Стало відомо, що користувачі соціальної мережі Instagram незабаром зможуть здійснювати покупки у малого бізнесу прямо в чатах. Про це повідомляє в інформаційному агентстві Reuters з посиланням на заяву Meta Platforms, власника Instagram.
За наявними даними, користувачі додатка Instagram просто пишуть повідомлення компанії, додають відповідні налаштування, якщо необхідно, і оформляють замовлення в чаті. Після оформлення замовлення користувач зможе відстежувати його в чаті, та поставити додаткові запитання продавцю, якщо це необхідно. Також ви можете оплатити замовлення за допомогою платіжної системи Meta Pay. У яких країнах можливість робити покупки в чатах Instagram з’явиться першими, не уточнюється.
Instagram дозволить користувачам робити покупки безпосередньо в розмовах.
Нова функція є частиною ширших зусиль Meta щодо електронної комерції. Ще у 2020 році гігант соціальних мереж запустив Shops, щоб дозволити користувачам купувати різні товари у Facebook та Instagram. Оскільки додаток Instagram настільки популярний у всьому світі, можна з упевненістю припустити, що можливість робити покупки в чатах стане дуже популярною функцією.
У нещодавньому оновленні в Twitter генеральний директор Instagram Адам Моссері розповів про нові можливості для творців Instagram з платними передплатниками. У програмі передплатників творці Instagram можуть стягувати зі своїх підписників щомісячну підписку за доступ до ексклюзивного вмісту в програмі соціальних мереж.
За словами Моссері в відео, яке поширили в Twitter, користувачі зможуть організовувати приватні розмови, де вони зможуть спілкуватися з підписниками. У розмові може брати участь до 30 учасників.
Також тепер можлива пряма публікація відео та постів для підписників; і ці публікації також відображатимуть значок передплатника. Творці, які підписалися на матеріали, тепер мають у своїх профілях опцію «Домашня сторінка для підписників», щоб їхні шанувальники могли переглядати ексклюзиви або підписатися, щоб стати передплатником.
У січні Instagram запустив підписки з можливостями для відео в реальному часі та історій, які бачать лише платні підписники. Крім того, передплатники, які відповідають на публікації, мають значок біля свого імені.