Apple розміщує більше реклами на iPhone зі зрозумілих причин — щоб заробити більше грошей. Однак деякі його співробітники не в захваті від цього. Всередині компанії існують розбіжності щодо розміщення більшої кількості реклами на iPhone. Деякі працівники рекламного бізнесу вважають, що це знизить якість. Вони кажуть, що показ більшої кількості реклами знищить його репутацію та якість досвіду. Це те, що Apple пропонувала роками, і тепер це пропадає.
Рекламна команда Apple має спеціальний шаблон роботи. Існують внутрішні занепокоєння щодо подальшого розвитку його рекламного бізнесу. Коли внутрішні співробітники говорять про рекламний бізнес компанії, вони не можуть використовувати конкретні ключові слова.
Наприклад, Apple внутрішньо вважає, що продавці повинні використовувати «уточнення аудиторії» замість «позиціювання». Вони також повинні використовувати «платформу» замість «алгоритму». Те саме стосується «ключових слів конкурентів» і «захисту бренду» замість «перемагати».
Apple очікує, що співробітники будуть використовувати мову, придатну для її продуктів. Такі терміни, як «націлювання», не застосовуються, оскільки компанія не дозволяє рекламодавцям орієнтуватися на конкретних користувачів. Щоб захистити конфіденційність користувачів, Apple не дозволяє рекламодавцям націлюватися на групи менше ніж 5000 користувачів.
Критики критикують Apple за те, що вона розміщує більше реклами на iPhone
Протягом останніх кількох тижнів розробники, клієнти та критики не схвалювали розширення своєї реклами в Магазині додатків. У звіті також йдеться про те, що Apple планує представити рекламу в Apple Maps і Apple TV+. Однак є інформація, що компанія не планує розвивати свій рекламний бізнес. Принаймні, до масштабів Meta чи Google це не дійде.
З усім тим, усе свідчить про те, що компанії потрібні додаткові гроші. Хоча компанія стверджує, що не буде розвивати свій рекламний бізнес, ми не можемо бути надто впевнені. Розміщення більше реклами на iPhone є відправною точкою повномасштабного рекламного бізнесу.