Apple завантажує iPhone рекламою

Apple розміщує більше реклами на iPhone зі зрозумілих причин — щоб заробити більше грошей. Однак деякі його співробітники не в захваті від цього. Всередині компанії існують розбіжності щодо розміщення більшої кількості реклами на iPhone. Деякі працівники рекламного бізнесу вважають, що це знизить якість. Вони кажуть, що показ більшої кількості реклами знищить його репутацію та якість досвіду. Це те, що Apple пропонувала роками, і тепер це пропадає.

Подію Apple у жовтні скасовано

Рекламна команда Apple має спеціальний шаблон роботи. Існують внутрішні занепокоєння щодо подальшого розвитку його рекламного бізнесу. Коли внутрішні співробітники говорять про рекламний бізнес компанії, вони не можуть використовувати конкретні ключові слова.

Наприклад, Apple внутрішньо вважає, що продавці повинні використовувати «уточнення аудиторії» замість «позиціювання». Вони також повинні використовувати «платформу» замість «алгоритму». Те саме стосується «ключових слів конкурентів» і «захисту бренду» замість «перемагати».

Apple очікує, що співробітники будуть використовувати мову, придатну для її продуктів. Такі терміни, як «націлювання», не застосовуються, оскільки компанія не дозволяє рекламодавцям орієнтуватися на конкретних користувачів. Щоб захистити конфіденційність користувачів, Apple не дозволяє рекламодавцям націлюватися на групи менше ніж 5000 користувачів.

Критики критикують Apple за те, що вона розміщує більше реклами на iPhone

Протягом останніх кількох тижнів розробники, клієнти та критики не схвалювали розширення своєї реклами в Магазині додатків. У звіті також йдеться про те, що Apple планує представити рекламу в Apple Maps і Apple TV+. Однак є інформація, що компанія не планує розвивати свій рекламний бізнес. Принаймні, до масштабів Meta чи Google це не дійде.

Дохід Apple

З усім тим, усе свідчить про те, що компанії потрібні додаткові гроші. Хоча компанія стверджує, що не буде розвивати свій рекламний бізнес, ми не можемо бути надто впевнені. Розміщення більше реклами на iPhone є відправною точкою повномасштабного рекламного бізнесу.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Apple загружает iPhone рекламой

Apple размещает больше рекламы на iPhone по понятным причинам – чтобы заработать больше денег.  Однако некоторые его сотрудники не в восторге от этого.  Внутри компании существуют разногласия по размещению большего количества рекламы на iPhone.  Некоторые работники рекламного бизнеса полагают, что это снизит качество.  Они говорят, что показ больше рекламы уничтожит его репутацию и качество опыта.  Это то, что Apple предлагала годами и теперь это пропадает.

Подію Apple у жовтні скасовано

Рекламная команда Apple имеет специальный шаблон работы.  Есть внутренние беспокойства относительно дальнейшего развития его рекламного бизнеса.  Когда внутренние сотрудники говорят о рекламном бизнесе компании, они не могут использовать конкретные ключевые слова.

К примеру, Apple внутренне считает, что продавцы должны использовать «уточнение аудитории» вместо «позиционирования».  Они также должны использовать «платформу» вместо «алгоритма».  То же касается «ключевых слов конкурентов» и «защиты бренда» вместо «побеждать».

Apple ожидает, что сотрудники будут использовать язык, пригодный для его продуктов.  Такие термины, как «нацеливание», не применяются, поскольку компания не позволяет рекламодателям ориентироваться на конкретных пользователей.  Чтобы защитить конфиденциальность пользователей, Apple не позволяет рекламодателям нацеливаться на группы менее 5000 пользователей.

Критики критикуют Apple за то, что она размещает больше рекламы на iPhone

В последние несколько недель разработчики, клиенты и критики не одобряли расширение своей рекламы в Магазине приложений.  В отчете также говорится, что Apple планирует представить рекламу в Apple Maps и Apple TV+.  Однако есть информация, что компания не намерена развивать свой рекламный бизнес.  По крайней мере, до масштабов Meta или Google это не дойдет.

Дохід Apple

Со всем тем все свидетельствует, что компании нужны дополнительные деньги.  Хотя компания утверждает, что не будет развивать свой рекламный бизнес, мы не можем быть слишком уверены.  Размещение больше рекламы на iPhone является отправной точкой полномасштабного рекламного бизнеса.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua