Нещодавно Xiaomi опублікувала свій фінансовий звіт за другий квартал 2022 року. Згідно з даними, наведеними у фінансовому звіті, MIUI досягла хороших результатів на світовому ринку протягом другого кварталу.
Фінансовий звіт показав, що у другому кварталі місячна кількість активних користувачів MIUI як у світі, так і в Китаї успішно досягла рекордного рівня.
У червні цього року кількість активних користувачів MIUI у світі досягла 547 мільйонів, а кількість активних користувачів у Китаї досягла 140,2 мільйона, встановивши нові рекорди.
Водночас за весь другий квартал було 17,8 мільйона нових щомісячних активних користувачів MIUI у всьому світі та 4,6 мільйона нових щомісячних активних користувачів у Китаї.
Однак, хоча активність користувачів значно зросла, у другому кварталі рекламний бізнес Xiaomi не був ідеальним.
Щомісячна кількість активних користувачів Xiaomi MIUI досягає 547 мільйонів
Згідно з даними фінансового звіту, дохід від рекламного бізнесу Xiaomi у другому кварталі склав 4,5 мільярда юанів, що на 0,6% більше, ніж минулого року; головним чином це пов’язано зі скороченням внутрішнього доходу від попередньо встановленої реклами, отриманого бюджетами рекламодавців, і коливаннями постачі мобільних телефонів.
Проте на світових ринках дохід від реклами стрімко зріс, при цьому річний приріст склав понад 50%. Що пов’язано з розширенням закордонних ринків Xiaomi та поглибленням контент-послуг.
Xiaomi сильно постраждала від падіння попиту на ринку смартфонів. Як показав останній фінансовий звіт компанії, її чистий прибуток різко впав на неймовірні 83% до 204 мільйонів доларів. Це виявилося навіть нижче власних прогнозів компанії.
Водночас виторг впав набагато менше, на 20% — до 10,3 мільярда доларів. І це незначно, але вище прогнозів.
У Китаї постачання смартфонів Xiaomi в минулому кварталі впали на 22%, тоді як загальний ринок впав на 14,7%. Найзначнішим серед лідерів ринку стало падіння Xiaomi. Xiaomi також зазнала критики в Індії, де уряд вирішив заборонити китайським виробникам смартфонів продавати пристрої до 150 доларів. Правда, це ще не встигло вплинути на бізнес Xiaomi.