Кілька років тому Netflix став гігантом сервісів потокового відео. Однак конкуренція прийшла в сильній формі. Зараз існує безліч платформ, які пропонують високоякісний контент і більше переваг. У Netflix все ще є архаїчна модель із базовою підпискою без якості Full HD і 4K. Компанія також підняла ціни в останні роки, в той час, як конкурентам вдалося запропонувати таку ж послугу набагато дешевше. Наслідки? Велика «Н» втрачає передплатників останніми місяцями. На це є кілька причин, наприклад, зміна пріоритетів окремих клієнтів в умовах світової економічної кризи та інфляції. Netflix має відреагувати, і окрім звинувачення в «спільному використанні облікових записів», компанія планує новий дешевший рівень членства з підтримкою реклами. Компанія розраховуватиме на те, що Microsoft прискорить цей план.
Microsoft і Netflix об’єднаються, щоб запропонувати дешевший рівень реклами на платформі великого «N».
Велика N щойно оголосила, що Microsoft буде її «глобальним партнером з рекламних технологій і продажів». Головний операційний директор і CPO Netflix Грег Пітерс стверджує: «Майкрософт має доведену здатність задовольняти всі рекламні потреби», працюючи над пропозицією з підтримкою реклами. Корпорація Майкрософт також пропонує «гнучкість для впровадження інновацій з часом як у сфері технологій, так і в частині продажів».
Между тем, Михаил Парахин, президент Web Experiences в Microsoft, сообщает, что вся реклама на Netflix будет доступна через платформу компании. «Маркетологи, которые обращаются к Microsoft для своих рекламных потребностей, получат доступ к аудитории Netflix».
По словам как Netflix, так и Microsoft, партнерство все еще в начале. Потому работы очень много. Таким же образом обе компании будут изучать рынок. Однако они заявляют, что “интересно работать вместе”. Однако ни один из них не раскрыл возможную дату запуска нового уровня. Очевидно, Netflix не спешит по поводу своего членства в рекламном ряду. Возможно компания теряет подписчиков, но мы предполагаем, что она уверена, что нового уровня будет достаточно, чтобы отвоевать ее базу пользователей.