Зміна клімату – це проблема, з якою світ намагається впоратися. Однак поки уряди світу не стануть чесними, проблема зміни клімату залишатиметься актуальною. Немає такого уряду, який так активно виступає щодо зміни клімату, як США. Однак наскільки чесним є американський уряд? Уряд США хоче, щоб Азія та Африка зосередилися на зміні клімату. Технічно вони кажуть цим регіонам зупинити або сповільнити індустріалізацію. Однак американські компанії руйнують світовий клімат більше, ніж будь-яка інша країна. У нещодавньому дослідженні, опублікованому дослідницьким інститутом, було вказано десять компаній «Глобальні компанії, які найбільше перешкоджають кліматичній політиці у 2022 році».
Компанії, що вбивають світовий клімат
- Chevron (нафта і газ) – Америка
- Exxon Mobil (нафта і газ) – Америка
- O. BASF (Chemical Production) – Німеччина
- ConocoPhilips (нафта і газ) – Америка
- SEMPRA (Energy) – Америка
- American Electric Power (Energy) – Америка
- Південна компанія (Енергія) – Америка
- Nippon Steel (Сталь) – Японія
- ПАТ «Газпром» (Нафта і газ) – Росія
- Toyota (автомобіль) – Японія
Як видно зі списку, оприлюдненого кліматичним аналітичним центром InfluenceMap, американські компанії мають шість місць. Як США можуть переконати інші уряди зосередитися на зміні клімату? Його першим напрямком діяльності має бути зосередження на американських компаніях. Це має зменшити викиди вуглецю американськими компаніями, перш ніж дивитися на інші регіони. Платити іншим регіонам за вирощування дерев замість промисловості є нежиттєздатним.
Очевидно, більшу частину списку займають нафтогазовидобувні компанії. Тільки Toyota входить до списку з боку автомобіля. Toyota займає останнє місце в зусиллях з декарбонізації. Це має менше ніж 1% від загального обсягу продажів автомобілів з нульовим рівнем викидів (не гібридних). Крім того, його ланцюг постачання для зменшення викидів вуглецю не розроблений. Toyota пропонує гібриди вже понад два десятиліття. Це забезпечує можливість переходу до електромобілів з нульовим рівнем викидів. З усім тим, Toyota дотримується своєї гібридної стратегії. Він пропонує гібридні транспортні засоби, автомобілі на паливних елементах і газові двигуни. На цей момент планів щодо повного переходу на електромобілі немає.
Ед Коллінз, директор InfluenceMap, сказав: «Багато компаній зі списку взяли на себе найвищі зобов’язання щодо боротьби зі зміною клімату. Однак вони реалізовують конкретну політику, яка суперечить цій меті».