За словами аналітиків Apptopia, Netflix прагне розширити свою присутність на ігровому ринку, подвоївши свій портфель пропозицій до кінця 2022 року. Компанія почала поширювати продукти з нової для себе категорії з листопада минулого року. Ми говоримо про ігри Netflix.
За матеріалами звіту Apptopia наразі передплатники встановили понад 23,3 мільйона мобільних розваг Netflix. В середньому іграми користуються близько 1,7 мільйона користувачів на день. Що становить менш як 1% від 221-мільйонної аудиторії сервісу.
Важливість ігор для загальної стратегії Netflix зросла в останні місяці, оскільки компанія почала стикатися з посиленням конкуренції за увагу користувачів. У другому кварталі цього року Netflix довелося повідомити про втрату майже 1 мільйона передплатників. Тоді як у першому кварталі база скоротилася на 200 тисяч підписників.
Netflix Games нарощує свої зусилля, але мало учасників беруть участь
«Однією з багатьох переваг Netflix у реалізації цієї стратегії є здатність підвищити зацікавленість після того, як шоу вперше з’явиться на платформі», — сказав старший аналітик DA Davidson Том Форте.
Торік у листі до акціонерів керівництво Netflix назвало Epic Games і TikTok одними зі своїх головних конкурентів у боротьбі за час, який люди можуть витратити на розваги. Зараз в каталозі ігор Netflix всього 24 пропозиції, але до кінця року ця цифра може зрости до 50.
Netflix також співпрацювала із третіми сторонами, щоб розширити свій портфель пропозицій, і минулого року придбала три студії розробки. Керівництво компанії не поспішає оприлюднювати дані про свої витрати на новому сегменті. За фінську студію Next Games довелося заплатити близько 72 мільйонів доларів.
«Ми будемо експериментувати та спробувати багато речей. Але я б сказав, що погляди, які ми дивимося на довгострокову нагороду, насправді більше зосереджені на нашій здатності створювати властивості, які мають зв’язок із всесвітами, персонажами та історіями, які ми будуємо».