TikTok зміг досягти успіху, оскільки він був першим, хто запропонував блогерам публікувати короткі відео на платформі, яка призначена лише для цієї мети. Ми маємо на увазі, що якщо Instagram призначений для фотографій, то YouTube для довгого відео, Twitter для коротких статусів, а TikTok для коротких відео. Це всі знають. І всі люблять дивитися короткі відео. Але є багато користувачів, які шукають музику на цій платформі. Тому для цього вирішили запустити новий сервіс. Він буде називатися TikTok Music.
Ми знаємо, що материнська компанія TikTok, ByteDance, у травні подала заявку на торговельну марку до Бюро патентів і торгових марок США для «TikTok Music». Як показує інформація про реєстрацію, ця послуга дозволить користувачам купувати, відтворювати, ділитися та завантажувати музику. Водночас вони зможуть створювати, ділитися та рекомендувати списки відтворення, коментувати музику та, звичайно, транслювати аудіо та відео в прямому ефірі.
TikTok Music — не перший музичний додаток ByteDance
Насправді ByteDance має досвід трансляції музики. Пару років тому він випустив додаток для потокової передачі музики Resso в Індії, Бразилії та Індонезії. Зараз ми розуміємо, що це був пілотний проєкт. Ми маємо на увазі, що «TikTok Music» успадкує багато функцій від Resso, ймовірно, ті, які вважаються більш корисними. Наприклад, TikTok Music матиме можливість створювати списки відтворення, ділитися піснями в соціальних мережах і взаємодіяти зі спільнотою програми.
Наявність кількох додатків дуже вигідно для будь-якої компанії. Найкращий приклад стосується Facebook та Instagram. Що стосується Resso, у TikTok Brazil є кнопка, яка перенаправляє користувачів на Resso, щоб вони могли прослухати повну версію пісні, яка їх цікавить. Завдяки таким рухам користувачі залишатимуться в одній екосистемі.
З моменту запуску Resso може значно зрости. Зараз кількість користувачів в Індії, Бразилії та Індонезії перевищує 40 мільйонів. як раніше повідомлялося інсайдером, щомісячна кількість активних користувачів Resso зросла на 304% з січня 2021 по січень 2022 лише в Індії. Для порівняння, зростання Spotify склало лише 38%.