За даними інтернет-джерел, Apple має намір збільшити кількість реклами, що показується користувачам магазину цифрового контенту App Store. Оголошення незабаром з’являться в розділі «Сьогодні» та на окремих сторінках програми.
Згідно зі звітом, оголошення в розділі «Сьогодні» будуть показуватися у великому форматі, як і інші елементи цього блоку. При цьому на них будуть позначки, які допоможуть зрозуміти, що це реклама. Оголошення на сторінках окремих програм показуватимуться під полем «Вам також може сподобатися», де будуть програми, схожі на ту, яку ви зараз переглядаєте. Як і під час пошуку в App Store, реклама на сторінці додатка буде виділена синім кольором, щоб відрізнити її від інших рекомендацій.
Apple має намір розмістити рекламу на сторінці Today в App Store
«Пошукова реклама Apple надає можливості розробникам будь-якого розміру розвивати свій бізнес. Як і інші наші рекламні пропозиції, ці нові місця розміщення оголошень побудовані на тій самій основі — вони міститимуть вміст лише зі сторінок продуктів App Store, затверджених програмами, і відповідатимуть до таких же суворих стандартів конфіденційності».
Ми припускаємо, що в тестовому режимі нові рекламні блоки будуть доступні в App Store найближчим часом. Нагадаємо, Apple вперше почала показувати рекламний контент у своєму магазині додатків у 2016 році, а пізніше стала запитувати у користувачів дозвіл на показ персоналізованої реклами. Поява нових рекламних блоків свідчить про те, що Apple шукає нові способи заробити на App Store і реклама може стати більш важливим сегментом бізнесу компанії в майбутньому.
Apple нещодавно опублікувала звіт за підсумками третього кварталу 2022 фінансового року, який завершився 25 червня для нього. І це був ще один рекордний квартал для компанії. Дохід склав 83 мільярди доларів, що на 2% більше, ніж роком раніше. При цьому, що цікаво, виторг від продажів пристроїв практично не змінилася і навіть трохи знизився, з 63,95 до 63,36 млрд доларів. Зате виторг від послуг зріс з 17,5 до 19,6 млрд доларів.