Netflix зазнав певних злетів і падінь щодо своїх передплатників. На початку цього року потокова платформа нещодавно втратила мільйони передплатників. Однак у третьому кварталі цього року він повернув собі 2,41 мільйона підписників. Це більш ніж удвічі перевищує очікування Уолл-стріт. Велика частина зростання компанії відбувається в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Тепер Netflix запровадить певну політику, яка, на її думку, покращить її ефективність і фінанси. Netflix підтвердив зміни тарифів, коли користувачі діляться своїми обліковими записами. Якщо ви поділитеся паролем свого облікового запису з іншими особами, які не є членами сім’ї, компанія стягуватиме з користувачів додаткову плату.
Потокова платформа стверджує, що почне стягувати плату за спільне використання облікового запису на початку 2023 року. Крім того, такі збори будуть додані до платіжних даних у формі «додаткових учасників». Однак компанія не розкрила, як вона буде стягувати плату за спільне використання облікових записів з іншими.
Фінансовий звіт Netflix за 3 квартал 2022 фінансового року
У середині цього місяця американський гігант потокового відео оголосив фінансовий звіт за третій квартал 2022 фінансового року. Згідно з фінансовим звітом, виторг компанії в третьому кварталі склав $7,926 млрд. Це на 5,9% більше порівняно з 7,483 мільярдами доларів США за аналогічний період минулого року. Чистий прибуток компанії склав $1,398 млрд. Це на 3,5% менше порівняно з 1,449 млрд доларів за аналогічний період минулого року. Його прибуток становив 3,10 долара, а роком раніше він мав 3,19 долара.
Під час попередніх звітів про доходи Netflix повідомила, що втратила деяких передплатників і зазнала значних збитків. Однак у своєму останньому квартальному звіті про фінансові результати компанія показала, що буде стягувати плату, якщо користувачі повідомлять паролі облікових записів комусь за межами своєї родини. Нова плата буде додатковим членським внеском. Нові правила почнуть діяти з 2023 року.
«Нарешті ми винайшли продуманий підхід до монетизації спільного використання акаунту. Ми широко запровадимо цей підхід на початку 2023 року. Вислухавши відгуки споживачів, ми запропонуємо ці 5 продуктів, не включаючи Китай і Росію. Користувачі можуть переносити свої матеріали Netflix у власні облікові записи, а учасники можуть легше керувати своїми пристроями. Вони можуть створювати субрахунки («додаткові учасники», якщо хочуть платити за родину чи друзів). У країнах, де наші рекламні плани дешевші, ми очікуємо, що передача профілів буде особливо популярною».
Варто зазначити, що Netflix вже оголосила у березні 2022 року, що буде боротися з «незаконним поширенням», та сподівається, що користувачі перестануть ділитися паролями.
Попри те, що Netflix не розкриває свій тарифний план, згідно з попереднім тестовим планом у деяких латиноамериканських країнах латиноамериканська країна стягує 2,99 долара США, або 12 доларів на місяць, що становить одну чверть плати за підписку. Раніше цього місяця Netflix також оголосив, що з наступного місяця запустить плани підписки з рекламою в 12 країнах. Серед країн – США, Великобританія, Австралія, Бразилія, Франція, Німеччина, Італія, Японія та Південна Корея. План підписки починається від 6,99 долара США.
На Google і Netflix припадає третина трафіку Південної Кореї
Парламент Південної Кореї бурхливо обговорював законодавчу пропозицію, яка вимагатиме від глобальних постачальників контенту, таких як Netflix і Alphabet Google, платити за свої мережі. Це схоже на заходи, які застосовували деякі країни Європи. Ці країни хочуть, щоб Європейська комісія прийняла законодавство, яке б гарантувало, що великі технологічні компанії частково фінансують телекомунікаційну інфраструктуру. Це відбувається на тлі сплеску потокового відео та використання інших даних. Як повідомляє Reuters, Південна Корея запропонувала різні варіанти закону. Є надія, що компанії будуть платити «чесні» ціни. Очікується, що слухання завершаться найближчим часом. Проте ця пропозиція ще не ввійшла в наступний етап законодавчого процесу.
«На Google і Netflix припадає більше однієї третини внутрішнього трафіку… Міжнародним компаніям слід більш агресивно ставитися до цього». Інші не погоджувалися, кажучи, що встановлення зборів для великих технологічних компаній може означати, що вони в кінцевому підсумку передадуть користувачам, тим самим послаблюючи простір корейців для створення контенту.
«Це потенційно може призвести до краху вітчизняних постачальників контенту, намагаючись захистити невелику кількість вітчизняних постачальників Інтернет-послуг», — сказав Юнг Чунг-Рае, голова південнокорейського парламентського комітету, який займається цим питанням. YouTube від Google проводив кампанію проти законопроєкту. Зараз йде кампанія проти законопроєкту. Наразі петицію проти підписали понад 250 тисяч осіб.
«Необхідно ретельно переглянути, як працює бізнес», — сказав законодавцям директор корейської компанії Google Кьонг Хун Кім, маючи на увазі, що станеться, якщо таке законодавство буде введено.
Ліз Чунг, директор Netflix Korea, сказала, що її компанія шукає способи впоратися зі сплеском трафіку. «Ми розробляємо низку технічних заходів для ефективного використання мережі та відповідного реагування на зростання трафіку».
Справа в суді
Південнокорейський інтернет-провайдер SK звернувся до суду, щоб змусити великі технологічні компанії заплатити. У СК від коментарів відмовилися. «(Законодавство) може спричинити низку наслідків, таких як перекладання витрат постачальниками контенту на кінцевих користувачів», — сказав Кім Хюн-Кюнг, професор Сеульського технологічного інституту.
Європейські регулятори готують Google, Meta та Netflix взяти на себе частину витрат на телекомунікаційні мережі. Наразі цей план вітають великі телекомунікаційні оператори. Однак деякі малі оператори також попередили, що це спотворить ринок телекомунікацій і зашкодить конкуренції.
За даними постачальника даних Mobile Index, YouTube має 41,8 мільйона активних користувачів у Південній Кореї із 51,6 мільйона південнокорейських користувачів. Загалом у вересні вони провели на YouTube 1,38 мільярда годин. У червневому звіті шведської компанії Ericsson сказано, що глобальний трафік мобільних даних досяг 67 екзабайт на місяць до кінця 2021 року і, як очікується, досягне 282 екзабайт до 2027 року. Відео трафік становить близько 69% трафіку, і очікується, що до 79% зросте до 2027 року. 2027 рік.