Tesla вперше демонструє мегафабрику – та виробляє неймовірні батареї

У вересні минулого року з’явилися повідомлення про те, що Tesla будує мегафабрику (завод акумуляторів) в Каліфорнії. Фабрика буде використовуватися для виробництва гігантської мегапакетної батареї для зберігання енергії. Останній звіт говорить про те, що Tesla завершила будівництво заводу. Власне, компанія вже наймає працівників на новий завод. За словами Ілона Маска, фабрика Tesla прагне виробляти 40 мегават-годин мегапакетів на рік. Відео на офіційному сайті Tesla в LinkedIn стверджує, що компанія завершила будівництво цього заводу приблизно за рік. Компанія використовує різні шаблони, щоб збільшити обсяг виробництва мегапакетів батарей.

Мегафабрика Tesla

Точне місце розташування фабрики — Латроп, північна Каліфорнія. Це лише година їзди від Фремонта. Тут також розташований головний завод електромобілів Tesla у Сполучених Штатах. Раніше Tesla виробляла мегапакети на своїй Gigafactory в Неваді. Однак, оскільки виробництво на заводі в Каліфорнії зростає, завод має обсяг виробництва 25 мегапакувань на день. З усім тим, розгортання не відбудеться до четвертого кварталу або навіть до 2023 року. Саме тоді проєкт акумуляторної батареї та накопичувача енергії Tesla повинен бути готовий до запуску.

Завод Tesla: електромобілі та відновлювані джерела енергії

На цей час Tesla ділить свою бізнес-карту на дві частини. Одна частина — це секція електромобілів, а інша — секція відновлюваної енергії. Остання частина також поділяється на сонячну енергію та накопичувачі енергії. Powerwall, Powerpack Megapack та інші є частинами бізнесу накопичувачів енергії.

Тесла

За офіційною інформацією, кожна одиниця мегапакування може зберігати до 3 МВт-год електроенергії. У порівнянні з аналогічними системами на ринку займає на 40% менше місця. Кількість компонентів становить лише десяту частину аналогічних продуктів. Крім того, швидкість встановлення цієї системи є вищою, ніж поточна. Продукт на ринку працює в 10 разів швидше, а також відомий як одна з найбільших систем зберігання енергії на ринку сьогодні.

Наприкінці 2019 року деякі ЗМІ оприлюднили мобільний накопичувач енергії, який офіційно експлуатується компанією Tesla. Він має можливість забезпечити швидку зарядку для 8 моделей Tesla одночасно. Пристрій накопичення енергії, встановлений на зарядному автомобілі, є таким типом акумуляторної батареї. Це також означає, що мегапакет Tesla також може бути використаний на ринку автомобільних «накопичувачів енергії». Це схоже на поточну замінну станцію та недавню функцію «мобільної електростанції» автомобілів BYD. Крім того, це свідчить про зростання ринку акумуляторів для зберігання енергії.

Tesla підтверджує плани будівництва літієвого заводу в Техасі

У вересні цього року Tesla подала документи до Техасу. Компанія побудує установку з перероблення гідроксиду літію для батарей. Tesla стверджує, що це буде «перший у своєму роді в Північній Америці». Однак цей масштабний проєкт неможливо реалізувати без певної підтримки з боку уряду. Компанія подала заявку до Техаського контролювального офісу на податкові пільги.

тесла

Раніше Bloomberg повідомляв, що Tesla планує побудувати літієвий завод на узбережжі Техаської затоки. Це зроблено для того, щоб отримати більше контролю над ланцюгом постачання акумуляторів електромобілів. Ілон Маск також офіційно підтвердив дані Bloomberg. Компанія також працює над новим акумулятором для електромобіля 4680. За словами Ілона Маска, Tesla добре просувається з розробкою батареї.

Будівництво проєкту розпочнеться вже в четвертому кварталі 2022 року. Однак комерційне виробництво, ймовірно, не відбудеться раніше четвертого кварталу 2024 року. Це стверджують люди, які знайомі з розробкою.

