Протистояння LCD та OLED було гострішим та актуальнішим у перші дні дисплеїв зі світлодіодами, коли вони ще не були верхом досконалості. Але з роками вони еволюціонували і їхні ціни пішли вниз. Тепер OLED-панелі доступні у недорогих пристроях від Xiaomi та Samsung.
Серія Redmi K50 повернеться до сканера відбитків пальців під екраном
Тенденція до використання OLED тільки посилюватиметься, і на ринку почне з’являтися все більше і більше смартфонів з цим типом дисплея. Xiaomi також доклала руку до популяризації таких екранів, оскільки все частіше використовує OLED-панелі у своїх пристроях.
Повідомлялося, що компанія готує два смартфони середнього класу на базі Snapdragon 778G та OLED-дисплеїв з високою частотою оновлення. Джерело також підкреслює, що нові пристрої відрізнятимуться тонкими та легкими корпусами, а також отримають версію оптичного датчика відбитків пальців, вбудованого в екран.
Технологія сканера відбитків пальців на екрані все частіше з’являтиметься у пристроях під брендом Redmi, і смартфони серії Redmi K50 також отримають його. Всього в новому сімействі обіцяють три моделі, де топова буде нагороджена чипсетом Snapdragon 898, а два інших — скромнішим Snapdragon 888. Також вони пропонуватимуть швидку зарядку на 120 Вт, яка нещодавно дісталася пристрою середнього рівня — Redmi Note 11 Pro+.
Xiaomi продала понад 240 мільйонів смартфонів Redmi Note
Під час останньої презентації смартфонів Redmi Note 11 генеральний менеджер бренду Redmi Лу Вейбінг оголосив, що у всьому світі вже продано понад 240 мільйонів смартфонів Redmi Note. Примітно, що серія існує кілька років, але ще у травні бренд оголосив про продаж лише 200 мільйонів смартфонів цієї серії.
Таким чином, Xiaomi вдалося продати 40 мільйонів одиниць протягом останніх п’яти місяців, в середньому 8 мільйонів на місяць. Станом на листопад минулого року було продано 140 мільйонів смартфонів Redmi Note, у жовтні 2019 року — 100 мільйонів.
У майбутньому компанія щорічно представлятиме по два покоління Redmi Note. За деякими даними, пристрої цієї серії коштуватимуть у середньому 390 доларів, але моделі будуть і дорожчими, і дешевшими.
Глобальне розширення також сприяє поширенню роздрібної мережі Xiaomi. За словами Лу Вейбінга, який, крім управління Redmi, є президентом міжнародного підрозділу Xiaomi, до кінця цього місяця у світі буде 10 000 магазинів компанії.