Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: Як це було

Увечері в понеділок, 4 жовтня, користувачі почали масово повідомляти про загальні збої в роботі сервісів, що належать Facebook — соціальних мереж Facebook і Instagram, месенджера WhatsApp і навіть сервісів Oculus VR. Повсюдна паніка була викликана тим, що альтернативні платформи також почали відчувати збої через завантаженість, викликаної несподіваним напливом відвідувачів.

Збої DNS стали причиною «цифрового апокаліпсиса». Зокрема, ще до відновлення сервісів були докази того, що записи, що стосуються сервісів Facebook, раптово стали відправлятися з глобальних таблиць маршрутизації. Фактично, Facebook і все, що з ним пов’язано, «видалили з Інтернету». За даними Cloudflare, незадовго до падіння всієї мережі Facebook відбувалася активність, схожа на невдалу спробу централізованого оновлення маршрутизаторів. В результаті зв’язок між серверами Facebook був відсутній, а обслуговування в системі DNS було призупинено.

За словами журналіста The New York Times Райана Мака, проблема була серйозніше через те, що не тільки звичайні користувачі не мали доступу до послуг. Довгий час працівники компанії не могли користуватися сервісними інструментами, в тому числі внутрішньою платформою Workplace та іншими засобами внутрішньокорпоративної комунікації. Крім того, співробітників доводилося відправляти безпосередньо в центри обробки даних, щоб виправити ситуацію вручну, але навіть там вони зіткнулися з проблемами — видання повідомило, що крім серверів вебсервісів і внутрішніх інструментів, вийшла з ладу й електронна система безпеки, обмежуючи використання електронних перепусток.

Коли користувачі стали переходити на альтернативні платформи, навантаження на них зросла настільки, що у Telegram, VKontakte, Twitter, і таких сервісів, як Netflix, YouTube і навіть Tinder, виникли проблеми з роботою. Звичайно ж, всі вони просто вітали зростання відвідуваності, але не були до цього готові.

facebook

Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: як це було

Звичайно, ситуація, що склалася, не змогла не позначитися на фінансових показниках компанії Facebook. Глава компанії втратив понад 6 мільярдів доларів, значно впали акції самого Facebook і на тлі загальної паніки почали падати акції інших компаній, які не мали прямого відношення до групи Facebook. Практично весь ІТ-сектор зазнав проблеми.

Лише майже через 6 годин після «падіння» компанія Цукерберга змогла частково відновити працездатність. Однак після цього користувачі продовжують спостерігати деякі проблеми локально. Деякі користувачі скаржилися на неможливість ставити лайки, повільність системи та інші дрібні неприємності, пов’язані з роботою сервісів Facebook. Хоча сама компанія оголосила про повне відновлення працездатності.

У Facebook повідомили, що збій стався через помилкову зміну конфігурації маршрутизаторів. При цьому компанія заперечує хакерську атаку або спробу доступу до призначених для користувача даних. Сам Марк Цукерберг публічно вибачився за інцидент. «Прошу вибачення за сьогоднішнє порушення. Я знаю, наскільки ви покладаєтеся на наші послуги, щоб підтримувати зв’язок з близькими вам людьми» — сказав він у своєму пості.

Додамо також, що ця ситуація показала вразливість сучасного Інтернету, не готового до глобальних збоїв таких величезних сервісів. Як тільки люди втратили доступ до звичних послуг, вони почали шукати альтернативу. І все було б добре, якби всі ці альтернативи були готові до різкого напливу нових користувачів. Але це не так, і тому збій в Facebook міг привести до «збоїв» багатьох інших сервісів. На щастя, цього не сталося.

Источник

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: