Це новина, яка може викликати посмішку у бренду Apple на азіатському ринку. У той час як Apple переживає кілька затримок доставлення через блокування Китаю та глобальну нестачу компонентів під час китайського фестивалю 6.18 продажі iPhone від Apple у країні показали чудові результати.
Фестиваль 6.18 — подія, яку не можна пропустити в Китаї. Якщо в Сполучених Штатах є Чорна п’ятниця, Кіберпонеділок або навіть Amazon Prime Day, китайський 6.18 може принести більше доходу, ніж три згадані американські події. Цей фестиваль триває 18 днів у червні, і компанії електронної комерції отримують значну частину свого річного доходу від цієї події.
Цей факт не буде заперечувати Apple, яка щойно стала великим переможцем цього гігантського фестивалю покупок, продавши мільйони своїх iPhone.
На щорічній торговій події в Китаї було продано 14 мільйонів смартфонів; за оцінками, на iPhone від Apple припадає половина цього. У попередні роки Apple також добре показала себе на фестивалі 6.18. Але за 2022 рік джерела вказують, що таким чином американський гігант продав 7 мільйонів смартфонів, які були продані в цілому.
iPhone: Apple продає 50% усіх смартфонів на китайському фестивалі онлайн-покупок 6.18
Дослідницька компанія Strategy Analytics уточнює, що «Apple зміцнила своє лідерство завдяки дивовижним результатам під час фестивалю 6.18 цього року». Аналітик компанії навіть повідомляє, що «Apple перевершила ринок, продавши майже 7 мільйонів iPhone».
За оцінками Strategy Analytics, оборот Apple завдяки цьому фестивалю склав 6,3 мільярда доларів. Також зазначивши, що американська компанія «домінувала в усіх китайських інтернет-магазинах, які брали участь у фестивалі покупок» і що він посів «перше місце за часткою доходу на всіх основних торгових онлайн-платформах країни».
Після Apple, Xiaomi займає друге місце і захопила 30% ринку, цей показник трохи знизився у порівнянні з 32%, яких компанія досягла минулого року. Нарешті, Honor, яка щойно представила свій абсолютно новий Honor 70, замикає подіум з 10% ринку. Ця цифра зростає, оскільки компанія захопила 6% ринку у 2021 році.