Китай є великим гравцем у видобутку літію

Зараз Китай є великим гравцем у сфері перероблення літію. На цей момент більш ніж половина світових потужностей з виробництва літію знаходиться в Китаї. Компанія з Остіна, штат Техас, перевіряла проєкт місяцями. Однак він також розглядав принаймні інше місце в Луїзіані. Компанія повідомила державним регулювальним органам, що планує побудувати нафтопереробний завод із виробництва гідроксиду літію для батарейок поблизу Corpus Christi. Цей фактор дозволить переробляти рудну сировину в продукти, більш придатні для виробництва.

Гігафабрика Tesla Shanghai

14 липня ц.р. Маск написав у Твіттері, що літієві батареї — це нове масло. Це підтверджує цінність літію в сучасній економіці. Крім того, він закликав інвесторів увійти в бізнес з перероблення літію під час звіту про прибутки Tesla в липні. Він стверджує, що конкуренцію за літій не можна програти. Ілон Маск також порівняв літієвий бізнес із друком грошей. Раніше у квітні Маск написав у Twitter: «Ціни на літій досягли неймовірного рівня. Теслі, можливо, доведеться безпосередньо займатися видобутком (літію). Якщо ми не зменшимо наші витрати, ми займемося майнінгом. Літій сам по собі не є дефіцитом, оскільки він є майже скрізь на землі, але видобуток/переробка відбувається повільно».

Альтернатива літію

Таким чином, є занепокоєння щодо використання літій-іонного акумулятора. Це пояснюється тим, що вчені вважають, що використання літій-іонної батареї не є стійким. За останнє десятиліття технологія літій-іонних акумуляторів просунулася далеко вперед. Зростає занепокоєння, що інновації навколо цих батарей починають сповільнюватися.

літієва руда

За останнє десятиліття ціна на літій-іонні акумулятори впала приблизно на 73%. З 2017 по 2021 рік він впав лише приблизно на 28%. Люди більше стурбовані вищими цінами на літій. Ціна на літій зростає. З 2021 року він подорожчав майже вчетверо. Альтернативою для літієвої батареї є натрієва. Однак розробка натрієвої батареї займе деякий час.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
1
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 4 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Tesla впервые демонстрирует мегафабрику, которая производит невероятные батареи

В сентябре прошлого года появилось сообщение о том, что Tesla строит мегафабрику (завод аккумуляторов) в Калифорнии.  Фабрика будет использоваться для производства огромной мегапакетной батареи для хранения энергии.  Последний отчет говорит о том, что Tesla завершила строительство завода.  Собственно компания уже нанимает работников на новый завод.  По словам Илона Маска, фабрика Tesla стремится производить 40 мегаватт-часов мегапакетов в год.  Видео на официальном сайте Tesla в LinkedIn утверждает, что компания завершила строительство этого завода примерно через год.  Компания использует разные шаблоны, чтобы увеличить объем производства мегапакетов батарей.

Мегафабрика Tesla

Точное месторасположение фабрики – Латроп, северная Калифорния.  Это всего час езды от Фремонта.  Здесь также находится главный завод электромобилей Tesla в Соединенных Штатах.  Ранее Tesla производила мегапакеты на своей Gigafactory в Неваде.  Однако, поскольку производство на заводе в Калифорнии растет, завод имеет объем производства 25 мегаупаковок в день.  Со всем тем развертывание не состоится до четвертого квартала или даже до 2023 года.  В это время проект аккумулятора и накопителя энергии Tesla должен быть готов к запуску.

Tesla: электромобили и возобновляемые источники энергии

В настоящее время Tesla делит свою бизнес-карту на две части.  Одна часть – это секция электромобилей, а другая – секция возобновляемой энергии.  Последняя часть также делится на солнечную энергию и накопители энергии.  Powerwall, Powerpack Megapack и другие являются частями бизнеса накопителей энергии.

Тесла

По официальной информации, каждая единица мегаупаковки может хранить до 3 МВт-ч электроэнергии.  В сравнении с аналогичными системами на рынке занимает на 40% меньше места.  Количество компонентов составляет всего десятую часть аналогичных продуктов.  Кроме того, скорость установки этой системы выше, чем текущая.  Продукт на рынке работает в 10 раз быстрее, а также известен как одна из самых больших систем хранения энергии на рынке сегодня.

