Microsoft пообіцяла не обмежувати стороннє ПЗ

Майкрософт опублікувала повідомлення в офіційному блозі, в якому нагадала про основні принципи розповсюдження програмного забезпечення для Windows. Компанія не збирається нічого змінювати в поточній моделі, як і раніше, надаючи розробникам можливість вибирати, як їм поширювати своє ПЗ і отримувати за це гроші. Розробники не будуть змушені або обмежені будь-чим. Однак ці принципи не застосовні до Xbox.

Windows була і залишається пропрієтарною, але відкритою платформою: кожен може розробляти для неї програми та поширювати їх у будь-який можливий спосіб. До них відносяться прямі завантаження із сайту, сторонні магазини додатків, такі як Steam та Epic, а також власний магазин Microsoft Store компанії. У своїй публікації в офіційному блозі компанія підтвердила прихильність до цих принципів і відсутність планів щось змінювати.

Причина звернення компанії до цієї теми очевидна: закриті та напівзакриті мобільні платформи викликають невдоволення населення, за яким слідує прийняття нових законів, що обмежують подібну практику. Активне обговорення питання почалося з судових позовів Epic Games до Google і Apple, які видалили гру Fortnite зі своїх магазинів програм у серпні 2020 року, оскільки розробник відмовився платити високі комісії за внутрішньоігрові покупки. Microsoft, однак, підкреслює, що прагнення компанії до відкритості не поширюється на Xbox, оскільки консоль є спеціалізованим обчислювальним пристроєм.

Microsoft пообіцяла не обмежувати стороннє ПЗ для Windows

Майкрософт

Актуальність теми також обумовлена ​​останніми діями Apple, яка після випуску комп’ютерів на власному Arm-чіпі стала підштовхувати розробників macOS до публікації програмного забезпечення у власному App Store. Microsoft також зробила кілька дивних дій з Windows 11 та браузером Edge. Це могло викликати сумніви в деяких користувачів. Тому компанія поспішила їх заспокоїти, опублікувавши склепіння принципів, яких обіцяла дотримуватися. Коротко їх можна сформулювати так:

  • Microsoft не заборонятиме сторонні платіжні системи для програмного забезпечення з Microsoft Store.
  • Microsoft не вимагатиме від розробників надання більш вигідних пропозицій додатків у Microsoft Store.
  • Компанія не заперечуватиме проти прямого контакту розробників та користувачів з питань ціноутворення; клієнти можуть вільно пропонувати інші продукти та послуги.
  • Windows продовжить підтримувати сторонні магазини програм, такі як Steam.
  • Вищезазначені принципи стосуються Microsoft Store для Windows, а не платформи Xbox.

Microsoft також зазначила, що як новий видавець ігор Call of Duty та багатьох інших, яких вона позбудеться після поглинання Activision Blizzard, компанія збереже їх доступними для PlayStation «на підставі чинних угод і в майбутньому». У підтримці консолей Nintendo компанія зацікавлена ​​так само. Смілива позиція для гравця, який готується стати одним із найбільших видавців ігор у світі.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 4 з 5 )
GizChina.Com.Ua