Китайська технологічна компанія OPPO вчора відзначила своє 18-річчя в індустрії технологій. І чесно кажучи, за ці роки вони досягли чимало. Вчора вони оголосили щось особливе для своїх користувачів у всьому світі. Але перш ніж перейти до цього, давайте трохи поговоримо про деякі пристрої, які вони представили протягом цієї 18-річної подорожі.
Подорож OPPO до свого 18-річного ювілею
Як компанія, вона була офіційно запущена у 2004 році. Але вони випустили свій перший продукт у 2005 році, який не був смартфоном. Першим пристроєм, який вони випустили, був MP3-плеєр. Вони назвали його «OPPO X3». OPPO зосередилася на X3 з 2005 по 2008 роки, перш ніж перемикнути свою увагу на свій перший мобільний телефон.
У 2008 році вони випустили свій перший мобільний телефон. Це був функціональний телефон, і вони назвали його OPPO A103. Також відомий як телефон-смайлик. Вони назвали це так через смайлик Emoji позаду.
Потім настав 2011 рік, рік, коли OPPO випустила свій перший смартфон. Цей смартфон отримав назву OPPO A903. Розсувний сенсорний пристрій із фізичною клавіатурою під ним.
З’явилися флагманські телефони OPPO
Потім OPPO стала флагманом, представивши серію «Find» у 2018 році. У 2021 році вони представили свій перший складний смартфон OPPO Find N. Нарешті настав 2022 рік, коли вони представили свій поточний флагман. Це серія OPPO Find X5.
Це не єдині телефони та пристрої, які придумала OPPO. У них є різна побутова електроніка. Але ми повинні були перерахувати кілька, щоб підкреслити, як вони подорожували протягом цієї кількості років.
Як OPPO відсвяткувала свій 18-річний ювілей
У рамках святкування свого 18-річчя OPPO оголосила про «Глобальну спільноту OPPO». Це буде відкрита екосистема для всіх користувачів OPPO по всьому світу. Де користувачі можуть взаємодіяти з іншими користувачами, ставити запитання, а також ділитися інформацією з OPPO та між собою.
Ця спільнота також виступатиме місцем, де OPPO запускатиме нові продукти, такі як програма Oppo Product Ambassador, відкритий форум O-Chat і Oppo Lifesetter.
Завдяки програмі Ambassador Products OPPO користувачі перш ніж інші зможуть ознайомитися з усіма останніми продуктами та інноваціями з перших рук. Форум O-Chat відкриває поле для дискусій серед користувачів OPPO. Користувачі отримують можливість обговорювати все, що стосується продуктів або послуг OPPO. LifeSetter дає кожному користувачеві можливість поділитися своїми життєвими історіями з іншими членами спільноти. Це допоможе надихнути інших тим чи іншим способом.
Глобальна спільнота OPPO покликана надати користувачам і любителям технологій новий і простий спосіб доступу до оновлень та іншої інформації про OPPO та інші види діяльності. Це також служить простою платформою для спілкування з експертами OPPO, щоб поділитися досвідом і думками про продукти та послуги OPPO.
Для спільноти є ще більше
На додаток до всього цього, користувачі також можуть мати можливість спілкуватися з іншими користувачами на одній платформі. Це дає користувачам можливість дізнатися більше про продукти OPPO, одночасно обмінюючись додатковими знаннями про продукти з іншими користувачами. Більше схоже на соціальні мережі, створені лише для користувачів OPPO.
Окрім глобальної спільноти OPPO, OPPO також оголосила, що наразі вони керують загалом 2500 сервісними сайтами по всьому світу. Вони оголосили 10-12 числа кожного місяця як «день обслуговування OPPO». Те, що вони збираються зробити в день обслуговування, полягає в тому, що вони збираються запропонувати ексклюзивні послуги клієнтам понад 900 сервісних центрів у більш ніж 24 країнах по всьому світу. Щасливі клієнти отримують послуги з ремонту за зниженими цінами, а також безкоштовну дезінфекцію своїх пристроїв.
Щоб дізнатися справжню історію OPPO та те, як вони виросли, щоб стати компанією, якою вони є сьогодні, вони також випустили документальний відеофільм, який розповідає їх історію. Ви можете переглянути відео тут.