Мета, компанія, раніше відома як Facebook, внесла новий перегляд своїх умов обслуговування та оновила політику конфіденційності з метою «спростити розуміння та показати новітні продукти, які ми пропонуємо».
Ми переписали та переробили нашу Політику конфіденційності, щоб було легше зрозуміти те, як ми використовуємо вашу інформацію. Наші Умови використання оновлюються, щоб краще пояснити, що очікується від нас та тих, хто користується нашими платформами.
Це стосується, зокрема, Facebook, Instagram та Messenger, але інших служб, такі як WhatsApp, Workplace або Messenger Kids, не стосуються, оскільки вони мають свою політику конфіденційності.
Ось що вам потрібно знати про нову оновлену політику конфіденційності Meta
Компанія наполягає, що зміни мають форму, а не суть, виділення деяких рядків жирним шрифтом, додавання підписів та ілюстрацій замість того, щоб подавати цю інформацію як стіну тексту. Результат все ще виглядає як великі фрагменти тексту, але він покликаний заспокоїти регуляторів у всьому світі, які уважніше стежать за тим, як платформи соціальних мереж інформують споживачів.
Meta уточнює, що «Хоча текст у багатьох місцях виглядає по-різному, Meta не збирає, не використовує та не ділиться вашими даними по-новому на основі цього оновлення політики, і ми все одно не продаємо вашу інформацію», – йдеться у пресрелізі компанії.
Цікаво, що Meta стверджує, що не збирає ваші дані «по-новому», що вказує на те, що компанія продовжує збирати ваші дані, як і дотепер. До речі, якщо ви не знаєте, що станеться з вашою особистою інформацією після її збору, то нещодавно злита внутрішня інформація говорить про те, що компанія також цього не знає.
Наразі компанію все ще чекає судовий процес, який може коштувати їй 2,8 мільярда євро. І вона сподівається, що ця нова, чіткіша політика конфіденційності допоможе уникнути штрафів у майбутньому.