Ubisoft відкладає випуск Skull and Bones

Можуть бути безліч звітів про те, що ігрова ніша зростає. Але є багато інших показників, які відображають реальність. Наприклад, минулого літа Ubisoft скасувала до чотирьох ігор. Сьогодні, Engadget сказала, що студія скасувала ще три назви. Окрім цього, Skull and Bones також буде відкладено. Її реліз мав відбутися 9 березня. Але його перенесли на 2023-24 фінансовий рік. Якщо ви думаєте, що в цій новині немає нічого дивного, просто знайте, що це шоста оголошена затримка Skull and Bones.

Skull and Bones відкладено

«Гравці зможуть відкрити для себе красу Skull and Bones на майбутній бета-фазі. Додатковий час уже окупився та приніс разючі покращення його якості, що було підтверджено нещодавніми ігровими тестами», – йдеться в заяві Ubisoft. «Ми віримо, що гравці будуть приємно здивовані його еволюцією. Ми вирішили відкласти його випуск, щоб мати більше часу, щоб продемонструвати набагато більш відшліфований і збалансований досвід і підвищити обізнаність».

Ubisoft Череп і кістки

Це ще не все. Ubisoft знизила свої фінансові прогнози на квартал жовтень-грудень. Він знизився з 830 мільйонів євро (891 мільйон доларів) до 725 мільйонів євро (779 мільйонів доларів).

Ubisoft також сказала що Mario + Rabbids: Sparks of Hope і Just Dance 2023 показали себе погано. «Ми стикаємося з різною ринковою динамікою, оскільки індустрія продовжує зміщуватися в бік мегабрендів і вічних живих ігор у контексті погіршення економічних умов, які впливають на споживчі витрати», — проголосив генеральний директор Ів Гійемо.

Усі ці затримки та інші рішення матимуть певний вплив на плани Ubisoft. Останній вважає, що чисті бронювання за рік впадуть на 10%. Таким чином, попередній прогноз 10% зростання не має шансів стати реальністю. Фактично річний дохід Ubisoft впаде приблизно на 1 мільярд доларів. Тому в найближчі роки він витрачатиме менше на нові ігри.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Ubisoft откладывает выпуск Skull and Bones

Может быть множество отчетов о том, что игровая ниша растет.  Но есть много других показателей, отражающих реальность.  К примеру, прошлым летом Ubisoft отменила до четырех игр.  Сегодня Engadget сказала, что студия отменила еще три названия.  Кроме того, Skull and Bones также будет отложен.  Ее релиз должен был состояться 9 марта.  Но его перенесли на 2023–24 финансовый год.  Если вы думаете, что в этой новости нет ничего удивительного, просто знайте, что это шестая объявленная задержка Skull and Bones.

Skull and Bones отложена

«Игроки смогут открыть для себя красоту Skull and Bones на предстоящей бета-фазе.  Дополнительное время уже окупилось и принесло поразительные улучшения его качества, что было подтверждено недавними игровыми тестами», – говорится в заявлении Ubisoft.  «Мы верим, что игроки будут приятно удивлены его эволюцией.  Мы решили отложить его выпуск, чтобы иметь больше времени, чтобы продемонстрировать гораздо более отшлифованный и сбалансированный опыт и повысить осведомленность».

Ubisoft Череп і кістки

Это еще не всё.  Ubisoft снизила свои финансовые прогнозы на квартал октябрь-декабрь.  Он снизился с 830 миллионов евро (891 миллион долларов) до 725 миллионов евро (779 миллионов долларов).

Ubisoft также сказала, что Mario + Rabbids: Sparks of Hope и Just Dance 2023 показали себя плохо.  «Мы сталкиваемся с разной рыночной динамикой, поскольку индустрия продолжает смещаться в сторону мегабрэндов и вечных живых игр в контексте ухудшения экономических условий, влияющих на потребительские расходы», — заявил генеральный директор Ив Гийемо.

Все эти задержки и другие решения будут иметь определенное влияние на планы Ubisoft.  Последний считает, что чистое бронирование за год упадет на 10%.  Таким образом, предыдущий прогноз 10% роста не имеет шансов стать реальностью.  Фактически годовой доход Ubisoft упадет примерно на 1 миллиард долларов.  Поэтому в ближайшие годы он будет тратить меньше на новые игры.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua