Нещодавно з Китаю надійшло кілька повідомлень про те, що серія iPhone 13 має проблему у вигляді рожевого екрану. У повідомленнях стверджується, що вона не може бути вирішена перезавантаженням смартфона чи оновленням системи. Крім того, є скарги на те, що рожевий екран супроводжується різним ступенем затримки, ретроспективними кадрами, автоматичним перезапуском та іншими проблемами.
Що стосується нових актуальних проблем, Apple має офіційну відповідь. Офіційна служба підтримки клієнтів Apple заявила: «Ми не отримували відповідних повідомлень про те, що це апаратна проблема. Тому що така ситуація зазвичай виникає через зависання системи».
Ця заява означає, що Apple погоджується з тим, що ця проблема пов’язана з програмним забезпеченням. Крім того, Apple пропонує користувачам створювати резервні копії своїх даних та оновлювати систему до останньої версії. Компанія рекомендує це, щоб виключити будь-який випадок несумісності, який може викликати такі проблеми. Проблема з рожевим екраном стосується iPhone 13, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max та інші моделі.
Однак, судячи з фотографій, опублікованих багатьма користувачами мережі, коли iPhone 13 входить у стан рожевого екрану, то він не є повноекранним, оскільки піктограми рядка стану системи та інша інформація залишаються на екрані. Існує висока ймовірність того, що за цю проблему відповідає помилка системного програмного забезпечення. Оновлення від Apple, мабуть, незабаром подбає про це.
На жаль, Apple не повідомила, коли вийде поновлення. З усім тим, iOS 15.3 знаходиться в розробці та містить виправлення для вразливості Safari. Однак ми не можемо сказати, чи вирішить це оновлення проблему з рожевим екраном.
Вразливість браузера Apple Safari призводить до витоку даних користувача
На вихідних з’явилися повідомлення про те, що помилка у рушії виведення WebKit браузера Safari може дозволити вебсайтам відстежувати історію переглядів користувачів. Ця помилка також дозволяє вебсайтам ідентифікувати інформацію через браузер. Простіше кажучи, помилка розкриває особу користувача через браузер Safari.
Тепер є офіційна відповідь від Apple щодо цього питання. Інформація WebKit показує, що Apple надає виправлення для цієї помилки. Проте компанія ще не випустила це оновлення для користувачів, оскільки вона хоче додати це рішення до нових версій оновлень macOS Monterey, iOS 15 та iPadOS 15.
WebKit — це рушій виведення сторінок з відкритим вихідним кодом для браузера Apple. Оскільки Apple вимагає, щоб браузери Chrome та Edge на iOS 15 та iPadOS 15 використовували цей рушій, це також може торкнутися користувачів, які не використовують Safari. Користувачам ранніх версій iOS не варто турбуватися, тому що ця проблема існує тільки в iOS 15 і пізніших версіях.