TikTok перемагає YouTube за середнім часом перегляду

Згідно зі звітом компанії App Annie, що займається аналітикою додатків, сервісу YouTube загрожує появою TikTok і його короткий формат відео. У США додаток ByteDance вперше обігнало YouTube в серпні минулого року, а за станом на червень 2021 року його користувачі дивилися понад 24 години контенту на місяць в порівнянні з 22 годинами 40 хвилинами на Тб Google.

У Великобританії різниця ще більш разючі. Згідно зі звітом The Verge, TikTok обігнав YouTube в травні минулого року, і тепер користувачі там, як повідомляється, дивляться майже 26 годин контенту на місяць, в порівнянні з менш ніж 16 годинами на YouTube.

TikTok перемагає YouTube за середнім часом перегляду

TikTok поступово випереджає YouTube за середнім часом перегляду

Цифри включають тільки перегляди на смартфонах Android. Однак вони не можуть бути репрезентативними для мобільних користувачів в цілому. У будь-якому випадку їх досить, щоб продемонструвати вражаюче зростання TikTok всього за кілька коротких років.

Це ще більше вражає, якщо врахувати, що у нього є трихвилинне обмеження на все відео. Переважний формат користувачів YouTube зазвичай становить близько 10 хвилин. Якщо взяти до уваги 2020 рік, зростання буде ще більш разючим.

Протягом останнього року TikTok постійно стикався із загрозами, що буде заборонений в США через хаотичних переговорів під час адміністрації Трампа. Тепер, очевидно, все скінчено, оскільки новий президент Байден скасував розпорядження Трампа.

TikTok перемагає YouTube за середнім часом перегляду

YouTube і раніше випереджав в цілому. Звичайно, у компанії все ще сильніша база з більш ніж двома мільярдами користувачів. Тим часом TikTok набирає 700 мільйонів користувачів. Крім того, за винятком користувачів iOS і користувачів додатка, перейменованого в Douyin в Китаї, YouTube і раніше займає перше місце по часу, проведеному на смартфонах Android.

Це відбувається, коли ми беремо категорію «Соціальні та розважальні додатки». Там TikTok посідає п’яте місце після трьох додатків Facebook: Facebook, WhatsApp і Instagram. Крім того, за даними користувачі по всьому світу витрачають більше грошей на YouTube, ніж на TikTok, як на iOS, так і на Android (за винятком китайських користувачів Android).

Вам можуть бути цікаві причини безпрецедентного успіху TikTok. За словами App Annie, причина криється в «короткометражному відео, автентичному контенті та потокової передачі», які пропонує платформа. Тому не дивно, що YouTube використовує Shorts як власного конкурента для короткометражного відео TikTok. Нова функція все ще перебуває на ранній стадії, але може стати популярною на платформі.

Читайте Gizchina в Google News

Офіційний партнер GizChina Ukraine — магазин Electronic World
Промокод «GizChina» в коментарі до замовлення

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua
Додати коментар:

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: