Netflix планує припинити спільний доступ до облікових записів

Щоб запобігти спільному доступу до облікового запису, Netflix має стратегію. Провідний світовий постачальник відео на вимогу почне використовувати її в січні 2023 року. Що зміниться?

У своєму квартальному оголошенні результатів Netflix знову підняв тему спільного використання облікових записів. Протягом останніх років гігант VOD неодноразово заявляв, що хоче припинити цю практику, яка дуже поширена серед його клієнтів.

Намагаючись закрутити гайки, Netflix оголосив, що стягуватиме плату за спільне використання облікового запису, щоб компенсувати падіння доходу.

« Ми знайшли продуманий підхід до монетизації спільного використання облікових записів і почнемо розгортати його в більших масштабах на початку 2023 року», – йдеться у звіті Netflix, надісланому акціонерам.

З квітня минулого року американська компанія вже провела експерименти в цьому напрямку в ряді латиноамериканських країн, включаючи Чилі, Коста-Ріку та Перу. Netflix представить новий метод решті світу після того, як буде явно задоволений результатами.

Netflix планує заборонити спільний доступ до облікових записів

За словами Netflix, клієнти, які мають спільний обліковий запис з родичем, який не є членом їх сім’ї, почнуть платити кілька додаткових доларів щомісяця, починаючи з січня 2023 року. Світ поступово засвоїть цю систему монетизації.

Зокрема, Netflix дозволить вам створювати субрахунки для осіб, які не проживають у вашому домі. Кожен підрахунок матиме власні логіни, списки відтворення та пропозиції вмісту. Netflix не забороняє ділитися підписками за цією системою з людьми, які не живуть з вами. Компанія задоволена наглядом за практикою та отриманням невеликого прибутку.

Якщо Netflix буде дотримуватись латиноамериканських цін, власники облікових записів у США повинні будуть платити від 3,50 до 4 доларів. Що становить приблизно чверть вартості середньої підписки на Netflix у США. Подібна тарифна схема має бути в Європі.

Ви отримаєте сповіщення, якщо хтось скористається вашим обліковим записом поза межами вашого дому. Ви отримаєте запрошення створити дочірній обліковий запис для вашого відвідувача. Netflix чекатиме два тижні, перш ніж зв’язатися з передплатником, який ділиться своїм обліковим записом з іншими.

Netflix використовує геолокацію пристрою, щоб визначити, чи використовується обліковий запис кимось поза домом. Однак наразі служба шукає лише телевізійні місця. Чи Netflix закрутить гайки на смартфонах, комп’ютерах та інших портативних пристроях?

Паралельно Netflix введена функція під назвою «Передача профілю». Це дозволяє користувачам перемістити свій поточний профіль зі спільного облікового запису, який безкоштовно надав їм член родини, до свого власного облікового запису. Завдяки цьому Netflix спрощує роботу для користувачів, які хочуть почати використовувати власний обліковий запис замість підписки друга.

Додатковий заробіток для компанії

Netflix

Netflix прагне збільшити дохід і прибуток, стягуючи плату за спільне використання облікового запису. За даними аналітиків Citi Global Market, спільне використання облікових записів призводить до щорічних збитків у розмірі близько 6,2 мільярда доларів. Інший аналіз, проведений компанією CordCutting, визначає грошовий вплив на рівні 192 мільйонів на місяць.

Кілька місяців тому Chengyi Long, директор з інноваційних продуктів Netflix, підтвердив, що спільне використання облікових записів має значний негативний вплив на дохід групи та обмежує її здатність інвестувати:

«Рахунки розподіляються між домогосподарствами, що впливає на нашу здатність інвестувати в нові серіали та нові фільми для наших учасників».

Отже, за даними Netflix, 100 мільйонів людей у ​​всьому світі дивляться добірку телевізійних шоу та фільмів без необхідності підписуватися на підписку. 15% абонентів готові були б поділитися своїми ідентифікаторами з членами сім’ї, які не проживають у них вдома. У Європі ця практика дуже поширена. Netflix сподівається набрати обертів завдяки цій пропозиції.

План Netflix з рекламою

Компанія VOD також хоче посилити свої позиції в секторі відеоігор. Netflix «серйозно розглядає» можливість запуску хмарного ігрового сервісу після того, як включить у свою бібліотеку мобільні ігри. Чи зможе вона стабільно відновити своє зростання завдяки цим різноманітним заходам? Ми побачимо.

Нещодавно Netflix оприлюднила новий план із нижчою ціною. Він продається як базовий і доступний за 6,99 долара на місяць, починаючи з 3 листопада.

Угода заснована на поточному найдешевшому пакеті Netflix. Або мати доступ 720p до вмісту платформи без можливості завантажувати його для використання в автономному режимі.

Однак є суттєва відмінність: як випливає з назви пропозиції, Netflix регулярно показуватиме рекламу під час перегляду. Більш детально, під час запуску буде додавання кожні 4-5 хвилин на годину. Довжина реклами складатиме від 15 до 30 секунд рекламних роликів, які показуватимуться до та під час сеансів перегляду.

Не весь вміст платформи буде частиною цієї пропозиції, що може бути значною різницею. Netflix заявив у пресрелізі, що «деякі серіали та фільми відсутні через обмеження прав на певні назви». Без згадки про конкретні фільми, документальні фільми чи телевізійні шоу. Однак бізнес стверджує, що намагається розв’язати цю проблему.

Рекламна платформа, керована рекламним відділом Microsoft, очевидно, показуватиме цільову рекламу відповідно до країн і типу програми. Netflix також каже, що рекламодавці матимуть вибір уникати асоціювання свого зображення з певним контентом, який, на їхню думку, суперечить їхнім цінностям. Однак незабаром ми дізнаємося, чи виявиться цей план успішним, чи ні.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
2
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Netflix планирует прекратить общий доступ к аккаунтам

Чтобы предотвратить общий доступ к учетной записи, Netflix имеет стратегию.  Ведущий мировой поставщик видео по требованию начнет использовать его в январе 2023 года.  Что изменится?

В своем квартальном объявлении результатов Netflix снова поднял тему совместного использования аккаунтов.  В последние годы гигант VOD неоднократно заявлял, что хочет прекратить эту практику, которая очень распространена среди его клиентов.

Пытаясь закрутить гайки, Netflix объявил, что будет взимать плату за совместное использование аккаунта, чтобы компенсировать падение дохода.

«Мы нашли продуманный подход к монетизации совместного использования аккаунтов и начнем разворачивать его в больших масштабах в начале 2023 года», – говорится в отчете Netflix, отправленном акционерам.

С апреля прошлого года американская компания уже провела эксперименты по этому направлению в ряде латиноамериканских стран, включая Чили, Коста-Рику и Перу.  Netflix представит новый метод остальному миру после того, как будет явно доволен результатами.

Netflix планирует запретить общий доступ к аккаунтам

По словам Netflix, клиенты, имеющие общую учетную запись с родственником, не являющимся членом их семьи, начнут платить несколько дополнительных долларов ежемесячно, начиная с января 2023 года.  Мир постепенно усвоит эту систему монетизации.

В частности, Netflix позволит вам создавать субсчета для лиц, не проживающих в вашем доме.  Каждый подсчет будет иметь свои логины, списки воспроизведения и предложения содержимого.  Netflix не запрещает делиться подписками по этой системе с людьми, не живущими с вами.  Компания удовлетворена наблюдением за практикой и получением небольшой прибыли.

Если Netflix будет придерживаться латиноамериканских цен, владельцы аккаунтов в США должны будут платить от 3,50 до 4 долларов.  Что составляет примерно четверть стоимости средней подписки на Netflix в США.  Подобная тарифная схема должна быть в Европе.

Вы получите уведомление, если кто-то воспользуется вашей учетной записью вне вашего дома.  Вы получите приглашение создать дочернюю учетную запись для вашего посетителя.  Netflix будет ждать две недели, прежде чем связаться с подписчиком, который делится своим аккаунтом с другими.

Netflix использует геолокацию устройства, чтобы определить, используется ли учетная запись кем-то вне дома.  Однако служба ищет только телевизионные места.  Закрутит ли Netflix гайки на смартфонах, компьютерах и других портативных устройствах?

Параллельно Netflix введена функция под названием «Передача профиля».  Это позволяет пользователям переместить свой текущий профиль из общего аккаунта, который бесплатно предоставил им член семьи, в свой аккаунт.  Благодаря этому Netflix упрощает работу для пользователей, которые хотят начать использовать свою учетную запись вместо подписки друга.

Дополнительный заработок для компании

Netflix

Netflix стремится увеличить доход и прибыль, взимая плату за совместное использование аккаунта.  По данным аналитиков Citi Global Market, совместное использование аккаунтов приводит к ежегодным убыткам в размере около 6,2 миллиарда долларов.  Другой анализ, проведенный компанией CordCutting, определяет денежное влияние на уровне 192 миллиона в месяц.

Несколько месяцев назад Chengyi Long, директор инновационных продуктов Netflix, подтвердил, что совместное использование аккаунтов оказывает значительное негативное влияние на доход группы и ограничивает ее способность инвестировать:

«Счета распределяются между домохозяйствами, что влияет на нашу способность инвестировать в новые сериалы и новые фильмы для наших участников».

Итак, по данным Netflix, 100 миллионов человек во всем мире смотрят подборку телевизионных шоу и фильмов без необходимости подписываться на подписку.  15% абонентов готовы были бы поделиться своими идентификаторами с членами семьи, не проживающими у них дома.  В Европе эта практика очень распространена.  Netflix надеется набрать обороты благодаря этому предложению.

План Netflix с рекламой

Компания VOD также желает усилить свои позиции в секторе видеоигр.  Netflix “серьезно рассматривает” возможность запуска облачного игрового сервиса после того, как включит в свою библиотеку мобильные игры.  Сможет ли она стабильно восстановить свой рост благодаря этим разнообразным мерам?  Мы увидим.

Недавно Netflix обнародовала новый план по более низкой цене.  Он продается как базовый и доступный по 6,99 доллара в месяц, начиная с 3 ноября.

Соглашение основано на текущем самом дешевом пакете Netflix.  Или иметь доступ к содержимому платформы 720p без возможности загружать его для использования в автономном режиме.

Однако есть существенное отличие: как следует из названия предложения, Netflix будет регулярно показывать рекламу во время просмотра.  Более подробно, во время запуска будет добавление каждые 4-5 минут в час.  Длина рекламы составит от 15 до 30 секунд рекламных роликов, показываемых до и во время сеансов просмотра.

Не все содержание платформы будет являться частью этого предложения, что может быть значительной разницей.  Netflix заявил в пресс-релизе, что «некоторые сериалы и фильмы отсутствуют из-за ограничений прав на определенные названия».  Без упоминания о конкретных фильмах, документальных фильмах или телевизионных шоу.  Однако бизнес утверждает, что пытается решить эту проблему.

Рекламная платформа, управляемая рекламным отделом Microsoft, очевидно, будет показывать целевую рекламу в соответствии со странами и типом программы.  Netflix также говорит, что у рекламодателей будет выбор избегать ассоциирования своего изображения с определенным контентом, который, по их мнению, противоречит их ценностям.  Однако вскоре мы узнаем, окажется ли этот план успешным или нет.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua