Як повідомляє Reuters, Євросоюз досяг згоди щодо нового закону. Новий закон забороняє продаж нових дизельних і паливних автомобілів з 2035 року. Угода спрямована на прискорення переходу на електромобілі. Європа роками бореться зі зміною клімату, і це один зі способів боротьби з цим. Проєкт нового закону розробили країни ЄС, Європарламент і Єврокомісія. Вони погоджуються, що автовиробники повинні досягти 100% скорочення викидів вуглекислого газу до 2035 року. Це означає що з 2035 року нові паливні транспортні засоби не будуть доступні у 27 країнах Європи.
Ян Уитема, головний представник Європейського парламенту на переговорах, сказав… «Ця угода є гарною новиною для водіїв автомобілів. Нові автомобілі з нульовим рівнем викидів стануть дешевшими, що зробить їх доступнішими. Крім того, він стане доступнішим для всіх».
Керівник ЄС з кліматичної політики Тіммерманс сказав, що угода надсилає потужний сигнал промисловості та споживачам. Сигналом є те, що «Європа переходить на транспортні засоби з нульовим рівнем викидів». Угода також передбачає, що викиди вуглекислого газу нових автомобілів, які продаються з 2030 року, скоротяться на 55% порівняно з рівнем 2021 року. Це набагато вище, ніж раніше обумовлена ціль скорочення на 37,5% з 2030 року. Багато автовиробників оголосили про перехід на електрифікацію, оскільки регулятори посилюють тиск.
Volkswagen припинить виробництво паливних автомобілів у Європі
Volkswagen розширює свій повністю електричний план. Компанія пообіцяла повністю припинити виробництво паливних автомобілів у Європі не пізніше 2033 року. Керівник бренду Volkswagen Томас Шефер заявив, що компанія випустить 10 нових електромобілів до 2026 року. Це містить моделі початкового рівня, які продаватимуться менше ніж за 25 000 євро. Раніше Volkswagen заявляв, що припинить продаж автомобілів з бензиновими двигунами в Європі з 2033 по 2035 рік.
Volkswagen сподівається кинути виклик Tesla на ринку чистих електромобілів. Однак його фактична продуктивність не була задовільною. Електромобілі Volkswagen Group продовжують страждати від різноманітних програмних проблем. Це одна з причин, чому генеральному директору довелося залишити компанію.