Apple справді піклується про вашу конфіденційність?

Більшість великих брендів у технологічному просторі стверджують, що захищають конфіденційність своїх користувачів. Однак ми знову і знову бачили навмисне зловживання даними користувачів від цих компаній. Apple має дуже хорошу репутацію щодо захисту конфіденційності. З усім тим, це не означає, що Apple дійсно дбає про конфіденційність користувачів. В «Мислення, кероване даними» такі думки висловлює Урія Ав-Рон, засновник Oasis PR і досвідчений медіаексперт із майже 20-річним стажем.

Тім Кук на айфон

Десь у 2018 році генеральний директор Apple Тім Кук сказав: «Правда в тому, що ми могли б заробити купу грошей, якби монетизували наших клієнтів — якби нашим клієнтом був наш продукт. Ми вирішили не робити цього… Ми ніколи не вірили, що ці детальні профілі людей, які мають неймовірно глибоку особисту інформацію, зібрану з кількох джерел, повинні існувати». Крім того, він додає, що такою інформацією користувачів можуть «зловживати проти нашої демократії, а також зловживати рекламодавці».

Ну, Apple все ще дотримується цих принципів? Ми не можемо бути настільки впевнені в цьому. Щоб зробити пошукову рекламу Apple точнішою для користувачів, у 2022 році Apple використовуватиме обліковий запис користувача Apple ID та іншу інформацію для реклами. Дані, які використовує Apple, включають історичну інформацію про угоди користувачів в App Store. Він також використовуватиме програми та ігри, завантажені користувачами, історію платежів користувачів за покупки в програмі тощо.

Чи може це Apple монетизувати дані користувачів?

Apple і подвійні стандарти

Звичайно, якщо Apple заробляє гроші на даних, які надсилають користувачі, то вона монетизує дані. Зараз Apple притискає будь-який бренд, який намагається заробити гроші на своїх користувачах. Тепер компанія робить те саме, що заважає іншим, утворюючи таким чином монополію. Пристрої Apple оснащені спеціальною функцією AppTrackingTransparency (ATT). Ця функція дозволяє компанії заблокувати інші бренди, які намагаються використовувати її дані користувачів. Ця функція дозволяє пристроям Apple бути виключно першими виробниками, тому компанія є єдиною, хто може її використовувати.

Apple Тім Кук

В описі того, як дані використовуватимуться для реклами, опис Apple та опис третьої сторони відрізняються. Для Apple це просто описує збір і використання даних користувача як «персоналізацію». Однак, коли реклама третіх сторін намагається отримати запит на згоду користувача для оголошень Apple Search Ads, Apple гарантує, що програма описує, як вона відстежуватиме користувачів. Сторонній додаток опише, як він «відстежуватиме вас у додатках і на вебсайтах, що належать іншим компаніям». Звичайно, ми всі знаємо, що користувачі легко дозволять Apple, але відкинуть інші програми, вважаючи, що їм потрібно інше. Але насправді вони обидва збирають однакові дані.

Всього чотири роки тому збирати дані користувачів для грошових цілей було дуже неправильно. Що сталося за ці чотири роки? Що змінилося? Враховуючи те, що Apple закриває інших, але хоче використовувати ті самі дані, компанію назвали «лицемірною». Це також говорить про те, що Apple не дуже дбає про дані користувачів. Він дбає лише про те, якщо йому не потрібні гроші, які можуть генерувати дані.

Величезним брендам потрібні дані користувачів

За останні кілька років було кілька випадків, пов’язаних із порушенням конфіденційності. Ці випадки зазвичай стосуються великих брендів, таких як Apple, Google, Meta, Snapchat тощо. Але припинення дії ідентифікатора Apple для рекламодавців (IDFA) має більші наслідки для інших учасників екосистеми цифрової реклами.

