Каталог ігор Netflix збільшиться вдвічі

За словами аналітиків Apptopia, Netflix прагне розширити свою присутність на ігровому ринку, подвоївши свій портфель пропозицій до кінця 2022 року. Компанія почала поширювати продукти з нової для себе категорії з листопада минулого року. Ми говоримо про ігри Netflix.

За матеріалами звіту Apptopia наразі передплатники встановили понад 23,3 мільйона мобільних розваг Netflix. В середньому іграми користуються близько 1,7 мільйона користувачів на день. Що становить менш як 1% від 221-мільйонної аудиторії сервісу.

Важливість ігор для загальної стратегії Netflix зросла в останні місяці, оскільки компанія почала стикатися з посиленням конкуренції за увагу користувачів. У другому кварталі цього року Netflix довелося повідомити про втрату майже 1 мільйона передплатників. Тоді як у першому кварталі база скоротилася на 200 тисяч підписників.

Netflix Games нарощує свої зусилля, але мало учасників беруть участь

Netflix

«Однією з багатьох переваг Netflix у реалізації цієї стратегії є здатність підвищити зацікавленість після того, як шоу вперше з’явиться на платформі», — сказав старший аналітик DA Davidson Том Форте.

Торік у листі до акціонерів керівництво Netflix назвало Epic Games і TikTok одними зі своїх головних конкурентів у боротьбі за час, який люди можуть витратити на розваги. Зараз в каталозі ігор Netflix всього 24 пропозиції, але до кінця року ця цифра може зрости до 50.

Netflix також співпрацювала із третіми сторонами, щоб розширити свій портфель пропозицій, і минулого року придбала три студії розробки. Керівництво компанії не поспішає оприлюднювати дані про свої витрати на новому сегменті. За фінську студію Next Games довелося заплатити близько 72 мільйонів доларів.

«Ми будемо експериментувати та спробувати багато речей. Але я б сказав, що погляди, які ми дивимося на довгострокову нагороду, насправді більше зосереджені на нашій здатності створювати властивості, які мають зв’язок із всесвітами, персонажами та історіями, які ми будуємо».

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
1
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Каталог игр Netflix увеличится вдвое

По словам аналитиков Apptopia, Netflix стремится расширить свое присутствие на игровом рынке, удвоив свой портфель предложений к концу 2022 года. Компания начала распространять продукты из новой для себя категории с ноября прошлого года. Мы говорим об играх Netflix.

По материалам отчета Apptopia подписчики установили более 23,3 миллиона мобильных развлечений Netflix. В среднем играми пользуются около 1,7 миллиона пользователей в день. Что составляет менее 1% от 221-миллионной аудитории сервиса.

Важность игр для общей стратегии Netflix выросла в последние месяцы, поскольку компания стала сталкиваться с ужесточением конкуренции за внимание пользователей. Во втором квартале этого года Netflix пришлось сообщить о потере почти одного миллиона подписчиков. В то время как в первом квартале база сократилась на 200 тысяч подписчиков.

Netflix Games наращивает свои усилия, но участников мало

Netflix

«Одним из многих преимуществ Netflix в реализации этой стратегии является способность повысить интерес после того, как шоу впервые появится на платформе», — сказал старший аналитик DA Davidson Том Форте.

В прошлом году в письме акционерам руководство Netflix назвало Epic Games и TikTok одними из своих главных конкурентов в борьбе за время, которое люди могут потратить на развлечения. Сейчас в каталоге игр Netflix всего 24 предложения, но к концу года эта цифра может возрасти до 50-ти.

Netflix также сотрудничала с третьими сторонами, чтобы расширить свой портфель предложений, и в прошлом году приобрела три студии разработки. Руководство компании не спешит публиковать данные о своих расходах на новом сегменте. За финскую студию Next Games пришлось заплатить около 72 миллиона долларов.

«Мы будем экспериментировать и попробовать многое. Но я бы сказал, что взгляды, которыми мы смотрим на долгосрочную награду, действительно больше сосредоточены на нашей способности создавать свойства, которые имеют связь со вселенными, персонажами и историями, которые мы строим».

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua