Особливість системи автономного керування Tesla, автопілот, піддається ретельній перевірці в Німеччині. В даний час посилюється глобальний контроль регулюючих органів щодо технології допомоги водієві Tesla.
Німецька газета Bild процитувала представника Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA), який заявив, що KBA вивчає функцію автоматичної зміни смуги руху Tesla і з’ясовує, чи схвалено її для використання в Європі. У той же час, KBA також перебуває в контакті з голландським автомобільним агентством, відповідальним за затвердження автомобілів Tesla для продажу в Європі.
Зростання контролю з боку регуляційних органів створює ризики для комерціалізації технології безпілотних автомобілів Tesla. Минулого тижня Національна адміністрація безпеки дорожнього руху розпочала друге розслідування можливих недоліків в автопілоті. Останнє розслідування у Німеччині посилює регулятивні перешкоди, з якими Tesla стикається у країні. Перший завод Tesla в Європі, неподалік Берліна, працював повільніше, ніж очікувалося, через негативну реакцію з боку екологічних груп, стурбованих використанням води та дикою природою.
Не дивно, що Тесла стикається з цими перевірками у різних регіонах. Регулятори повинні переконатися, що автопілот Tesla безпечний і не шкодить людям.
Tesla завоювала 10,5% частки на автомобільному ринку Каліфорнії у четвертому кварталі 2021 року
Нещодавно дані про продаж Tesla в США стали громадським надбанням. Тепер погляньмо на четвертий квартал 2021 року та весь 2021 рік. У порівнянні з іншими автомобільними компаніями, Tesla непогано справляється зі своїм завданням. На рахунку компанії 10,5% усіх продажів автомобілів у Каліфорнії у четвертому кварталі 2021 року у порівнянні з 4,8% у четвертому кварталі 2020 року. У четвертому кварталі 2020 року було 21290 реєстрацій. Проте кількість реєстрацій у четвертому кварталі 2021 року сягнула 39 040.
У четвертому кварталі 2021 року провідним автомобільним брендом у Каліфорнії була Toyota (з часткою ринку 16,3%), за нею слідували Tesla з 10,5% та Honda з 9,6%, але тільки Tesla була позитивною. Протягом усього року його ринкова частка становитиме 6,5% у 2021 році у порівнянні з 4,4% у 2020 році, при цьому загалом буде зареєстровано 121 080 реєстрацій.
Протягом 2021 року його частка ринку поступалася лише Toyota (18,1%), Honda (10,8%), Ford (7,9%) та Chevrolet (6,6%). Аналітики вважають, що це тенденція означає, що компанія може стати другим найбільш продаваним автомобільним брендом у Каліфорнії у 2022 році.
Це загальна картина ситуації у 2021 році та четвертому кварталі 2021 року. Як змінилася впізнаваність бренду на ринку? Як виявилося, у відсотковому відношенні компанія не сильно виросла, але, як і раніше, посідає друге місце. Нижче представлений графік на тему (ліворуч) та графік (праворуч), що показує частку ринку за брендами у 2021 р.