OPPO запускає глобальну спільноту для всіх своїх користувачів

Китайська технологічна компанія OPPO вчора відзначила своє 18-річчя в індустрії технологій. І чесно кажучи, за ці роки вони досягли чимало. Вчора вони оголосили щось особливе для своїх користувачів у всьому світі. Але перш ніж перейти до цього, давайте трохи поговоримо про деякі пристрої, які вони представили протягом цієї 18-річної подорожі.

Подорож OPPO до свого 18-річного ювілею

Як компанія, вона була офіційно запущена у 2004 році. Але вони випустили свій перший продукт у 2005 році, який не був смартфоном. Першим пристроєм, який вони випустили, був MP3-плеєр. Вони назвали його «OPPO X3». OPPO зосередилася на X3 з 2005 по 2008 роки, перш ніж перемикнути свою увагу на свій перший мобільний телефон.

OPPO 18 років

У 2008 році вони випустили свій перший мобільний телефон. Це був функціональний телефон, і вони назвали його OPPO A103. Також відомий як телефон-смайлик. Вони назвали це так через смайлик Emoji позаду.

OPPO 18 років

Потім настав 2011 рік, рік, коли OPPO випустила свій перший смартфон. Цей смартфон отримав назву OPPO A903. Розсувний сенсорний пристрій із фізичною клавіатурою під ним.

OPPO 18 років

З’явилися флагманські телефони OPPO

Потім OPPO стала флагманом, представивши серію «Find» у 2018 році. У 2021 році вони представили свій перший складний смартфон OPPO Find N. Нарешті настав 2022 рік, коли вони представили свій поточний флагман. Це серія OPPO Find X5.

Знайдіть X5

Це не єдині телефони та пристрої, які придумала OPPO. У них є різна побутова електроніка. Але ми повинні були перерахувати кілька, щоб підкреслити, як вони подорожували протягом цієї кількості років.

Як OPPO відсвяткувала свій 18-річний ювілей

У рамках святкування свого 18-річчя OPPO оголосила про «Глобальну спільноту OPPO». Це буде відкрита екосистема для всіх користувачів OPPO по всьому світу. Де користувачі можуть взаємодіяти з іншими користувачами, ставити запитання, а також ділитися інформацією з OPPO та між собою.

Ця спільнота також виступатиме місцем, де OPPO запускатиме нові продукти, такі як програма Oppo Product Ambassador, відкритий форум O-Chat і Oppo Lifesetter.

Завдяки програмі Ambassador Products OPPO користувачі перш ніж інші зможуть ознайомитися з усіма останніми продуктами та інноваціями з перших рук. Форум O-Chat відкриває поле для дискусій серед користувачів OPPO. Користувачі отримують можливість обговорювати все, що стосується продуктів або послуг OPPO. LifeSetter дає кожному користувачеві можливість поділитися своїми життєвими історіями з іншими членами спільноти. Це допоможе надихнути інших тим чи іншим способом.

OPPO 18 років

Глобальна спільнота OPPO покликана надати користувачам і любителям технологій новий і простий спосіб доступу до оновлень та іншої інформації про OPPO та інші види діяльності. Це також служить простою платформою для спілкування з експертами OPPO, щоб поділитися досвідом і думками про продукти та послуги OPPO.

Для спільноти є ще більше

На додаток до всього цього, користувачі також можуть мати можливість спілкуватися з іншими користувачами на одній платформі. Це дає користувачам можливість дізнатися більше про продукти OPPO, одночасно обмінюючись додатковими знаннями про продукти з іншими користувачами. Більше схоже на соціальні мережі, створені лише для користувачів OPPO.

Окрім глобальної спільноти OPPO, OPPO також оголосила, що наразі вони керують загалом 2500 сервісними сайтами по всьому світу. Вони оголосили 10-12 числа кожного місяця як «день обслуговування OPPO». Те, що вони збираються зробити в день обслуговування, полягає в тому, що вони збираються запропонувати ексклюзивні послуги клієнтам понад 900 сервісних центрів у більш ніж 24 країнах по всьому світу. Щасливі клієнти отримують послуги з ремонту за зниженими цінами, а також безкоштовну дезінфекцію своїх пристроїв.

