Netflix отримає допомогу від Microsoft

Кілька років тому Netflix став гігантом сервісів потокового відео. Однак конкуренція прийшла в сильній формі. Зараз існує безліч платформ, які пропонують високоякісний контент і більше переваг. У Netflix все ще є архаїчна модель із базовою підпискою без якості Full HD і 4K. Компанія також підняла ціни в останні роки, в той час, як конкурентам вдалося запропонувати таку ж послугу набагато дешевше. Наслідки? Велика «Н» втрачає передплатників останніми місяцями. На це є кілька причин, наприклад, зміна пріоритетів окремих клієнтів в умовах світової економічної кризи та інфляції. Netflix має відреагувати, і окрім звинувачення в «спільному використанні облікових записів», компанія планує новий дешевший рівень членства з підтримкою реклами. Компанія розраховуватиме на те, що Microsoft прискорить цей план.

Microsoft і Netflix об’єднаються, щоб запропонувати дешевший рівень реклами на платформі великого «N».

Велика N щойно оголосила, що Microsoft буде її «глобальним партнером з рекламних технологій і продажів». Головний операційний директор і CPO Netflix Грег Пітерс стверджує: «Майкрософт має доведену здатність задовольняти всі рекламні потреби», працюючи над пропозицією з підтримкою реклами. Корпорація Майкрософт також пропонує «гнучкість для впровадження інновацій з часом як у сфері технологій, так і в частині продажів».

Netflix

Между тем, Михаил Парахин, президент Web Experiences в Microsoft, сообщает, что вся реклама на Netflix будет доступна через платформу компании. «Маркетологи, которые обращаются к Microsoft для своих рекламных потребностей, получат доступ к аудитории Netflix».

По словам как Netflix, так и Microsoft, партнерство все еще в начале. Потому работы очень много. Таким же образом обе компании будут изучать рынок. Однако они заявляют, что “интересно работать вместе”. Однако ни один из них не раскрыл возможную дату запуска нового уровня. Очевидно, Netflix не спешит по поводу своего членства в рекламном ряду. Возможно компания теряет подписчиков, но мы предполагаем, что она уверена, что нового уровня будет достаточно, чтобы отвоевать ее базу пользователей.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
2
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 1 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Netflix получит помощь от Microsoft

Несколько лет тому назад Netflix стал гигантом сервисов потокового видео. Однако конкуренция пришла в сильной форме. Сейчас существует множество платформ, предлагающих высококачественный контент и больше преимуществ. В Netflix все еще есть архаическая модель с базовой подпиской без качества Full HD и 4K. Компания также подняла цены в последние годы, в то время как конкурентам удалось предложить такую ​​же услугу гораздо дешевле. Последствия? Большая “Н” теряет подписчиков в последние месяцы. Этому есть несколько причин, например, изменение приоритетов отдельных клиентов в условиях мирового экономического кризиса и инфляции. Netflix должен отреагировать, и кроме обвинения в «совместном использовании аккаунтов» компания планирует новый более дешевый уровень членства с поддержкой рекламы. Компания будет рассчитывать на то, что Microsoft ускорит этот план.

Microsoft и Netflix объединятся, чтобы предложить более дешевый уровень рекламы на платформе большого «N»

Большая N только что объявила, что Microsoft будет ее «глобальным партнером по рекламным технологиям и продажам». Главный операционный директор и CPO Netflix Грег Питерс утверждает: «Майкрософт обладает доказанной способностью удовлетворять все рекламные потребности», работая над предложением с поддержкой рекламы. Корпорация Майкрософт также предлагает «гибкость для внедрения инноваций с течением времени как в сфере технологий, так и в части продаж».

Netflix

Тим часом Михайло Парахін, президент Web Experiences у Microsoft, повідомляє, що вся реклама на Netflix буде доступна через платформу компанії. «Маркетологи, які звертаються до Microsoft для своїх рекламних потреб, матимуть доступ до аудиторії Netflix».

За словами як Netflix, так і Microsoft, партнерство все ще на початку. Тому роботи дуже багато. Таким же чином обидві компанії вивчатимуть ринок. Однак вони заявляють, що «цікаво працювати разом». Однак жоден із них не розкрив можливу дату запуску нового рівня. Очевидно, Netflix не поспішає щодо свого членства в рекламному ряду. Можливо, компанія втрачає передплатників, але ми припускаємо, що вона впевнена, що нового рівня буде достатньо, щоб відвоювати її базу користувачів.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 1 з 5 )
GizChina.Com.Ua