Генеральний директор YouTube Сьюзан Войжитскі заявила у вівторок, що відеосервіс розвиватиметься, щоб допомогти творцям контенту отримати вигоду з таких технологій, як NFT. У своєму щорічному листі з викладом пріоритетів компанії Войжитськи не розповіла про конкретні плани щодо YouTube, але дала зрозуміти, що ресурс буде розвиватися в областях, що швидко набирають популярність, включаючи блокчейн і Web3.
«Торішні досягнення у світі криптовалют, невзаємозамінних токенів і навіть децентралізованих автономних організацій продемонстрували раніше неймовірну можливість зміцнити зв’язок між творцями контенту та їх шанувальниками», — сказала Войжитськи. «Ми завжди прагнемо розширити екосистему YouTube, щоб допомогти творцям контенту отримати вигоду з нових технологій, таких як NFT».
Войжітскі сказала, що YouTube черпає натхнення з «всього, що пов’язане з Web3». Термін Web3 найчастіше означає наступний крок в еволюції Інтернету. На думку прихильників Web3, Інтернет майбутнього має ґрунтуватися на таких речах, як технологія блокчейну, криптографія та децентралізовані платформи. Це зовсім інший продукт, ніж поточна модель Інтернету, в якому за останнє десятиліття домінували Google та кілька інших великих компаній.
Войжітскі також сказала, що YouTube планує приділяти більше уваги подкастам, що дасть творцям контенту більше можливостей для взаємодії з передплатниками. Крім того, вона повідомила, що Shorts, платформа коротких відео, створена для конкуренції з TikTok, набрала 5 трлн переглядів з моменту свого запуску у 2020 році. Войжітскі сказала, що компанія зараз знаходиться на ранніх стадіях тестування того, як інструменти для покупок можуть бути частиною Shorts.
Лист генерального директора YouTube закінчився побоюваннями щодо посиленого контролю діяльності Google з боку регулювальних органів. Вона вважає, що більш жорстке регулювання може мати непередбачені наслідки, які негативно позначаться на спільноті авторів контенту.
YouTube обжене Netflix у 2022 році й стане «медіакоролем»
Нині Netflix у всіх на слуху. Але це не єдина служба потокового мультимедіа. Відповідно до Tom’s Guide, список найкращих стрімінгових сервісів зараз очолює HBO Max. Netflix знаходиться на другому місці. Не дивно, що Disney Plus посідає третє місце. Ну а ознайомитися зі списком можна, дотримуючись посилання на сайт. Однак невдовзі все може змінитися. Як повідомляє Business Insider з посиланням на Mirabaud Equity Research, YouTube, що швидко росте, повинен замінити Netflix у 2022 році та стати найбільшим постачальником послуг потокового мультимедіа.
Ми розуміємо, що YouTube та Netflix мають лише кілька спільних рис. На додаток, якщо YouTube — це платформа для соціальних мереж, то Netflix спеціалізується на зовсім інших видах послуг. Але акцент YouTube на відеоконтент робить його сильним конкурентом потоковим провайдерам, включаючи Netflix. Аналітик Mirabaud Equity Research Ніл Кемплінг сказав, що хоча Netflix вже давно є лідером у цій галузі з точки зору доходів — зростання YouTube має перевершити Netflix цього року.