TikTok призупинить суперечливу «персоналізовану» рекламу в Європі

Популярна китайська платформа коротких відео TikTok була центром кількох суперечок у галузі. Проте компанія робить усе, щоб триматися на своєму. Згідно з повідомленнями, TikTok нарешті погодився призупинити оновлення, спочатку заплановане на завтра. Компанія призупинить «персоналізовану» рекламу в Європі через суперечки навколо оновлення. У Європі точаться суперечки щодо політики конфіденційності. Це означає, що платформа більше не вимагає від користувачів погоджуватися на відстеження, щоб отримувати цільову рекламу.

Перезапуск TikTok India

Головний регулятор ЄС вивчає, чи відповідають поправки правилам захисту даних ЄС. Вчора італійська служба захисту даних винесла офіційне попередження TikTok. The Італійський наглядовий орган заявив, що запланований перехід від запиту згоди користувачів на показ «персоналізованої» реклами до твердження, що вона може ґрунтуватися на «законних інтересах», порушить Директиву країни щодо електронної конфіденційності. Наглядовий орган стверджує, що, на його думку, це також порушує Загальний регламент ЄС із захисту даних (GDPR).

«Персоналізована» реклама в Європі може порушувати кілька законів

Відповідно до законодавства ЄС, щоб законний інтерес був дійсною правовою основою для обробки персональних даних, обробник даних повинен провести серію тестів, щоб оцінити, чи існує законна мета обробки. Крім того, він також повинен враховувати права і свободи осіб, інформація яких стосуватиметься. Таким чином, для TikTok буде величезним завданням використовувати законні інтереси для показу поведінкової реклами.

Італійські регулятори повідомили Ірландську комісію із захисту даних (DPC) про можливе порушення TikTok правил щодо даних ЄС. Тепер TikTok погодився призупинити зміну для аналізу DPC. У ньому додається, що проблема стосується всіх інших регуляторів даних у 27 країнах-членах ЄС.

Окремо експерти з конфіденційності сумніваються в доречності поведінкової реклами TikTok. З усім тим TikTok все ще захищає свою рекламну програму, кажучи: «Ми вважаємо, що персоналізована реклама забезпечує найкращий досвід у програмі для нашої спільноти, прагнемо поважати конфіденційність наших користувачів, бути прозорими щодо нашої практики конфіденційності та дотримуватися всіх відповідних правила».

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
1
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 5 з 5 )
GizChina.Com.Ua