Материнська компанія TikTok ByteDance подала заявку на торговельну марку США у вересні. Торгова марка свідчить про те, що TikTok працює над новою технологією. Ця технологія дозволить користувачам здійснювати покупки за допомогою голосу, щоб збільшити кількість онлайн-покупок у Сполучених Штатах. Ця технологія складе конкуренцію Amazon і Google. Технологія в основному обертається навколо програми «Виконання через TikTok Shop», та може включати сервіси, які дозволять користувачам здійснювати фінансові операції за допомогою голосу. ByteDance бачить широкий спектр застосувань для голосових технологій, та планує включити його для дистанційного керування лампами, телевізорами та змінним струмом. Крім того, шукайте новини, прогноз погоди та онлайн-інформацію за допомогою голосу.
Джош Гербен з юридичної фірми Gerben сказав: «Дуже часто для великої компанії розміром з ByteDance описують ширше застосування технології в заявці на торговельну марку. Це може включати багато речей. Ці речі можуть навіть не бути пов’язаними. Тому що те, про що бізнесмени говорять на зустрічах, і те, що чують юристи, можуть бути дуже різними речами».
Гербен додає, що TikTok може подати будь-яку заявку на торговельну марку. Це попри товари чи послуги. Однак він повинен почати пропонувати товари та послуги, перш ніж заявка буде прийнята.
Речник TikTok Лаура Перекс підтверджує нову розробку. Вона стверджує, що ця функція знаходиться на стадії тестування в США, однак більше подробиць вона не надала. До цього було тестування у Великобританії, Індонезії та інших країнах Південно-Східної Азії. Однак зараз TikTok запрошує американські компанії приєднатися до нової програми покупок. Ця програма з часом пошириться на міжнародних продавців.
Голосові покупки стають все більш популярними
Голосові команди стали гарячим аспектом у техніці. Більше домашніх пристроїв тепер підтримують цю технологію. Вони оснащені такими голосовими помічниками, як Siri від Apple, Alexa від Amazon і Google Assistant від Google. З усім тим багато людей залишаються обережними щодо того, як вони роблять покупки.
Те, що Tik Tok бажання увійти в цей простір не дивно. Компанія завжди намагалася проникнути в багато сфер онлайн-магазинів. TikTok додає персонал для створення команди США, і він зосереджений на логістиці ланцюга постачання.
TikTok нещодавно перевів топменеджера з реклами, щоб він зосередився на продуктах TikTok Shop у Сполучених Штатах. Аудіотехнології є ще одним напрямком діяльності TikTok. Компанія є розмістити звук у верхній частині програми. Вона має спеціальну команду аналізу мови, аудіо та музики (SAMI), яка розробляє нові аудіотехнології. Зараз TikTok набирає на кілька посад, пов’язаних із розпізнаванням мови.