Згідно з опитуванням, проведеним The Washington Post, користувачі більше довіряють Amazon і Google, ніж Apple, коли справа стосується обробки їхніх особистих даних та онлайн-активності. При цьому переважна більшість опитаних не довіряють Facebook, TikTok та Instagram.
Коли справа доходить до конфіденційності, користувачі довіряють Amazon та Google більше, ніж Apple
В опитуванні The Washington Post взяли участь понад 1000 респондентів. Видання вирішило з’ясувати, наскільки користувачі довіряють Facebook, TikTok, Amazon, Instagram, WhatsApp, YouTube, Google, Microsoft і Apple, коли йдеться про безпеку даних користувача та конфіденційність мережної активності. Учасникам опитування було запропоновано схарактеризувати своє ставлення до кожної з компаній одним із наступних тверджень: «Я повністю довіряю», «Я довіряю», «Я трохи довіряю», «Я зовсім не вірю» та «У мене немає думки про цю компанію».
18% опитаних заявили, що «сильно довіряють» Apple, у той час, як Google та Amazon набрали по 14%. При цьому 26% респондентів дали оцінку Apple “Я довіряю”, а 39% і 34% респондентів відповідно описали своє ставлення до Amazon та Google цією заявою. Сума позитивних оцінок Apple становила 44%. Він відстає від Amazon та Google, яким довіряють 53% та 48% користувачів відповідно.
При цьому 40% респондентів не довіряють Apple та Amazon чи довіряють мало. Рейтинг недовіри очолює Facebook, з яким 72% респондентів побоюються ділитися особистою інформацією. Потім у нас є TikTok та Instagram, у яких 63% та 60% негативних оцінок відповідно. Інше опитування, проведене минулого тижня, показало, що багато хто вважає Meta найгіршою компанією 2021 року.
Yahoo! Фінанси назвали Meta найгіршою компанією року
Кожен грудень Yahoo! Фінанси обирають «Компанію року» за низкою параметрів, включаючи ринкові показники та інші досягнення — у 2021 році це звання належатиме Microsoft. Крім того, вони обрали «найгіршу компанію року», що спричинило найбільше розчарування громадськості.
Згідно з опитуванням 1,5 тис. респондентів, Meta (раніше Facebook) — найгірша компанія року. Серед причин, з яких виборці назвали Мету найгіршою, є цензура. За інформацією порталу Yahoo! Фінанси, ця думка належить прихильникам консервативних поглядів, оскільки вони вважають, що заявлена політика свободи слова насправді нечесна, і люди повинні мати можливість висловлювати будь-які думки. Водночас їхні противники, навпаки, звинувачують соцмережу і компанію, що за нею, у зростанні числа вкрай правих екстремістських поглядів. Крім того, платформа була предметом потурання поширенню дезінформації.