоб дістатися до потрібної інформації.
Більшість мобільних користувачів не збираються миритися з погано оптимізованим контентом. Замість того, щоб нести тягар поганого форматування, вони просто закриють сторінку. Ось чому вкрай важливо оптимізувати ваш контент з першого дня, переконавшись, що він є максимально доступним для всіх.
Перевага тексту над зображеннями
Хоча зображення можуть бути чудовим способом передачі інформації, вони часто є одним із найскладніших маркетингових матеріалів для використання. Це пов’язано з їхніми розмірами, через які вони, природно, краще виглядають на тому чи іншому носії. Наприклад, якщо у вас є зображення певного розміру, призначене для комп’ютера, то на мобільному пристрої воно може виглядати здавленим.
Хоча ви можете створювати зручні для мобільних пристроїв зображення, які самі змінюють свій розмір, це додатковий крок, який деякі маркетингові команди можуть не захотіти робити. Замість цього вони можуть зосередитися на використанні тексту поверх зображень. Для мобільних користувачів необхідність прокручувати багато тексту – один з найшвидших способів втратити інтерес.
Замість довгих абзаців дотримуйтеся тексту, перш за все. Зосередьтеся на скороченні початкового тексту, щоб побачити, наскільки лаконічним він може бути, але при цьому передавати ту ж саму ідею. Зображення чудово виглядають у довгих текстах, але швидко стануть проблемою, якщо ви розмістите їх у невеликому просторі, наприклад, в електронному листі.
Перш за все, зосередьтеся на створенні короткого, лаконічного та ефективного тексту. Навіщо писати 100 слів, якщо можна сказати 10?
Використовуйте заклики до дії
У всіх своїх матеріалах для мобільного маркетингу ви завжди повинні намагатися включати сегменти із закликами до дії. Подібно до того, як кнопки дозволяють людям швидко переходити до довшого контенту, заклики до дії створюють простір, де користувачі можуть взаємодіяти з вашим контентом, щоб дізнатися більше. Можливо, вони побачили щось, що привернуло їхню увагу, або вони просто хочуть дізнатися більше про маркетинговий матеріал, який вони бачили – заклики до дії дадуть їм для цього простір.
У стандартному форматі листа ви також можете використовувати підписи для створення природних закликів до дії. В кінці листа ви можете ввести підпис iPhone використовуючи його як місце для розміщення іншої кнопки заклику до дії. До підпису також можна додавати додаткові елементи дизайну, що підвищить професійність ваших електронних листів.
Чим краще ваші емейли виглядають на мобільних пристроях, тим більша ймовірність того, що користувачі будуть взаємодіяти з ними.
Завершальні думки
Незалежно від того, наскільки ефективною є ваша маркетингова кампанія, вона буде неефективною, якщо ви не зможете змусити людей її побачити. Враховуючи, наскільки популярним є мобільний браузинг, життєво важливо, щоб ви оптимізували контент для цього формату в першу чергу.
Створюючи всі свої маркетингові матеріали, включаючи цільові сторінки, електронні листи та контекстно-медійну рекламу, з урахуванням вищезазначених принципів, ви будете набагато краще підготовлені. Без сумніву, використання кнопок переміщення, скорочення тексту, де це можливо, і часте додавання закликів до дії – це найкращий спосіб зробити ваші маркетингові матеріали більш зручними для мобільних пристроїв. Завдяки цьому ви отримаєте кращий мобільний трафік, залучення та взаємодію з усіма опублікованими маркетинговими матеріалами на мобільних пристроях.