Система охолодження оновленого 13-дюймового MacBook Pro на базі процесора Apple M2 не дуже ефективно справляється з інтенсивними навантаженнями. Такий висновок прийшов після огляду нового ноутбука, проведеного порталом NotebookCheck.
Джерело зазначає, що в цілому MacBook Pro 13″ став швидшим свого попередника на чипі Apple M1. Однак це в основному пов’язано з вищими частотами нового чипа Apple M2, який є кращим, але загалом використовує ту ж 5-нм техніку. Новий процесор також має більше інтегрованих графічних блоків, що призводить до збільшення не тільки продуктивності, але й у споживаній потужності мікросхеми.
Новий 13-дюймовий MacBook Pro, як і його попередник 2020 року, має активну систему охолодження. Однак у другого не було проблем з охолодженням процесора Apple M1, зазначає оглядач. У нового ноутбука також немає проблем з охолодженням, але рівно до того моменту, коли всі компоненти Apple M2 будуть у використанні; тобто не тільки його обчислювальні ядра, а й графіку.
Система охолодження нового MacBook Pro 13 з Apple M2 викликає сумніви
Процесорний блок Apple M2 з обчислювальними ядрами споживає близько 20 Вт енергії, а вбудована графіка споживає ще 13,5 Вт. При одночасному запуску стрес-тестів обох компонентів споживана потужність мікросхеми зростає до 35 Вт. Для системи охолодження ноутбука це стає непростим завданням навіть попри те, що його вентилятор дуже швидко набирає максимальну швидкість близько 7300 об/хв. Хоча споживання процесора в цей момент автоматично скидається до 28-30 Вт, температура чіпа досягає 98 градусів за Цельсієм.
Джерело зазначає, що такі умови роботи є екстремальним сценарієм, але ці спостереження змушують задуматися про ефективність охолодження нового MacBook Air, також заснованого на Apple M2, але з повністю пасивною системою охолодження. Джерело зазначає, що більшість користувачів не постане перед труднощами при звичайному щоденному використанні ноутбука. Однак про максимальну продуктивність нового Air можна забути; якщо ноутбук використовується тривалий час при важких завданнях. Джерело нагадує, що у моделі MacBook Air на базі Apple M1 також були проблеми з дроселем; але з Apple M2 ситуація може бути серйознішою, оскільки новий чіп має вищу енергоспоживання.