Звіт, опублікований кілька годин тому у Statcounter розкриває останню статистику щодо інтернет-браузерів за січень 2023 року. Серед усіх інтернет-браузерів Google Chrome займає перше місце з часткою світового ринку в 65,4% у січні. Це збільшення на 0,72% порівняно з 64,68% частки ринку попереднього місяця. Яблуко Safari посідає друге місце з часткою 18,71%, що на 0,42% більше, ніж у попередньому місяці. Microsoft Edge займає третє місце з часткою 4,46%, що на 0,23% більше, ніж у попередньому місяці. На четвертому місці Mozilla Firefox з часткою 3%, що на 0,01% менше, ніж у попередньому місяці. Браузери, такі як Samsung Browser, Opera та UC Browser, ділять решту частки ринку.
Chrome претендує на ринки комп’ютерів і мобільних пристроїв
Що стосується настільних комп’ютерів, Chrome займає перше місце з часткою світового ринку в 66,39% у січні, що на 0,25% більше порівняно з 66,14% частки ринку попереднього місяця. Edge посідає друге місце з часткою 11,09%, що на 0,11% більше, ніж у попередньому місяці. Safari займає третє місце з часткою 9,33%, що на 0,32% більше, ніж у попередньому місяці. Firefox посідає четверте місце з часткою 6,87%, що на 0,34% менше, ніж у попередньому місяці. Інтернет-браузери, такі як Opera, 360 Safe Browser та IE, ділять решту частки ринку.
З точки зору загальної частки з грудня 2019 року по січень 2023 року, браузер Microsoft Edge, як темна конячка, стабільно зріс до 11,09%, у той час як частка браузера Firefox зазнала значного зниження, приблизно на 10% до нинішніх 6,87%.
Що стосується мобільних телефонів, Chrome займає перше місце з часткою світового ринку в 65,35% у січні. Це збільшення на 1,04% порівняно з 64,31% частки ринку попереднього місяця. Safari займає друге місце з часткою 24,45%, що на 0,90% більше, ніж у попередньому місяці. Браузер Samsung займає третє місце з часткою 4,46%, що на 0,60% менше, ніж у попередньому місяці. Opera займає четверте місце з часткою 1,78%, що на 0,14% більше, ніж у попередньому місяці. UC Browser, Android браузер, Firefox та інші браузери ділять частку ринку, що залишилася.