Netflix бере приклад з Голлівуду
Кампанія попереднього перегляду контенту Netflix, яка розпочалася рік тому, спирається на давню традицію Голлівуду — запитувати відгуки глядачів перед виходом фільму в широкий прокат. Наразі компанія планує ще більше розширити масштаби цієї частини користувачів. Починаючи з 2023 року, десятки тисяч користувачів по всьому світу зможуть заздалегідь переглядати відеоконтент Netflix.
Станом на кінець третього кварталу поточного року Netflix налічував близько 223 млн. підписників по всьому світу. Крім того, компанія наполегливо працює над тим, щоб кожен долар, витрачений на контент, приносив найвищий рівень уваги та залученості користувачів. Крім того, вона також більш ретельно вивчає витрати на контент і зосереджується на прибутковості. Цього року компанія зазнала втрат передплатників протягом двох кварталів поспіль. Однак у третьому кварталі вона відновила зростання абонентської бази. Компанія очікує, що витрати на нові шоу та фільми залишаться на рівні близько $17 млрд на рік протягом наступних кількох років.Наразі офіційної реакції від Netflix щодо цього нового звіту немає. З усім тим, функція попереднього перегляду найкращих фільмів, безумовно, стане величезним доповненням до вже потужної пропозиції Netflix. Платформа робить все можливе, щоб залучити більше користувачів.