Щоб дізнатися справжню історію OPPO та те, як вони виросли, щоб стати компанією, якою вони є сьогодні, вони також випустили документальний відеофільм, який розповідає їх історію. Ви можете переглянути відео тут.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

OPPO запускает глобальное сообщество для своих пользователей

Китайская технологическая компания OPPO отметила свое 18-летие в индустрии технологий. И, честно говоря, за эти годы она добилась немало. Вчера она объявила про что-то особенное для своих пользователей по всему миру. Но прежде чем перейти к этому, давайте немного поговорим о некоторых устройствах, которые она представила в течение этого 18-летнего путешествия.

Путешествие OPPO к своему 18-летнему юбилею

Как компания она была официально запущена в 2004 году. Но они выпустили свой первый продукт в 2005 году, не являвшийся смартфоном. Первым устройством, которое они выпустили, был MP3-плеер. Они назвали его “OPPO X3”. OPPO сосредоточилась на X3 с 2005 по 2008 годы, прежде чем переключить свое внимание на свой первый мобильный телефон.

OPPO 18 років

В 2008 году они выпустили свой первый мобильный телефон. Это был функциональный телефон, и они окрестили его OPPO A103. Также известен как телефон-смайлик. Они назвали это так через Emoji смайлик сзади.

OPPO 18 років

Затем настал 2011 год, год, когда OPPO выпустила свой первый смартфон. Этот смартфон получил название OPPO A903. Раздвижное сенсорное устройство с физической клавиатурой под ним.

OPPO 18 років

Появились флагманские телефоны OPPO

Затем OPPO стала флагманом, представив серию Find в 2018 году. В 2021 году они представили свой первый сложный смартфон OPPO Find N. Наконец-то наступил 2022 год, когда они представили свой текущий флагман. Это серия OPPO Find X5.

Знайдіть X5

Это не единственные телефоны и устройства, придуманные OPPO. У них есть разная бытовая электроника. Но мы должны были перечислить несколько, чтобы подчеркнуть, как они путешествовали в течение этого количества лет.

Как OPPO отпраздновала свой 18-летний юбилей

В рамках празднования своего 18-летия OPPO объявила о «Глобальном сообществе OPPO». Это будет открытая экосистема всем пользователям OPPO по всему миру. Где пользователи могут взаимодействовать с другими пользователями, задавать вопросы, а также делиться информацией с OPPO и между собой.

Это сообщество также станет местом, где OPPO будет запускать новые продукты, такие как программа Oppo Product Ambassador, открытый форум O-Chat и Oppo Lifesetter.

Благодаря программе Ambassador Products OPPO пользователи прежде чем другие смогут ознакомиться со всеми последними продуктами и инновациями из первых рук. Форум O-Chat открывает поле дискуссий среди пользователей OPPO. Пользователи могут обсуждать все, что касается продуктов или услуг OPPO. LifeSetter дает каждому пользователю возможность поделиться своими жизненными историями с другими членами сообщества. Это поможет вдохновить других тем или иным способом.

OPPO 18 років

Глобальное сообщество OPPO призвано предоставить пользователям и любителям технологий новый и простой способ доступа к обновлениям и другой информации об OPPO и других видах деятельности. Это также служит простой платформой для общения с экспертами OPPO, чтобы поделиться опытом и мнениями о продуктах и ​​услугах OPPO.

Для сообщества есть еще больше

Вдобавок ко всему этому, пользователи также могут иметь возможность общаться с другими пользователями на одной платформе. Это позволяет пользователям узнать больше о продуктах OPPO, одновременно обмениваясь дополнительными знаниями о продуктах с другими пользователями. Более похоже на социальные сети, созданные только для пользователей OPPO.

Кроме глобального сообщества OPPO, OPPO также объявила, что в настоящее время они руководят всего 2500 сервисными сайтами по всему миру. Они объявили 10-12 числа каждого месяца как день обслуживания OPPO. То, что они собираются сделать в день обслуживания, состоит в том, что они намерены предложить эксклюзивные услуги клиентам более 900 сервисных центров в более чем 24 странах по всему миру. Счастливые клиенты получают услуги по ремонту по сниженным ценам, а также бесплатную дезинфекцию своих устройств.

Чтобы узнать подлинную историю OPPO и то, как они выросли, чтобы стать компанией, которой они сегодня, они также выпустили документальный видеофильм, рассказывающий их историю. Вы можете просмотреть видео здесь.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua