Дивовижний дизайн зарядного футляра для навушників Nothing Ear Stick був представлений на Лондонському тижні моди. Nothing не шкодує зусиль, щоб створити ажіотаж навколо своїх майбутніх навушників. Відповідно до цього, компанія Карла Пея продемонструвала свій наступний зарядний футляр для навушників на нещодавно завершеному Тижні моди в Лондоні.
Циліндричний зарядний футляр має унікальний дизайн, схожий на трубку для губної помади. Тепер Nothing стверджує, що новий дизайн допоможе зарядному футляру «просто поміщатися в кишені». Підсумовуючи, Nothing Ear (1) постачається з квадратним зарядним футляром. Надійний інформатор Мукул Шарма поділився зображенням Nothing Ear (1) Stick із квадратним корпусом ще в липні.
Ear (stick). Supremely comfortable. Exquisitely unique.
Revealed exclusively on Chet Lo's SS23 runway. pic.twitter.com/lzP3n4cQNR
— Nothing (@nothing) September 22, 2022
У минулих витоках стверджується, що Nothing Ear Stick принесе кілька оновлень порівняно з Ear (1). Проте менеджер зі зв’язків із громадськістю Nothing у США Льюїс Хопкінс підтвердив The Verge в електронному листі, що Ear Stick є абсолютно новим продуктом. Тож, цілком зрозуміло, новий навушник отримає абсолютно новий зарядний футляр.
Дизайн Nothing Ear Stick Charging розкрито
У пресрелізі компанії йдеться про те, що навушники надзвичайно легкі. Крім того, Nothing показує, що навушники мають зручний ергономічний дизайн, який ідеально підійде у вуха користувача. Однак подробиць про ціну та доступність навушників поки що мало. Пізніше цього року ці подробиці навряд чи будуть розголошені.
Крім того, тут варто згадати, що Ear (1) Stick було помічено на вебсайті індійської сертифікації BIS минулого місяця. Отже, можна з упевненістю припустити, що навушники незабаром з’являться в Індії. Крім того, Nothing Ear Stick нещодавно з’явилася на Amazon. Примітно, що бренд набирає популярності серед споживачів з моменту свого дебюту у 2021 році.
Перший продукт Nothing під назвою бездротові навушники Ear (1) мав привабливий прозорий дизайн. Крім того, компанія продала понад 4 000 000 одиниць по всьому світу. Компанія реалізувала свою прозору філософію, створивши перший в історії смартфон Nothing Phone (1). Телефон виявився найпопулярнішим у своєму ціновому сегменті.
Стрімка популярність Nothing Phone (1) є результатом його унікального дизайну задньої панелі. Nothing вдалося продати 100 тисяч одиниць в Індії за перший місяць. Отже, можна з упевненістю сказати, що бренд має лояльну базу користувачів, які готові викласти гроші, щоб отримати в руки продукти Nothing.