Наступного року Netflix дозволить передплатникам переглядати блокбастери

Американська стрімінгова платформа Netflix переживає неоднозначний період на ринку. Якщо у вересні платформа втратила передплатників, то кілька місяців тому вона набула їх. З того часу Netflix заявила, що припинить обмін паролями за певних умов. Згідно з нещодавнім повідомленням, компанія дозволить своїм десяткам тисяч користувачів по всьому світу заздалегідь переглядати свій відеоконтент, щоб забезпечити зворотний зв’язок, починаючи з наступного року. На цей час є повідомлення про те, що понад 2 000 передплатників тепер можуть попередньо переглядати відеоконтент Netflix. Вони надали цінний зворотній зв’язок для Netflix і допомогли виробникам контенту ще більше вдосконалити свою роботу для залучення більшої кількості користувачів до перегляду.

Netflix

Netflix бере приклад з Голлівуду

Кампанія попереднього перегляду контенту Netflix, яка розпочалася рік тому, спирається на давню традицію Голлівуду — запитувати відгуки глядачів перед виходом фільму в широкий прокат. Наразі компанія планує ще більше розширити масштаби цієї частини користувачів. Починаючи з 2023 року, десятки тисяч користувачів по всьому світу зможуть заздалегідь переглядати відеоконтент Netflix.

Передплатники Netflix

Станом на кінець третього кварталу поточного року Netflix налічував близько 223 млн. підписників по всьому світу. Крім того, компанія наполегливо працює над тим, щоб кожен долар, витрачений на контент, приносив найвищий рівень уваги та залученості користувачів. Крім того, вона також більш ретельно вивчає витрати на контент і зосереджується на прибутковості. Цього року компанія зазнала втрат передплатників протягом двох кварталів поспіль. Однак у третьому кварталі вона відновила зростання абонентської бази. Компанія очікує, що витрати на нові шоу та фільми залишаться на рівні близько $17 млрд на рік протягом наступних кількох років.Наразі офіційної реакції від Netflix щодо цього нового звіту немає. З усім тим, функція попереднього перегляду найкращих фільмів, безумовно, стане величезним доповненням до вже потужної пропозиції Netflix. Платформа робить все можливе, щоб залучити більше користувачів.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

В следующем году Netflix позволит подписчикам просматривать блокбастеры

Американская стриминговая платформа Netflix переживает неоднозначный период на рынке.  Если в сентябре платформа потеряла подписчиков, то несколько месяцев назад она приобрела их.  С этого времени Netflix заявила, что прекратит обмен паролями при определенных условиях.  Согласно недавнему сообщению, компания позволит своим десяткам тысяч пользователей по всему миру заранее просматривать свой видеоконтент, чтобы обеспечить обратную связь, начиная со следующего года.  В настоящее время есть сообщения о том, что более 2 000 подписчиков теперь могут предварительно просматривать видеоконтент Netflix.  Они предоставили ценную обратную связь Netflix и помогли производителям контента еще больше усовершенствовать свою работу для привлечения большего количества пользователей к просмотру.

Netflix

Netflix берет пример из Голливуда

Начавшаяся год назад кампания предварительного просмотра контента Netflix опирается на давнюю традицию Голливуда — спрашивать отзывы зрителей перед выходом фильма в широкий прокат.  Пока компания планирует еще больше расширить масштабы этой части пользователей.  Начиная с 2023 года десятки тысяч пользователей по всему миру смогут заранее просматривать видеоконтент Netflix.

Передплатники Netflix

По состоянию на конец третьего квартала текущего года Netflix насчитывал около 223 млн подписчиков по всему миру.  Кроме того, компания упорно работает над тем, чтобы каждый доллар, потраченный на контент, приносил высокий уровень внимания и вовлеченности пользователей.  Кроме того, она также более тщательно изучает расходы по контенту и сосредотачивается на доходности.  В этом году компания понесла потери подписчиков в течение двух кварталов подряд.  Однако в третьем квартале она возобновила рост абонентской базы.  Компания ожидает, что затраты на новые шоу и фильмы останутся на уровне около $17 млрд в год в течение следующих нескольких лет. Пока официальной реакции от Netflix по этому новому отчету нет.  Со всем тем, функция предварительного просмотра самых лучших фильмов, безусловно, станет огромным дополнением к уже мощному предложению Netflix.  Платформа делает все возможное, чтобы привлечь больше пользователей.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua