Як повідомляє Nikkei Asia, Sony Group провела чергові збори акціонерів у Мінато-ку, Токіо. Голова та президент Кенічіро Йосіда сказав: «Якщо запустити чисто електричний автомобіль у 2025 році — він буде надійним». Один акціонер сказав: «Мобільність відрізняється від мобільних ігор, і безпека дуже важлива. Оскільки ви хочете долучитися до цієї сфери, ви повинні бути морально готові вийти та взяти на себе відповідальність». Йошіда заявив, що «основним органом впровадження повних електромобілів є компанія, яку спільно фінансують Sony та Honda. Компанія несе основну відповідальність і необхідно вжити достатніх заходів щодо безпеки.
З моменту заснування Sony існувало неписане правило, згідно з яким вона «не займається продуктами, пов’язаними з людським життям». Останніми роками компанія наважилась на такі сфери, як медичний бізнес і чисто електричні транспортні засоби, де ставлення змінюється. «Sony зараз займається медичними пристроями, включаючи ендоскопи (розроблені спільно з Olympus) та клітинні аналізатори», — сказав Йошіда. «Що стосується медичної допомоги, ми також гарантуємо безпеку».
Sony розглядає мобільні інструменти як сферу зростання. У 2022 році вона спільно з Honda інвестує в створення компанії «Sony Honda Mobility». Згідно з офіційним графіком, перший автомобіль з’явиться на ринку у 2025 році. Якщо все піде за планом, то через три роки компанія матиме електромобілі та інші послуги.
На тлі швидкого переходу у світі від локомотивів внутрішнього згоряння до чисто електричних транспортних засобів залишаються проблеми з безпекою. З кінця 2021 року навіть Tesla, найбільша у світі компанія з виробництва електромобілів, здійснила масштабне відкликання (перероблення та безкоштовний ремонт) у США та Китаї.
Ринок автомобілів обвалиться, якщо ціни на електромобілі не будуть знижені, — попереджає Stellantis
Останній звіт про електромобілі – це попередження від четвертого за величиною автовиробника Stellantis. За даними італо-американського конгломерату, коли Європа повністю переходить на електромобілі, нинішні електромобілі все ще надто дорогі. Таким чином, якщо ціна істотно не знизиться, це призведе до величезної кризи всього автопрому.
Головний виробничий директор Stellantis Арно Дебоф заявив у середу, що компанія прагне знизити вартість виробництва електромобілів на 40% до 2030 року. Крім того, група планує виробляти деякі запчастини власними силами й змусити постачальників знизити ціни. їх продукції. Крім того, Stellantis розробляє п’ять великих заводів по виробництву батарей у Північній Америці та Європі з потужністю 400 гігават/год до 2030 року.
Ринок впаде
Дебьоф сказав в інтерв’ю, що ринок впаде, якщо електромобілі не знизять ціну. Це величезний виклик. Сьогодні ціни на електромобілі ростуть стрімкими темпами. Tesla істотно підняла ціни на повністю електричні транспортні засоби на ринку США, Rivian і Ford зробили аналогічне підвищення цін.
Stellantis планує запустити понад 75 повністю електричних моделей протягом десятиліття та реконструювати принаймні деякі французькі автомобільні заводи для виробництва електромобілів. Цього місяця Stellantis Group інвестувала 33 мільйони євро у два зі своїх глобальних центрів тестування автомобілів, щоб створити першокласну продуктивність електромобілів і освоїти найвищий рівень технологій автономних транспортних засобів. Однак компанія пообіцяла покладатися на програмне забезпечення та послуги. Він також буде покладатися на додатковий дохід від деяких автомобілів преміумкласу, щоб підтримувати значний дохід і прибуток.
Більшість виробників, швидше за все, повинні будуть перейти на виробництво електромобілів протягом десятиліття або близько того, оскільки ЄС агресивно штовхає автомобільну промисловість до відмови від викопного палива. З усім тим, виконавчий директор Stellantis Карлос Таварес сказав: «Схоже, політикам у ЄС байдуже, чи мають автовиробники достатньо сировини для підтримки переходу». Таварес додає, що компанія не виключає придбання шахт для забезпечення постачання.