Volvo Cars оголосила про свій план досягти 100% електромобілів до 2030 року. За словами компанії, для досягнення цього Volvo продасть 33% акцій Aurobay. Це спільне підприємство з Geely Holding. При цьому вона повністю відмовиться від участі в розробці та виробництві двигунів внутрішнього згоряння. Цей крок представляє Volvo як першого автовиробника, який повністю відмовився від розробки та виробництва двигунів внутрішнього згоряння. Компанія Volvo стверджує, що до 2025 року 50% її світових продажів складатимуть виключно електромобілі. Інші 50% будуть гібридними автомобілями. Також до 2030 року бренд повністю перейде на виробництво виключно електромобілів.
На цей час електромобілі досить дорогі. Пандемія та дефіцит чипів – деякі з причин високих цін. Крім того, висока вартість літієвих батарей і висока ціна на бензин підвищує попит на електромобілі. Такий високий попит ускладнює зниження цін на електромобілі.
Ціни на електромобілі продовжують рости
Ціни на деякі матеріали для літієвих батарей зростають. Карбонат літію для акумулятора зріс на 2500 юанів ($352)/тонна. Його середня ціна становить 590 000 юанів ($83 000)/тонна. Крім того, промисловий карбонат літію подорожчав на 2500 юанів ($352)/т. Його середня ціна становить 577 500 юанів ($81 250). Ці матеріали продовжують досягати нових рекордів.
Щодо цього, Генеральний директор Volvo Джим Роуен розкриває деякі плани компанії. Він стверджує, що до 2025 року його електромобілі будуть такими ж дешевими, як і бензинові. Він вважає, що буде достатньо технологій для зниження витрат на акумулятори. Роуен стверджує, що нові технології збільшать радіус дії. Вони також забезпечать більший радіус дії з меншими батареями, одночасно забезпечуючи менші витрати. Роуен також зазначає, що автовиробникам не варто покладатися на державні субсидії. Вони повинні знайти спосіб виробництва електромобілів, «які люди хочуть і можуть собі дозволити». Volvo представила новий трирядний семимісний середньорозмірний позашляховик EX90. Цей автомобіль стане заміною поточного XC90.