Xiaomi показує рекламу у своєму інтерфейсі користувача, подібно до Samsung та інших виробників смартфонів. Це дає їй змогу збільшити свої прибутки й, таким чином, знизити ціну на свою продукцію. Але незабаром це може змінитися.
З того часу, як Xiaomi почала включати рекламу у свою власну MIUI, минуло багато років. Її можна побачити в кількох програмах, включаючи Mi Browser і Mi Video, але вони, здається, не впливають на всіх користувачів. Справді, здається, що на певні ринки, зокрема в Індію, більше впливає маркетинг. І що ці акції особливо помітні на недорогих гаджетах.
Весь цей неприємний контент, звичайно, можна відключити, але не всі користувачі знають про цю можливість. Xiaomi доклала зусиль, щоб спростити цей процес у MIUI 13. Але незабаром цю політику необхідно суттєво змінити. Згідно зі звітом, MIUI 14 може зробити непотрібним показ реклами на телефонах китайського виробника.
ВИПУСК MIUI 14 ОЗНАЧИТЬ КІНЕЦЬ РЕКЛАМИ XIAOMI
Майбутня версія MIUI 14 може не містити жодної реклами, згідно зі звітом MyDrivers. Китайський виробник хоче зробити свою продукцію привабливою для людей, які, можливо, раніше не замислювалися про її покупку.
Згідно з джерелом, MIUI 14 буде наголошувати на позбавленні від вірусів і попередньо встановлених програм. Xiaomi вже доклала багато зусиль для цього в MIUI 13. Нагадаємо, що Xiaomi мала честь випустити свій Xiaomi 12 у Китаї з меншою кількістю попередньо встановлених програм, ніж на iPhone або навіть телефонах Samsung. Всього було лише 7 програм, включаючи галерею, камеру та телефон.
На додаток до цих двох значних коригувань MIUI 14 матиме кілька покращень утиліт. Наприклад, оновлення годинника, програми погоди та календаря. А також режим величезної теки для спрощення взаємодії між мобільним пристроєм і екраном робочого столу. До речі Xiaomi випустить свій новий користувальницький інтерфейс разом із преміальним Xiaomi 13 наприкінці листопада. Отже, незабаром ми повинні дізнатися про це більше.