Тім Кук iPhone серії 13

Хоча конфіденційність користувачів дуже хороша, точне націлювання також важливе. Так вважає професор Бостонського університету Гаррет Джонсон. Стосовно проєкту Федеральної торгової комісії (FTC) щодо комерційного спостереження та безпеки даних, Джонсон стверджує, що рекламодавцям і навіть споживачам потрібна точна реклама. Він стверджує, що цінність реклами для рекламодавців значно зростає, коли існує ідентифікація між сайтами/додатками.

У широкомасштабному експерименті «Точне націлювання для оптимізації коефіцієнта конверсії реклами» Facebook показує, що без використання точного націлювання вартість залучення клієнтів зросте на 37%. Однак це вдарить як по малому, так і по середньому бізнесу. Джонсон вважає, що новинні сайти, творці контенту та видавці не матимуть великих грошей, якщо вони не використовують стороннє точне націлювання та файли cookie. Недавнє дослідження Google також підтверджує це твердження: без файлів cookie ціни на рекламу впадуть на 52%.

З усім тим, якщо конкретні цільові оголошення не спрацюють, споживач все одно буде на кінці. Це пояснюється тим, що як користувач ви захочете бачити те, що вас цікавить. Люди часто сердяться на випадкову рекламу, яка їх абсолютно не цікавить. Таким чином, як користувачі, ми дійсно хочемо бачити ці націлені реклами, якщо нам потрібна реклама. Однак користувачі дуже скептично ставляться до «рук», які працюють з їхніми даними.

Яблуко

Висновок

Це досить несподівано, що Apple зараз на порозі використання конфіденційності як джерела збільшення своїх доходів. iPhone та iPad вже приносять Apple дуже високі доходи. Порівнюючи ці цифри з очікуваними від реклами, остання дуже мала. Незалежно від компанії та незалежно від того, наскільки велика компанія, її рекламний бізнес покладатиметься на дані користувачів. Таким чином, є кілька речей, про які Apple має вийти чистим. Він має чітко та прямо сказати, що він має намір робити з даними користувачів цього року. Крім того, компанії необхідно створити рівні умови для всіх гравців. Те, що добре для Apple, також добре для власників сторонніх програм.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Apple действительно заботится о вашей конфиденциальности?

Большинство крупных брендов в технологическом пространстве утверждают, что защищают конфиденциальность своих пользователей.  Однако мы снова и снова видели умышленное злоупотребление данными пользователей от этих компаний.  Apple имеет очень хорошую репутацию по защите конфиденциальности.  Со всем тем это не означает, что Apple действительно заботится о конфиденциальности пользователей.  В «Мышлении, управляемом данными» такие мнения высказывает Урия Ав-Рон, основатель Oasis PR и опытный медиаэксперт с почти 20-летним стажем.

Тім Кук на айфон

Где-то в 2018 году генеральный директор Apple Тим Кук сказал: «Правда в том, что мы могли бы заработать кучу денег, если бы монетизировали наших клиентов, если бы нашим клиентом был наш продукт.  Мы решили не делать этого… Мы никогда не верили, что эти детальные профили людей, имеющих невероятно глубокую личную информацию, собранную из нескольких источников, должны существовать».  Кроме того, он добавляет, что такой информацией пользователей могут «злоупотреблять против нашей демократии, а также злоупотреблять рекламодателями».

Ну, Apple все еще придерживается этих принципов?  Мы не можем быть так уверены в этом.  Чтобы сделать поисковую рекламу Apple более точной для пользователей, в 2022 году Apple будет использовать аккаунт пользователя Apple ID и другую информацию для рекламы.  Данные, которые использует Apple, включают историческую информацию о пользовательских соглашениях в App Store.  Он также будет использовать программы и игры, загруженные пользователями, истории платежей пользователей за покупки в программе и т.д.

Может ли Apple монетизировать данные пользователей?

Apple и двойные стандарты

Конечно, если Apple зарабатывает деньги на данных, которые посылают пользователи, то она монетизирует данные.  Сейчас Apple прижимает любой бренд, пытающийся заработать деньги на своих пользователях.  Теперь компания делает то же, что мешает другим, образуя таким образом монополию.  Устройства Apple оснащены специальной функцией AppTrackingTransparency (ATT).  Эта функция позволяет компании заблокировать другие бренды, пытающиеся использовать ее данные пользователей.  Эта функция позволяет устройствам Apple быть исключительно первыми производителями, поэтому компания единственная, кто может ее использовать.

