Sony опублікувала свій фінансовий звіт за третій квартал 2021 року фінансового року. Завдяки високим показникам кіно-, теле-, музичного, напівпровідникового та фінансового бізнесу виторг від продажів досяг 3031,3 млрд ієн (26,4 млрд доларів США), збільшившись у порівнянні з минулим роком на 13%. Операційний прибуток компанії за квартал склав 465,2 млрд ієн (4 млрд доларів). За винятком разових факторів, таких як частки участі в акціонерному капіталі, списання активів та витрати фонду COVID-19 (цього фінансового року та попереднього фінансового року), операційний прибуток за квартал збільшився на 15% у річному обчисленні. З усім тим, продажі Sony PS5 непогані з точки зору операційного прибутку.
Продажі всіх ігрових та мережевих послуг Sony становлять 813,3 млрд ієн (7,1 млрд доларів), що на 8% менше у річному обчисленні. Зниження було в основному пов’язане зі зниженням продажів обладнання та периферійних пристроїв, зниженням продажів сторонніх ігор (включаючи покупки у додатках) та продажів власних ігор. Проте операційний прибуток сегмента ігор та мережевих послуг збільшився на 121 мільярд ієн (1 мільярд доларів). В основному це пов’язано зі збитками від продажу Sony PS5 нижче за собівартість і скорочення витрат на управління продажами.
Крім того, Sony знизила прогноз продажів на 2021 фінансовий рік для свого сегменту ігор та мережевих послуг через нижчі, ніж очікувалося, продажі Sony PS5. Станом на 31 грудня 2021 року PS5 продали 17,2 мільйона одиниць. У третьому кварталі фінансового року Sony продала 200 000 одиниць PS4, 3,9 мільйона одиниць PS5, а ігор продано 92,7 мільйона копій (11,3 мільйона власних ігор). На цифрову версію гри припадає 62%. Sony PS+ має 48 мільйонів передплатників і 111 мільйонів активних користувачів на місяць.
Продажі Sony спочатку були сильними, а потім пішли на спад
Станом на червень минулого року сукупний продаж Sony PS5 в Японії перевищив 400 000 одиниць. Після перших 17 тижнів продажів PS5 (цифрова версія та версія на оптичних дисках) її продуктивність була перспективною. Згідно з ринковими даними, продажі Sony PS5 в Японії неухильно зростають. Щотижневий обсяг продажів становить близько 33 000 одиниць, що на 35% більше, ніж минулого тижня. Щотижневий обсяг продажів показує тенденцію до зростання вже третій тиждень поспіль. Продаж стандартної версії PS5 виріс на 40% до 30 117 одиниць, а цифрової версії виріс на 6% до 3721 одиниці.
Також варто згадати, що ігрова приставка Sony попереднього покоління PS4 все ще має певний обсяг продажів. Продажі моделей серії PS4 (включаючи PS4 Pro) у Японії також зросли на 9% до 3217 одиниць. У той час як продаж стандартної версії PS4 зріс на 9% до 3201 одиниці, версія для відтворення PS4 Pro 4K збільшила продажі на 14%.