В конце 2019 года некоторые СМИ обнародовали мобильный накопитель энергии, официально эксплуатируемый компанией Tesla.  Он имеет возможность обеспечить быструю зарядку для 8 моделей Tesla одновременно.  Устройство накопления энергии, установленное на зарядном автомобиле, является таким типом аккумулятора.  Это также означает, что мегапакет Tesla также может использоваться на рынке автомобильных «накопителей энергии».  Это сродни текущей заменной станции и недавней функции «мобильной электростанции» автомобилей BYD.  Кроме того, это свидетельствует о росте рынка аккумуляторов для хранения энергии.

Tesla подтверждает планы строительства литиевого завода в Техасе

В сентябре этого года Tesla подала документы в Техас.  Компания построит установку по переработке гидроксида лития для батарей.  Tesla утверждает, что это будет первым в своем роде в Северной Америке.  Однако этот масштабный проект невозможно реализовать без поддержки со стороны правительства.  Компания подала заявку в Техасский контролирующий офис на налоговые льготы.

тесла

Ранее Bloomberg сообщал, что Tesla планирует построить литиевый завод на побережье Техасского залива.  Это сделано для того, чтобы получить больше контроля над цепью снабжения аккумуляторами электромобилей.  Илон Маск также официально подтвердил данные Bloomberg.  Компания также работает над новым аккумулятором для электромобиля 4680. По словам Илона Маска, Tesla хорошо продвигается по разработке батареи.

Строительство проекта начнётся уже в четвертом квартале 2022 года.  Однако коммерческое производство, вероятно, не состоится раньше четвертого квартала 2024 года.  Это утверждают люди, знакомые с разработкой.

Китай является крупным игроком в добыче лития

Сейчас Китай является крупным игроком в области переработки лития.  В настоящее время более половины мировых мощностей по производству лития находится в Китае.  Компания из Остина, штат Техас, проверяла проект месяцами.  Однако он также рассматривал по крайней мере другое место в Луизиане.  Компания сообщила государственным регулирующим органам, что планирует построить нефтеперерабатывающий завод по производству гидроксида лития для батареек вблизи Corpus Christi.  Этот фактор позволит перерабатывать рудное сырье в продукты более пригодные для производства.

Гігафабрика Tesla Shanghai

14 июля т.г.  Маск написал в Твиттере, что литиевые батареи – это новое масло.  Это подтверждает ценность лития в современной экономике.  Кроме того, он призвал инвесторов войти в бизнес по переработке лития во время отчета о прибылях Tesla в июле.  Он утверждает, что конкуренцию за литий нельзя проиграть.  Илон Маск также сравнил литиевый бизнес с печатью денег.  Ранее в апреле Маск написал в Twitter: «Цены на литий достигли невероятного уровня.  Плотники, возможно, придется непосредственно заниматься добычей (литием).  Если мы не снизим наши расходы, мы займемся майнингом.  Литий сам по себе не является дефицитом, поскольку он почти везде на земле, но добыча/переработка происходит медленно».

Альтернатива литию

Таким образом, есть обеспокоенность по поводу использования литий-ионного аккумулятора.  Это объясняется тем, что ученые считают, что использование литий-ионной батареи не является устойчивым.  В последнее десятилетие технология литий-ионных аккумуляторов продвинулась далеко вперед.  Растет беспокойство, что инновации вокруг этих батарей начинают замедляться.

літієва руда

В последнее десятилетие цена на литий-ионные аккумуляторы упала примерно на 73%.  С 2017 по 2021 год он упал примерно на 28%.  Люди больше озабочены более высокими ценами на литий.  Цена на литий растет.  С 2021 года он подорожал почти в четыре раза.  Альтернативой для литиевой батареи является натриевая.  Однако разработка натриевой батареи займет некоторое время.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 4 з 5 )
GizChina.Com.Ua