Apple Тім Кук

В описании того, как данные будут использоваться для рекламы, описание Apple и третья сторона отличаются.  Для Apple это просто описывает сбор и использование пользовательских данных как «персонализацию».  Однако, когда реклама третьих сторон пытается получить запрос на согласие пользователя для объявлений Apple Search Ads, Apple гарантирует, что программа описывает, как она будет отслеживать пользователей.  Постороннее приложение опишет, как оно будет «отслеживать вас в приложениях и на вебсайтах, принадлежащих другим компаниям».  Конечно, мы все знаем, что пользователи легко позволят Apple, но отвергнут другие программы, считая, что им нужно другое.  Но на самом деле они оба собирают одинаковые данные.

Всего четыре года тому назад собирать данные пользователей для денежных целей было очень неправильно.  Что произошло за эти четыре года?  Что изменилось?  Учитывая то, что Apple закрывает других, но хочет использовать те же данные, компанию назвали «лицемерной».  Это также говорит о том, что Apple не слишком заботится о данных пользователей.  Он заботится только о том, если ему не нужны деньги, которые могут генерировать данные.

Огромным брендам нужны данные пользователей

За последние несколько лет было несколько случаев, связанных с нарушением конфиденциальности.  Эти случаи обычно касаются крупных брендов, таких как Apple, Google, Meta, Snapchat и т.д.  Однако прекращение действия идентификатора Apple для рекламодателей (IDFA) имеет большие последствия для других участников экосистемы цифровой рекламы.

Тім Кук iPhone серії 13

Хотя конфиденциальность пользователей очень хорошая, точная таргетинг также важна.  Так считает доктор Бостонского института Гаррет Джонсон.  Относительно проекта Федеральной торговой комиссии (FTC) по коммерческому наблюдению и безопасности данных Джонсон утверждает, что рекламодателям и даже потребителям нужна точная реклама.  Он утверждает, что ценность рекламы для рекламодателей значительно возрастает, когда существует идентификация между сайтами/приложениями.

В широкомасштабном эксперименте «Точное таргетинг для оптимизации коэффициента конверсии рекламы» Facebook показывает, что без использования точного таргетинга стоимость привлечения клиентов вырастет на 37%.  Однако это ударит как по малому, так и среднему бизнесу.  Джонсон считает, что новостные сайты, создатели контента и издатели не будут иметь больших денег, если они не используют постороннюю точную таргетинг и файлы cookie.  Недавнее исследование Google подтверждает это утверждение: без файлов cookie цены на рекламу упадут на 52%.

Со всем тем, если конкретные целевые объявления не сработают, потребитель все равно будет в конце.  Это объясняется тем, что как пользователь вы захотите видеть то, что вас интересует.  Люди часто сердятся на случайную рекламу, которая их совершенно не интересует.  Таким образом, как пользователи мы действительно хотим видеть эти нацеленные рекламы, если нам нужна реклама.  Однако пользователи очень скептически относятся к «рукам», работающим с их данными.

Яблуко

Вывод

Это довольно неожиданно, что Apple сейчас на пороге использования конфиденциальности в качестве источников увеличения своих доходов.  iPhone и iPad уже приносят Apple очень высокие доходы.  Сравнивая эти цифры с ожидаемыми от рекламы, последняя очень мала.  Независимо от компании и независимо от того, насколько крупная компания, ее рекламный бизнес будет полагаться на данные пользователей.  Таким образом, есть несколько вещей, о которых Apple должен получиться чистым.  Он должен четко и прямо сказать, что намерен делать с данными пользователей в этом году.  Кроме того, компании необходимо создать равные условия для всех игроков.  То, что хорошо для Apple, также хорошо для владельцев сторонних программ.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua